S-a confirmat: Alfa Romeo Giulia va avea și un motor pe benzină de 2.0 litri turbo

de Bogdan Mirică
Miercuri, 18.11.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Alfa Romeo a dezvăluit varianta americană a modelului Giulia. Sedanul premium va fi oferit, pe lângă versiunea Quadrifoglio Verde, și alături de un motor pe benzină de 2.0 litri.

După ce ieri mai multe surse neoficiale anunțau lista de motorizări pentru noul Alfa Romeo Giulia în Europa, astăzi italienii au făcut puțină lumină în acest caz. Alfa Romeo a dezvăluit în cadrul Salonului Auto de la Los Angeles versiunea americană a modelului Giulia.

Cum era și normal și așa cum s-a întâmplat și în Europa, în centrul standului s-a aflat versiunea de top Quadrifoglio Verde, de altfel și prima versiune care va ajunge pe piață. Totuși, lângă modelul de performanță, Alfa Romeo a așezat și o motorizare mai pământească, regăsită și ieri în lista publicată pe site-ul nostru.

Este vorba despre unitatea pe benzină de 2.0 litri MultiAir2, echipată cu două turbocompresoare și gata să livreze aproape 280 de cai putere. Este motorizarea pe care Alfa Romeo va miza în Statele Unite pentru a câștiga volum. Asta nu înseamnă că ea va fi vândută exclusiv peste Ocean. Și publicul european o va putea selecta din lista de agregate disponibile.

Esential 280 de cai putere va oferi motorul de 2.0 litri turbo, instalat pe Giulia în Statele Unite.
Motorul construit din aluminiu va putea să transmită resursele către puntea spate sau către ambele punți, în funcție de opțiunea clientului: propulsie spate sau tracțiune integrală. Resursele vor fi exploatate cu ajutorul unei transmisii automate cu opt rapoarte.

Versiunea Quadrifoglio Verde a noului Giulia păstrează și în Statele Unite caracteristicile anunțate în Europa. Același motor de 2.9 litri, cu funcție de dezactivare a cilindrilor, capabilă să reducă valoile consumului cu 15%. Propulsorul păstrează 510 cai putere sub capotă și promite ajungă de la 0 la 96 de km/h în 3.8 secunde, până la o viteză maximă de 307 km/h.

Comentarii (5)

  • someone
    ok, stiam de ieri de gama de motoare, si suna destul de bine optiunile pe care le ofera. dar as avea 3 lucruri de comentat:
    -dieselul de 2.2 parca nu e facut pentru europa, si aici ma refer strict la cilindree
    - trebuie si ceva motoarepe benzina mai mici de 200 cai ( fapt ce foarte probabil se va intampla pe viitor )
    - e ciudat cum niste motoristi excelenti ca si alfa si cu ajutor ferrari / masserati, scot 280 cai cu 2 turbine din 2000cmc, pe cand mercedes scoate cu o singura turbina 380.
    12 4
  • schumi
    @someone
    Referitor la motorul 2.0 twin turbo, va exista si o varianta cu putere intre 320 si 350 de cai.
    8 0
  • auto_fan
    Cilindreea (peste 2.0l) e o problema doar la noi, in tarile care au avut noroc de legiuitori cu un pic de creier, taxele nu sunt calculate in functie de cilindree.

    Numai la noi un 3.0 euro6 e taxat cu 2.200 ron / an, pe cand o fumigena 1.9 din '95 (si eventual cu ITP-ul luat pe spaga), care polueaza 5x cat 3.0-ul de mai sus, plateste 170 ron / an.
    12 0
  • schumi
    Varianta 2.0 si 280CP accelereaza de la 0 la 60mph in 5.5 sec.
    0 0
  • auto_fan: furgoneta aia face mai multe chestii pentru comunitate decat bmw'ul tau visat de 3.0. Alte state au taxa pe cai putere, ce taxa crezi ca are 280CP ?
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru