După ce ieri mai multe surse neoficiale anunțau lista de motorizări pentru noul Alfa Romeo Giulia în Europa, astăzi italienii au făcut puțină lumină în acest caz. Alfa Romeo a dezvăluit în cadrul Salonului Auto de la Los Angeles versiunea americană a modelului Giulia.
Cum era și normal și așa cum s-a întâmplat și în Europa, în centrul standului s-a aflat versiunea de top Quadrifoglio Verde, de altfel și prima versiune care va ajunge pe piață. Totuși, lângă modelul de performanță, Alfa Romeo a așezat și o motorizare mai pământească, regăsită și ieri în lista publicată pe site-ul nostru.
Este vorba despre unitatea pe benzină de 2.0 litri MultiAir2, echipată cu două turbocompresoare și gata să livreze aproape 280 de cai putere. Este motorizarea pe care Alfa Romeo va miza în Statele Unite pentru a câștiga volum. Asta nu înseamnă că ea va fi vândută exclusiv peste Ocean. Și publicul european o va putea selecta din lista de agregate disponibile.
Motorul construit din aluminiu va putea să transmită resursele către puntea spate sau către ambele punți, în funcție de opțiunea clientului: propulsie spate sau tracțiune integrală. Resursele vor fi exploatate cu ajutorul unei transmisii automate cu opt rapoarte.Versiunea Quadrifoglio Verde a noului Giulia păstrează și în Statele Unite caracteristicile anunțate în Europa. Același motor de 2.9 litri, cu funcție de dezactivare a cilindrilor, capabilă să reducă valoile consumului cu 15%. Propulsorul păstrează 510 cai putere sub capotă și promite ajungă de la 0 la 96 de km/h în 3.8 secunde, până la o viteză maximă de 307 km/h.
-dieselul de 2.2 parca nu e facut pentru europa, si aici ma refer strict la cilindree
- trebuie si ceva motoarepe benzina mai mici de 200 cai ( fapt ce foarte probabil se va intampla pe viitor )
- e ciudat cum niste motoristi excelenti ca si alfa si cu ajutor ferrari / masserati, scot 280 cai cu 2 turbine din 2000cmc, pe cand mercedes scoate cu o singura turbina 380.
Referitor la motorul 2.0 twin turbo, va exista si o varianta cu putere intre 320 si 350 de cai.
Numai la noi un 3.0 euro6 e taxat cu 2.200 ron / an, pe cand o fumigena 1.9 din '95 (si eventual cu ITP-ul luat pe spaga), care polueaza 5x cat 3.0-ul de mai sus, plateste 170 ron / an.