RS6 Avant oficial: 580 de cai!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
O spunem cu tot riscul: Audi va avea la Frankfurt cel mai atragator stand. Motivele? Noul Audi A4 prezentat in premiera mondiala, la fel ca gama A8/S8 intr-un facelift usor. Ei bine, noutatile absolute continua: Constructorul din Ingolstadt a prezentat oficial imaginile unuia dintre cele mai asteptate modele ale sale, noul RS6 Avant.
Rivalul de moarte al lui BMW M5 vine la Frankfurt cu un motor V10 (5.2 litri) de 580 de cai si 650 Nm care are nevoie de doar 4.6 secunde pentru 0-100 km/h si atinge o viteza maxima necunoscuta prin prisma faptului ca aceasta este limitata electronic la clasicul 250 km/h. Noutatea absoluta este reprezentata de cele doua turbocompresoare, expresia "biturbo" fiind pana acum o necunoscuta (dar studiata) in acest caz.
Normal, RS6 Avant este secondat de sistemul de tractiune integrala quattro (cuplul este repartizat 40% pe fata si 60% pe spate) si de suspensiile electronice Dynamic Ride Control care dau posibilitatea pilotului (greu se poate numi sofer) de a alege intre trei programe de rulare.
Pentru a va face o idee despre cifrele pe care deja vi le-am prezentat, aflati ca puterea maxima a lui RS6 (580 de cai) o depaseste cu 100 CP pe cea a lui Porsche 911 Turbo, cu 50 de cai pe cea a lui 911 GT2 si a lui Lamborghini Gallardo Superleggera si cu alti 60 de cai in plus fata de ceea ce ne prezinta Mercedes prin 6.2 V8 AMG. Cuplul maxim este atins inecpand cu 1500 rpm si ramane constant pana la 6500.
Pentru a struni herghelia si animalul de 2.025 de kilograme, Audi a anuntat ca noul RS6 Avant dispune de un sistem de frane supercomplet care insa poate fi upgradat la cerere printr-un pachet de discuri carboceramice (420 mm pe fata, 356 mm pe spate).
Dar, pentru ca toate acestea trebuiau sa aiba un pret, pe eticheta de showroom a modelului va scrie, incepand cu primavara anului viitor, 101.000 euro. Cel putin in Germania.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din IAA FRANKFURT 2007
-
Echipa Automarket a plecat la drum joi dimineata si, dupa popasuri dese, a ajuns in Romania sambata pe inserat. (18.09)
-
Mercedes a publicat noi imagini ale conceptului F700 si detalii despre tehnologia de care acesta dispune. (17.09)
-
Automarket va prezinta ultima parte a maratonului foto de la Salonul de la Frankfurt. Acestea sunt cele mai tari fete de la salonul german! (17.09)
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Ford schimbă șeful calității, după un an plin de rechemări în service
- Toyota a lansat primul monovolum PHEV din Japonia
- Producătorii europeni cresc prețurile mașinilor pe benzină pentru a face electricele mai atractive
- Ford recheamă în service peste 768.000 de modele diesel din întreaga lume
eu kiar am curiozitatea sa vad un test intre acest break sportiv si intre un Porsche 911turbo sau gt2.
stiti vorba celor de la Pirelli:
"Power is nothing without control!"
cine vrea sa inteleaga, intelege....
but anyway, bravo Audi pt. modele frumoase pe care le-au scos pe piata!
Frate, cum poti sa crezi ca un Megane de 200 si ceva de CP si 1400 kg se poate pune cu monstrul asta de 680 CP chiar daca are 2 tone??
Daca Meganu' ala RS face suta sub 7 sec...asta o face sub 5 sec.
Frate,ala este Logan-ul francezului si tu compari cu BOLIDUL asta;in primul rand este o mare diferenta la pret;cred ca toata masina aia a ta ,mult laudata de tine,costa cat o revizie la acest AUDI si audi ghii ce-ti spun!!!
P.S.
Scuze ironia ,dar nu am rezistat.
Cautati pe net masini HONDA si o sa vedeti motoare turbo de 600CP de numai 1400 centimetrii cubi!!! deci audi mai are de invatat de la adevaratii motoristi HONDA!!!
http://voiceofsilencenomore.blogspot.com
Bravo Audi.
CP in portbagaj, intrati pe www.chiptuning-munchen.ro si primiti inca 40 la un pret derizoriu comparativ cu cel al masinii. Garantat !!!
Doamne cita prostie.....ce lucru inutil......
Numai nemtii sunt in stare de asa ligheaane.
si mai ales in 7
la fel si cu mega-loga-nistii...dc el zice ca face audi-ul..il face...cine stie...iar despre invidie...FLORINE...respectele mele!va trece mult timp pana va intelege tzaranul de rand ca masinile sunt facute asa pt a imbina performantza cu utilitatea si frumusetea in sine a obiectului!
Dar na...romanu e inaintea neamtzului cu vreo 3 milioane de ani lumina...Oricum...aici nu posteaza numai fanii sau cei care sunt impotriva unor tipuri de masini(ex. bestia asta "de familie").o astept la siab sa o vad si eu si poate am norocul sa o "simt".
Numai Bine celor acre au cap si minte!
DEZAMAGITOR
FELICITARI... in primul rand pentru ca e break si apoi pt ce poate!!!
doar o idee, cam slab raportul putere/capacitate, mai ales ca e si biturbo.
Ai o mentalitate tipic romaneasca.
Incet incet dominatia germana pe continentul european o sa dispara datorita calitatii proaste a masinilor, nu uitati ca americanii nici nu vor sa auda de masini germane.