Bugetele pentru achiziția unei mașini noi în România au crescut față de anii trecuți, iar clienții sunt mai interesați de un cost cât mai mic de utilizare și o valoare de vânzare cât mai mare.
Un studiu realizat de Jato Dynamics și publicat de Inchcape, compania care importă marca Toyota în România, arată că românii sunt dispuși să plătească între 11.700 și 31.200 de euro pe o mașină nouă.
Clienții care doresc o mașină din clasa mică iau în calcul, în medie, un buget de 11.700 de euro. Suma urcă la 20.750 de euro pentru clasa medie, în timp ce bugetul pentru achiziția unui SUV nou este cuprins între 23.000 și 31.200 de euro, potrivit studiului.
“Cumpărătorul român se aliniază la tendințele globale, iar achiziția unei mașini noi nu mai ține cont doar de bugetul disponibil, ci și de un cost cât mai mic în utilizare și de o valoare de revânzare cât mai mare. Vânzările crescute ale mașinilor eco, în detrimentul motorizărilor diesel, confirmă acest fapt”, a declarat Mirela Grigore, reprezentant al grupului Inchcape.
Via profit.ro
Comentarii (0)