Românii au înmatriculat aproape 5.000 de mașini electrice, în primele 4 luni ale anului

de Alexandru Monenciu
Marti, 11.06.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Potrivit celor mai recente date, în țara noastră au fost înmatriculate aproape 5.000 de mașini electrice în primele 4 luni ale anului curent. Dacia Spring rămâne modelul cu zero emisii preferat al clienților din România.

Potrivit celui mai recent studiu de piață, realizat de compania Lektri.Co, în intervalul ianuarie-aprilie 2024, în România au fost înmatriculate 4.962 de mașini electrice, dintre care 276 vehicule comerciale ușoare LCV.

În prima lună din 2024, vânzările de mașini electrice au fost cu 60% mai multe comparativ cu ianuarie 2023. În februarie a existat de asemenea o creștere, de 17% față de aceeași lună a anului trecut, iar luna martie a adus o scădere de 25%.

În aprilie, vânzările de mașini cu zero emisii și-au revenit, înregistrând o creștere de 1.7% față de aprilie 2023.

La ora actuală, pe drumurile din România circulă 45.248 de mașini cu zero emisii. Cu 17.350 de exemplare înmatriculate (1.490 de unități în primele 4 luni din 2024), Dacia Spring rămâne modelul electric preferat al românilor.

Pe locurile 2 și 3 regăsim modelele Tesla Model 3 și Tesla Model Y (59 unități). Renault Megane E-Tech Electric a fost cât pe ce să urce pe ultima treaptă a podiumului, fiind înmatriculate 53 de unități.

via G4Media

Comentarii (39)

  • Românii au înmatriculat peste 41500 de mașini cu combustie internă în primele 4 luni ale anului.
    12 3
  • Elektrik
    Cleştele Dacia - Tesla, exact cum vă spuneam
    4 2
  • https://alternative-fuels-observatory.ec.europa.eu/general-information/news/norwegian-ev-market-surges-915-market-share-setting-sustainable-example#:~:text=7%20April%202024-,Norwegian%20EV%20Market%20Surges%20to%2091.5%25%20Market%20Share%2C%20Setting%20a,from%2091.1%25%20the%20previous%20year.
    https://modernbuyer.ro/studiu-gfk-in-2023-puterea-medie-de-cumparare-a-europenilor-este-de-17-688-de-euro-a-romanilor-este-de-7-738-de-euro/
    Asta denota ca suntem mult sub nivelul tarilor evoluate.
    Si avand in vedere cat de bine ies hotii dupa cotare, nu ma mira ca importam troacele si rebuturile altora, in timp ce ei prospera.
    https://autovista24.autovistagroup.com/news/dramatic-end-to-2023-for-dutch-ev-market/#:~:text=BEVs%20alone%20accounted%20for%2042,the%20EV%20market%20in%202023.
    3 7
  • Eu tot astept articolul despre cele 65 de MILIARDE luate de VAG de la dezvoltarea de electrocaZnice si mutate la dezvoltarea de motoare cu combustie interna. :)
    4 6
  • VAG e faimos pentru diesel cu softuri ilegale, nici nu ma astept sa investeasca in masini adevarate.
    Fiecare marca se orienteaza catre un public tinta:
    Avem Toyota cu Lexus, exista Hyundai, Kia, Volvo care prind bine in tarile evoluate.
    Si avem BMW, Mercedes, VAG care prind bine la trening, slapi si sapca in cap, deci la cocalarime.
    Germanii fac bani pe seama fraierilor si sunt multi si prin tarile mai evoluate.
    Japonezii, coreenii si altii fac bani pe seama celor ce vor masini.
    Daca ne uitam la fiabilitate, iarasi vedem Toyota, Lexus, Kia, Hyundai, Volvo peste marcile corupte care fac aliante ilegale, mint si umbla cu mizerii.
    Deci exista pentru fiecare om o marca, asa cum exista si partide pentru cei ce vor sa fure si sa fie furati.
    6 9
  • Al Bundy
    Se pare că prostia sau perseverenta persistă, mă refer la cei care tot mai cumpără EV-uri...
    La fel ca si cu vaccinul COVID...
    Oamenii mor pe capete din cauza acestuia dar unii tot s ar vaccina...
    0 2
  • Si eu tot astept sa vad manageri de la VAG bagati la puscarie pentru ilegalitati.
    Mai ales ca in loc sa repare prostiile facute in trecut, ei tot investesc in troace.
    3 2
  • Nu este Toyota tocmai implicată într-un caz cu au umblat cu maimuța, nu si-au cerut scuze, nu au oprit producția a 3 modele, nu au pierdut 15 miliarde din valoarea de piață?
    Ce dreq de știri citesc?… or fi de pe alta planetă ;)
    PS Toyota este o alegere bună și da sunt fiabili… la ei minciuna este acceptabilă ca au fost bombardați cu bombă atomică și sunt consecințe.
    6 3
  • PMC & colegii de la Gara de No
    Și Toyota umblă cu maimuța? Ne iau pâinea de la gură!
    4 3
  • Banditos
    Pe cand VW investea in R&D si implicit in motoare termice:

    https://www.automarket.ro/stiri/volkswagen-domina-topul-investitiilor-in-cercetare-si-dezvoltare-la-nivel-54044.html

    Si eu abia astept articolul cu cele 65 miliarde alocate, "to keep our combustion cars competitive" si restul de 130 miliarde (O SUTA TREIZECI) pentru "electrification and digitalization."
    5 1
  • Eu astept ca toti producatorii auto sa fie OBLIGATI sa faca evacuarea noxelor in interiorul masinilor.
    Atunci as vrea sa ii vad pe toti vitejii care fac liniute si dau talpa cat rezista.
    Ca asa nu prea le pasa la cocalari ce lasa in urma, ca nu miros ei ce scot troacele lor pe teava.
    Tare bine ar fi ca toata putoarea si galagia sa fie trimise inauntru.
    Poate asa am scapa si noi de cocalarii tari in gura pe aici.
    8 7
  • Asa nu ar mai umbla cu DPF șters.
    5 3
  • Nu are voie sa vorbească despre Toyota, tace mâlc, dar sa lăsăm asta, mi-a atras atenția aberația ca Volvo este o marcă foarte fiabila, la fel ca Lexus, sigur ca da, de fapt este sub mărcile germane, pune nene niște date, sa vadă și lumea fiabilitatea Volvo, ca-ti plac link-urile .
    7 3
  • Aaaa…. și Volvo de pe un “onorific” loc 25??? Asta da fiabilitate cu abonament la service ;)
    6 4
  • @22:32 eu as obliga toti posesorii de electrice sa isi unga pe paine si sa inghita toate pamanturile rare din baterii la sf ciclului de viata. Sa "ia cu pita", vorba aia. Sa le recicleze natural prin fortza trupului. Prin ficatzi. How about that?

    Vezi? Genul asta de abordare de kkt si interventii aiurea te fac sa raspunzi cu aceeasi moneda, desi stiu ca n-ar trebui. Dar atitudinea asta mizerabila nu poate ramane netaxata. Uitati-va ce fel de apucaturi au fanaticii electroli. Si asta DE FIECARE DATA.
    5 6
  • @PMC si dan_grc
    De aia Norwegia si Olanda sunt mai evoluate...nu exista asa multi cocalari ca in estul Europei.
    @dan_grc: ca si posesor de XC90 T8 din 2016 pot garanta ca e foarte fiabila. O masina excelenta, mult peste marcile corupte germane. Am condus BMW, Audi, Mercedes si nu imi voi lua niciodata. E al patrulea Volvo si nu m-a dezamagit niciunul pana acum.
    Am cunoscut insa specimene cu BMW care dau spaga la verificarile tehnice ca sa iasa BMW fara probleme... Fac asa de vreo 5 ani si daca ne luam dupa astfel de rapoarte, da sunt fiabile BMW, ca le reparati la coltul blocului (nu sunt inregistrate reparatiile in niciun sistem), iar service nu va permiteti la reprezentanta, ca e prea scump, deci apelati la un baiat care stie ce face si e mult mai ieftin. Voi va luati masini ca sa pareti smecheri si cu bani.
    Cand cocalarii nu vor mai da bani la mecanicii corupti ca sa treaca toate troacele ca masini bune si fara probleme, facem si un raport real de fiabilitate.
    Pana atunci, voi cei cu troacele BMW sunteti niste pericole publice pentru ca nu aveti bani de masini si nici de intretinere.
    2 4
  • Banditos
    La sfarsitul ciclului de viata, de pe masina, majoritatea bateriilor ajung in bank-urile de stocare din sistemele fotovoltaice individuale.

    Vorba unui controlor de cotoare: e plin OLX ul de ele. Si as adauga io...si ofertele nu fac prea multi purici.
    6 3
  • @dan_grc
    https://www.automarket.ro/stiri/studiul-satisfactiei-clientilor-din-germania-volvo-castiga-acasa-la-nemti-38734.html
    La fel a fost si in 2013, 2014....cred ca pe vremea cand luai tu BMW din 2011, nu stiai asta.
    Per total costul reparatiilor DECLARATE la Volvo e sigur sub BMW, deci sta mai bine clar. Ca si intretinere e iarasi mai ieftin.
    Dar nu are rost sa schimbam mentalitatea meltenilor... Ce sa ceri la cocalarime?
    Nu poti face lumina unde sunt limite.
    Mergeti cu ce aveti, ca e bine asa.
    3 5
  • @dan_grc
    Daca reusesti sa vezi video asta pana la capat, o sa intelegi cum sta treaba cu chinezariile:
    https://youtu.be/H6S_iAbyHAI?si=P_f2cVmY35phTHIR
    Si fiabilitate.... Conteaza mult si soferii. Cei ce iau BMW sunt cocalari si nu au bani de anvelope, service, mentenanta si conduc ca prostii, deci uzura mare.
    E normal si logic ca BMW sa fie mai putin fiabil ca Volvo. Vorbim de masini "sportive" Vs masini de familie, cocalarime vs oameni care aleg altceva si isi permit masinile. Nu iau sh si le repara pe unde pot, iau noi si merg la service. Deci e diferenta si la rapoarte de fiabilitate. Daca ai o troaca si iti e rusine sa recunosti, daca nu iti permiti service si reparatii la o reprezentanta, atunci normal ca ies BMW mai bune, ca nici nu sunt inregistrate reparatiile.
    Logic??? Sau e grele cu logica la BMW???
    1 4
  • Volvo face revizii si reperatii la service, deci e onorabil locul.
    BMW schimba ulei la groapa de gunoi si face reparatii la coltul blocului, deci vorbim iarasi de 2 marci total opuse: unii care isi permit masinile sik altii care vor doar sa para smecheri.
    Cand ai masina evaluata la 1000 euro, dai spaga sa treci verificarile tehnice si apoi bagi in ea 2000 euro ca sa poti circula cat de cat cu troaca BMW 2.0 diesel, atunci clar ceva nu functioneaza la mansarda.
    3 5
  • @10:41 - Fratelemeu, sa nu fie cu suparare, dar pe bune acuma, cum poti compara "Norwegia" cu Romania? Cati ani ai? Nu fac poante, pe bune, cati ani ai? Pur si simplu nu poti face asemenea erori de logica, sa fii atat de rupt de realitate si sa te astepti sa te ia in serios cineva.

    Dupa care ii dai inainte ca o hodoroaga cu aceleasi argumente de 2 lei - Sarakilor care nu va permiteti blablabla.

    Desi nu merita, totusi ma incumet sa explic povestea veche cu "spaga la rar". Nu e vina "cocalarilor" pe care ii dispretuiesti ca statul roman nu-si face treaba. Ca e corupt pana-n cele mai mici functii si pozitii aparent neinsemnate. Am spus-o si-o s-o tot repet: nu suntem noi mai rai decat altii. Daca in Germania s-ar putea trece inspectia tehnica pe spaga, te asigur ca ar fi la fel ca in Romania. Germanii ar fi "pericole publice cu troace BMW". Si apropo, am vazut rable in germania ceva de speriat. Masini vechi de 20 de ani care circula pe sosele fara nicio problema. Te pomenesti ca si aia sunt "sarakii" precum cocalarii de care iti bati joc cu superioritate. Stiu stiu, o sa spui ca alea-s verificate si in perfecta stare de functionare. Poate e asa, desi m-as mira, sincer sa fiu...

    Cat despre Volvo, din pacate nu mai e masina care era inainte s-o preia chinezii. Intamplarea face ca am un amic care are una luata cu 0 km din germania. Nu are decat putin peste 100 k de km, a mers aproape exclusiv pe autostrada. Are niste probleme uriase cu ea. L-a lasat de vreo 5 ori deja pe drum (face drumuri germania-romania). Ultima oara l-a lasat in urma cu o luna dupa ce a stat saptamani intregi in service. Calatoreste singur de cele mai multe ori, masina nu e fortata. Nu poti lua un caz si sa tragi concluzii, insa se pare ca sunt foarte multi cu probleme mari cu Volvo asa cum spune si dan.
    7 4
  • @dan_grc
    Fiabilitate:
    https://youtu.be/KsWkAMOhS6o?si=U24oTvlJdOVihG13
    Faceti toti cu BMW-urile ca el si vom fi si noi mai siguri pe sosele.
    2 6
  • @dan_grc
    https://stirileprotv.ro/divers/un-barbat-din-botosani-a-murit-incercand-sa-vada-ce-viteza-prinde-bmw-ul-abia-cumparat-bolidul-a-sunat-singur-la-112.html
    I-auzi cica sunt masini fiabile.
    Hai baieti, bagati cu fiabilitate.
    O intrebare pentru un prieten: daunele astea totale sunt inlocuite cu masini noi? Ca asa se explica si numarul mare de vanzari la BMW.
    2 7
  • Andrei
    Și bateriile au o problemă cu reciclarea, dar se pot folosi la stocarea energiei din panouri solare și la eoliene. Dar problema rămâne, da.
    Unele baterii sunt mai prietenoase cu mediul decât altele, de exemplu cele pe bază de sodiu.

    In fine, sa compari bateriile cu mașinile termice e culmea ipocriziei. Pe durata de viata o termică înghite sute de litri de ulei și transformă tone de hidrocarburi în căldură și dioxid de carbon, pe lângă alte noxe, unele cancerigene.

    "Genul asta de abordare de kkt si interventii aiurea te fac sa raspunzi cu aceeasi moneda, desi stiu ca n-ar trebui. Dar atitudinea asta mizerabila nu poate ramane netaxata. Uitati-va ce fel de apucaturi au fanaticii electroli"

    Asta e atât de ironic încât orice aș adauga n-ar face decât să se diminueze efectul.
    5 2
  • @dan_grc
    https://observatornews.ro/eveniment/bubuitura-a-venit-cu-viteza-filmul-accidentului-din-brasov-un-sofer-de-19-ani-sa-jucat-cu-viata-celor-trei-prieteni-in-timpul-unei-curse-cu-bmwul-568348.html
    Fiabilitate Maxima!
    2 6
  • Pai fratele meu, de ce aia au si romanii nu?
    Ca la aia nu exista cocalari!
    Si asta spune cam totul...
    Ei vor si la Romani e contra. Nu poti evolua cu alde dan_grc, ca ei ne trag la vale.
    Cand sunt atatia retarzi cu BMW-urile pe drumuri si mor ca prostii, dar ei tot cred ca e super masina, atunci merita ce patesc si sa speram ca mor doar ei si nu omoara pe altii.
    Cat despre Volvo, nu am avut probleme cu masinile asa ca nu pot discuta.
    Ca a avut un prieten si stiu ca nu conduce si ca e una si alta....
    Abureli din astea am tot auzit. Experti care isi dau cu parerea din ochi sau audio despre o masina iarasi sunt multi.
    3 6
  • @dan_grc
    Inainte sa discutam despre fiabilitate, ar trebui sa vedem cine ia BMW:
    https://youtu.be/x4vdP3O_5oo?feature=shared
    Voi mai intai trebuie sa intelegeti cum se conduc masinile, apoi sa trecem la alte capitole.
    Deocamdata toti prostii iau BMW, asta e sigur.
    1 6
  • Doar 7 răspunsuri te-ai chinuit sa-mi dai ? Statistic alte mărci conduc topurile accidentelor pentru simplu fapt ca sunt mult mai multe pe străzi, ăsta este un subiect devenit obositor, nu și pentru morile hodorogite, după de alde tine, din 8 milioane de mașini, vreo 5 milioane sunt Bmw .

    Iar Volvo nu este o marcă fiabila, nu păcălești pe nimeni, este sub Bmw, în condițiile în care au renunțat la multe motorizări, mai au două motoare și alea cu probleme, plus electronica păguboase , știi pe cineva care nu are probleme cu Volvo ? Evident, toată lumea știe, dar e vorba de statistici, nu ?
    8 3
  • Dan, îmi place mult ce activist ești, cum te lupți tu pentru brandul favorit.
    Ia spune, ce actual visezi sa iei peste 15 ani când îl arunca alții?
    3 8
  • @dan_grc
    Doar 3 accidente cu BMW doar in ultimele luni, doar in Romania?
    Nu se poate, asta e brand care stie sa faca reclama la accidente mai multe si majore, nu doar o portiera indoita sau o bata. Ori mor oamenii, ori nu, adica sa fie clara treaba. Si vorba aia, o dauna totala la germani poate ajunge oricand BMW aproape nou la romani.
    https://www.promotor.ro/stiri-auto/romania-masini-facute-din-doua-bucati-reconstruiesc-dauna-totala-18753434
    https://www.g4media.ro/mafia-epavelor-auto-sute-de-masini-cu-dauna-totala-sunt-reparate-si-vandute-ca-impecabile.html
    Citam:
    "Numai anul trecut, platforma online de verificare a istoricului auto a identificat 13 maşini BMW X6 care au fost cât pe ce să fie cumpărate de români. În ceea ce priveşte repararea celei mai mari daune, aceasta a fost depistată la un Mercedes, model Benz S63 AMG 4 MATIC din anul 2017. Costul reparaţiei a fost de 100.000 euro! Maşina era prezentată ca fiind… „impecabilă”.
    Si astea sunt putine verificate, pentru ca in realitate sunt milioane peste tot.
    0 4
  • @dan_grc
    Articolele alea nu sunt accidente, sunt reclame la BMW.
    Cand vede lumea ce viteza prind, se si duc sa cumpere. Ce rezulta dupa aia, e problema clientilor, BMW si-a facut treaba si a prostit pe cine trebuie cu reclama la viteza si condus sportiv.
    Eu cand vad atatea accidente cu BMW, ma mir ca lumea inca mai ia masinile astea asa proaste si instabile.
    Sunt pline forumurile cu probleme la noile BMW-uri.
    0 4
  • @dan_grc
    Daca ai gandi logic ai intelege ca e mai important sa ai mai putine motoare in oferta si fiabile, decat multe si proaste.
    In trecut Toyota, Lexus, Honda aveau putine si bune.
    Volvo a avut 2.4 litri, 5 cilindri excellent.
    Si BMW a avut cateva bune, dar nu mai are...
    Volvo este mult mai fiabil decat BMW.
    Tu incerci sa ii pacalesti pe altii asa cum si tu esti pacalit de samsari.
    Cele mai bune afaceri cu sh le fac samsarii cu masinile germane pentru ca exista multi prosti care iau orice.
    Tu nici accidente mortale cu BMW-urile nu le crezi, deci nu are rost sa iti explic ce marca este si de ce e amendata continuu pentru minciuni, nechemari in service la timp pentru recall, politisti morti pentru ca au luat foc troacele BMW.
    Apropos, in UK au inlocuit BMW cu Volvo politistii:))
    https://cardealermagazine.co.uk/publish/bmw-halts-the-sale-of-all-police-cars-to-forces-in-the-uk-with-immediate-effect/277526#:~:text=Forces%20are%20now%20swapping%20to,customers%2C%27%20the%20officer%20added.
    In realitate au mintit ca de fapt fac mai multi bani vanzand la particulari.
    O alta minciuna BMW.
    0 4
  • @dan_grc
    Fiabilitate BMW:
    https://www.fleetnews.co.uk/news/manufacturer-news/2023/01/20/bmw-specialist-sales-to-police-ended-after-pc-death
    Daca problema era cunoscuta, de ce BMW nu a luat masuri?
    De ce au asteptat sa moara un om?
    https://www.dailymail.co.uk/news/article-6761995/BMW-death-traps-250-000-cars-Britain-risk-bursting-flames.html
    https://g05.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1949003
    Cica au probleme mari astea noi...
    Ia vezi daca Volvo se plange de ele.
    https://www.valerolaw.com/news/2022/2/11/bmw-hybrid-battery-recall
    Ce a fost si ce minte ca e BMW acum.
    0 4
  • Cel putin hazliu sa vedem activistii electroli cum se agita.
    1. BMW nu are ce discuta cu Volvo. Din niciun punct de vedere. Nu are rost sa explicam, pur si simplu sunt din lumi diferite. BMW sunt masini premium dorite cel mai tare de cei care nu si le permit si striga ca-s acri strugurii. 2. Pentru mine Volvo a murit cand a inceput cu prostiile cu limitat viteza maxima la 170 parca si cand a fost luata de chinezi. De cand e marca chinezeasca practic orice individ care are putin habar de masini nu mai e interesat de vreun Volvo. 3. Zacusca din capul unora e graitoare: nu are nimic BMW ca brand cu descreieratii de la noi si de aiurea care fac accidente la volanul unor BMWuri. In Germania sunt turci si arabi care au aceleasi apucaturi ca unii descreierati de la noi. Multi care si-au scos nasul din tara si au impresia ca la noi sunt adunati toti prostii din lume. Desi, cand citesc unele comentarii cumva imi vine sa le dau dreptate :) 4. Andreea, asa e, sa compari bateriile cu masinile termice e o greseala pentru ca masinile cu baterii sunt o catastrofa pentru mediu si aici ma gandesc doar la procesul de fabricatie. Nici nu ma gandesc la reciclare si la pericolul public care sunt electrocaZnicele (risc de incendii si prajit naivi care-au dat zeci de mii pe ele).
    5 3
  • @dan_grc
    Cand o marca nu repara masinile cu probleme, nu insemana ca nu are probleme si e fiabila, insemana ca nu ii pasa de clienti, ci ii pasa de imagine si vanzari. Cand o marca baga softuri ilegale si raporteaza vanzari fictive, nu ii pasa de clienti, ii pasa de profit.
    https://koreajoongangdaily.joins.com/news/2024-03-20/business/industry/Hyundai-Ford-BMW-fined-billions-for-violating-safety-standards/2006916
    https://www.detroitnews.com/story/business/autos/foreign/2018/12/24/bmw-faces-criminal-probe-south-korea-engine-fires/38791673/
    Criminal probes???
    Vino si tu cu probe ca Volvo nu a facut recall la timp, sau ca a folosit software ilegal, sau cu reclame interzise pentru promovat condus agresiv.
    Mi se pare ca faci reclama la o marca mincinoasa si cu multe probleme ascunse. Cand ascunzi problemele si minti, nu insemana ca nu ai probleme...doar ca prostesti o anumita categorie de persoane.
    https://www.everlance.com/blog/10-highest-mileage-vehicles
    Istoria ne arata ca BMW nu a fost niciodata o marca fiabila si nici nu poate fi.
    0 5
  • *Multi care NU si-au scos nasul
    1 0
  • Volvo a limitat la 180 km/h si e foarte mare viteza asta chiar si asa. Doar Germania nu are portiuni cu limite de viteza, dar sunt din ce in ce mai putine.
    Deci daca limita de viteza e 130 km/h in cele mai multe tari, atunci nu vad nicio problema cu limita se 180 km/h.
    2 faptul ca Volvo a fost cumparati de chinezi are si explicatia buna: au vrut tehnologia si siguranta lor. De admirat ca dupa ce Geely a cumparat Volvo prin 2010, au scos noile generatii de motoare si noile XC90 si restul care sunt niste masini foarte reusite.
    Deci sa iti dai cu parerea ca Volvo e chinezarie cand multe Volvo sunt produse in Suedia si Belgia pentru piata europeana, e iarasi dovada de limita si necunoastere.
    Dar iti dau dreptate: nu se pot compara marcile pentru ca nici clientii nu se pot compara. Vor altceva unii si altii.
    Drept dovada si asocierea cu chinezariile...atata stiti voi, ce sa va dovedim altceva.
    Veniti si voi cu niste amenzi luate de Volvo pentru minciuni, dupa ce au fost luate de chinezi? Ca la BMW am vazut cum sta treaba si de ce: prostit poporul cu televizorul.
    https://www.automarket.ro/stiri/volvo-spune-adio-motorului-diesel-xc90-este-ultimul-model-cu-acest-motor-117483.html
    Pentru cei limitati care nu stiu sa citeasca:
    "Volvo a produs oficial ultimul său motor diesel la uzina de la Torslanda din Suedia." Suedia deci!
    2 7
  • Daca tot iti e frica de incendii:
    https://www.nbcwashington.com/news/national-international/bmw-recalls-vehicles-for-3rd-time-due-to-engine-fire-risk/2994749/
    Deci si astea termice iau foc tare...
    https://thomasjhenrylaw.com/blog/audi-recalls-1-2-million-vehicles-fire-hazard/
    https://www.brusselstimes.com/200502/mercedes-benz-recalls-hundreds-of-thousands-of-cars-due-to-fire-risk
    Deci astea electrice iau foc si celelalte nu?
    Daca cu bateriile sunt probleme, ce facem cu scurgerile de ulei si schimburile de ulei la fiecare service? Ce facem cu nozele masinilor termice care merg cate 500000 km??? Ne facem ca nu exista, ca nu se vad???
    2 6
  • Mii sau zeci de mii de vehicule termice au ars de-a lungul timpului. Am văzut cu ochii mei una explodând.
    Dar ciumpalacii se tem de baterii :))
    Impocrizie dusă la extrem.
    1 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru