- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Romanii au facut istorie in Raliul Argentinei
Publicat Duminica, 06.05.2007
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Claudiu David, pilotul roman de raliu care a participat in premiera in acest weekend in WRC, fiind prezent cu un Mitsubishi EVO 9 in Argentina, a facut istorie pentru Romania.
Echipajul David/Beldie s-a clasat pe locul al zecelea in ultima speciala a Raliului Argentinei, la doar 5.2 secunde de Sebastien Loeb, castigatorul probei si a etapei desfasurate in America de Sud. Performanta reusita de Claudiu David este cel mai bun rezultat de pana acum al unui pilot roman intr-o proba speciala din Campionatul Mondial de Raliuri.
Rezultatul vicecampionului national de raliuri in 2006, debutant in WRC, este cu atat mai valoros cu cat el a reusit sa ii depaseasca pe piloti cu nume la nivel mondial, ca Henning Solberg, Manfred Stohl sau Toshihiro Arai.
"Ma bucur enorm de mult ca am reusit sa ajungem pana aici si ca am terminat acest raliu in forta. Nu ne-am propus sa obtinem niciun rezultat. Am vrut doar sa mergem cat mai mult pentru a aduna experienta. Am vazut care este nivelul si acum stim ce trebuie sa facem pentru urmatoarele doua etape la care vom participa”, a afirmat Claudiu David la finalul Raliului Argentinei.
Claudiu David si Mihaela Beldie vor avea ocazia sa confirme acest rezultat la celelalte doua etape de WRC in care vor concura in 2007, Raliul Japoniei (26-28 octombrie) si Raliul Marii Britanii (30 noiembrie-2 decembrie).
Adauga un comentariu
Trimite-ne mesajul tău
Sunt si romani care ne fac sa ne simtim si noi mandrii in lumea auto ...
Bravo !!! si tot asa in continuare ...
Bafta !!!
Articolul bate in directia buna , stimabil(a) mmm . Spuneai " sa nu fim rai " , dar textul denota putina malitie la adresa articolului. Gandeste-te ca cine l-a scris era entuziasmat ... Sa fim intelegatori!.Parerea mea .
Hai sa-i lasam sa "presteze", si sa criticam dupa evolutiile urmatoare. Eu unul sunt convins ca vor face o surpiza frumoasa (data fiind experienta in WRC pe care nu o au, dar pe care o vor acumula).
De acord?
O zi buna !!
Felicitari!!!
5,2 secunde de nr 1 si mai ales cand e vb de Loeb :) e o performanta.
Echipajul nostru nu a concurat in aceeasi clasa cu Loeb, Gronholm, asa ca nu mai faceti comparatii aiurea (masini diferite ca putere si performante). Locul 10 a fost la general pe ultima proba, dar la clasa lui a fost pe locul 3!!
E adevarat ca la sfarsitul raliului pozitia lor nu a fost una spectaculoasa, dar este doar primul raliu in WRC, si doar al doilea an cu o masina cu tractiune integrala.
noi spunem k e un rezultat bun k a fost primul raliu la care au participat dar asa va fi si la urmatoru si tot asa... dak nu se investesc bani multi in echipele romanesti o sa ne "laudam" mereu k am terminat cate un raliu pe 20 sau 25 s.a.m.d. in felul asta nu o sa rezolvam niciodata nimic... si e pacat...
Pentru autorul articolului :
TERMINATI CU TAMPENIILE, CEL MAI BUN REZULTAT DIN TOATE TIMPURILE A FOST REALIZAT IN 1936 CAND PETRE CRISTEA A CASTIGAT RALIUL MONTE CARLO, CEL MAI MARE LA ACEA VREME SI UNUL DIN CELE MAI IMPORTANTE SI ASTAZI.