Orange este unul dintre cei mai importanți operatori de telecomunicații din România, cu peste 10.7 milioane de clienți pentru serviciile mobile, fixe și de televiziune la sfârșitul anului 2018.
Unul dintre motivele pentru care clienții aleg acest operator este că rețeaua Orange a fost recunoscută ca având cea mai bună calitate a serviciilor de voce și internet 4G, potrivit unei campanii de măsurători efectuată de auditorul independent Systemics PAB în perioada aprilie-mai 2019.
Măsurătorile efectuate au vizat calitatea serviciilor oferite de toți operatorii de telefonie mobilă din România și s-au desfășurat în cele mai mari 22 de orașe din țară după numărul de locuitori, precum și pe drumurile de legătură (foto, jos).
Rezultatele obținute au arătat că Orange oferă servicii de cea mai bună calitate în raport cu valorile maxime de referință stabilite de auditor, după ce a obținut un calificativ general de 97.26%.
Acoperirea extinsă 4G oferită la nivel național de Orange va fi esențială în cadrul proiectului #RomanianRoads by Michelin. Operatorul va furniza telefoane mobile 4G cu ajutorul cărora echipa internațională formată din 18 jurnaliști va putea comunica rapid și eficient pe traseele parcurse în fiecare zi.
De altfel, în numeroase zone aflate pe traseul proiectului #RomanianRoads by Michelin, Orange este singurul operator care oferă servicii 4G, iar printre acestea se numără Casian (Cheile Dobrogei), Hamcearca (în apropiere de Măcin), Huisurez (județul Neamț), Dornișoara (județul Suceava), Pădureni (județul Covasna), Buia (județul Sibiu), Valea cu Pești (Transfăgărășan) sau zona Lacului Vidra.
Plăți rapide și sigure prin Orange Money
Orange și-a extins permanent oferta de produse pe care o oferă pe piața din România pentru a oferi acces ușor la servicii convergente fix-mobil pentru toți clienții săi.
Unul dintre serviciile strategice lansate în această direcție este Orange Money, care a fost dezvoltat ca alternativă digitală a serviciilor bancare tradiționale.
Orange Money este un serviciu financiar mobil care oferă clienților acces la un cont digital în aplicația Orange Money și care le permite, prin intermediul unui cod IBAN atașat contului, să efectueze plăți către orice cont bancar din România.
De asemenea, plățile către un alt utilizator Orange Money se realizează instant. În plus, prin aplicația Orange Money clienții pot plăti rapid facturi la peste 70 de furnizori de utilități din România, pot încărca SIM-urile Orange PrePay sau își pot achita facturile pentru serviciile furnizate de Orange România.Utilizatorii Orange Money pot aplica pentru un card de debit Visa contactless. Cardul este emis instant în aplicație și poate fi folosit imediat pentru plăți online. Opțional, clienții pot solicita și cardul fizic pentru plăți în magazine sau pentru retrageri gratuite de numerar la orice bancomat din țară sau din străinătate.
În plus, aceștia se bucură de o serie de soluții de plată contactless, direct cu telefonul sau ceasul inteligent, compatibil NFC, indiferent că dețin un device cu sistem de operare Android sau iOS.
Astfel, clienții au posibilitatea de a efectua plăți rapide prin simpla apropiere a telefonului sau a ceasului inteligent de orice terminal POS cu funcție contactless, fără să fie nevoiți să scoată cardul din portofel. În plus, tranzacțiile efectuate cu telefonul și ceasul inteligent sunt sigure, întrucât autentificarea plății se realizează cu codul PIN al telefonului sau al ceasului inteligent, cu amprentă sau cu funcția Face ID (ultima disponibilă pentru dispozitivele Apple).
Prin acoperirea extinsă 4G și un serviciu rapid și sigur de plăți, Orange este partenerul de conectivitate potrivit pentru proiectul #RomanianRoads by Michelin.
#RomanianRoads este un proiect Automarket.ro
Partener principal:
Michelin
Alimentat cu:
Rompetrol efix
Conectat de:
Orange
Comentarii (0)