România va inaugura prima legătură pe autostradă cu un alt stat european

de Sebastian Toma
Joi, 09.07.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
România va deschide în 11 iulie un punct de frontieră pe autostrada care ne leagă de Ungaria, titrează Hotnews. Prima frontieră rutieră pe autostradă a României este la Nădlac.

Esential 39 de kilometri este lungimea segmentului de autostradă Nădlac - Arad.
România va avea prima conexiune pe autostradă cu un alt stat din Uniunea Europeană, titrează Hotnews. Vorbim despre legătura A1 Nădlac – Arad cu Ungaria, punctul de frontieră dintre țara noastră și vecinii maghiari fiind unul rutier, pe zece benzi pe sens. Autostrada A1 din Româina se va uni cu autostrada M43 a ungurilor. Secțiunea de 500 de metri care va reprezenta punctul de frontieră va avea patru benzi de circulație pentru autoturisme, două benzi pentru autobuze, patru benzi pentru autocamioane și un număr egal de posturi de lucru pe ambele părți ale frontierei. Pentru camioane vor fi amenajate două spații dedicate controlului amănunțit, în timp ce autoturismele și autobuzele vor avea un singur spațiu amenajat pentru controlul în cazul situațiilor care ridică suspiciuni pentru grăniceri.

Datorită noii autostrăzi, românii vor putea conduce neîntrerupt pe autostradă de la Timișoara la Budapesta.

Interconectarea autostrăzilor A1 și M43 are loc între localitățile Nădlac (România) și Csanadpalota (Ungaria). Tot pe 11 iulie 2015 va fi deschis circulației lotul II al autostrăzii Nădlac Arad, care merge între Arad și Pecica. Acest lot are o lungime de 16 kilometri, dintre care șase au fost inaugurați în decembrie 2011. 

Urmareste Automarket
Lucrările de construcție pentru cele două tronsoane ale autostrăzii Nădlac – Arad au fost deschise în octombrie 2011 și aveau un termen de execuție 18 luni.
Odată cu rezilierea contractului pentru primul tronsol al autostrăzii, efectuată de CNADNR la finele lui 2012, lucrările au fost întârizate cu aproape un an. În vara lui 2013, CNADNR a reziliat și contractul de proiectare și execuție al lotului al doilea, după ce constructorul Alpine Bau din Austria a dat faliment, iar tot asocierea Astaldi - Max Bogl a finalizat și acest tronson.

Via HotnewsSursă foto 

Comentarii (3)

  • un lucru f bun pentru Romania. poate se mai deschide vreo fabrica la noi...locuri de munca.

    asteptam pitesti-sibiu si deva-timisoara
    21 1
  • dupa 25 de ani vom avea o vama pe autostrada......trist
    27 1
  • cineva
    Si mai asteptam si legatura intre Cluj si autostrada care trece pe langa, la distanta de vreo 10 km....

    Si spatii de repaos pe Buc-Ploiesti...Si benzinarii...Si, ca sa devin chiar obraznic, legatura cu Buc. a autostrazii, alta decat cea cu centura...
    27 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru