Guvernul României abandonează autostrada Piteşti-Sibiu şi propune Ploieşti-Braşov-Sibiu
Dacă informaţiile de mai sus nu v-au făcut să vă pierdeţi speranţa că vom avea autostrăzi cum se cuvin într-o ţară europeană până la sfârşitul acestei decade, trebuie să menţionăm că anul 2015 va aduce inaugurarea a doar 17 kilometri de autostradă.
Tronsoanele deja planificate pentru inaugurare în 2015 reprezintă un lot de 10.6 kilometri al autostrăzii Nădlac – Arad şi un drum de legătură aferent, plus o secţiune de 6.5 kilometri la autostrada Bucureşti – Ploieşti. Acesta din urmă este la nivelul Secţiunii I, km 0+000 - km 19+500. Cel mai probabil, este vorba despre secţiunea lipsă pentru legarea autostrăzii Bucureşti – Ploieşti de Capitală.Dacia: "Autostrada Sibiu-Braşov în loc de Sibiu-Piteşti ar fi un dezastru pentru noi"
În curs de licitaţie sunt doar trei tontracte de construcţie de autostrăzi, care sunt în prezent în procesul de evaluare a ofertelor în rândul comisiei de evaluare. Licitaţiile respective vizează proiectarea şi execuţia tronsoanelor Ogra – Câmpia Turzii, Târgu Mureş – Ungheni, Ungheni – Ogra şi Suplacu de Barcău – Borş. Acestea fac parte din autostrada Braşov – Târgu Mureş – Cluj – Oradea.Guvernul a tăiat un miliard de lei din bugetul destinat cofinanţării construcţiei de autostrăzi
daca fiecare roman primea 1 euro/ fiecare metru de autostrada promis in ultimii 10 ani, eram acum cu totii multimilionari, nu v-ar fi rusine ?