România primește un nou SUV premium: a doua generație Audi Q5 pleacă de la 45.600 de euro

de Bogdan Mirică
Luni, 23.01.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Audi a publicat prețurile noii generații Q5. Crossover-ul care trebuie să se dueleze cu BMW X3 și Mercedes GLC are un preț de pornire de 45.664 de euro cu TVA inclus.

Prezentat în premieră mondială în cadrul Salonului Auto de la Paris, în toamna anului trecut, noul Audi Q5 ajunge și în România începând cu această primăvară.

Crossover-ul compact va încerca să fure din clienții lui BMW X3 și Mercedes GLC cu trei opțiuni de motorizare: două dieseluri și o unitate pe benzină.

Intrarea în gamă se va face cu motorul 2.0 TDI de 163 de cai putere. Cei care vor un motor mai puternic, vor primi și o versiune de 2.0 litri și 190 de cai putere. Ambele pot oferi un consum mediu de 4.9 litri/100 de kilometri și o rată a emisiilor de 129 g/km.

În cazul celor care preferă benzina, Audi Q5 vine și cu un motor 2.0 TFSI de 251 de cai putere, capabil să consume doar 6.8 litri/100 de km. Indiferent de alegerea făcută, Audi oferă standard o cutie automată S-tronic cu șapte trepte și celebra tracțiune integrală quattro.

MOTORIZĂRI NIVEL DE ECHIPARE
(euro, TVA inclus)
Motor Putere
(CP)
Transmisie Basic Sport Design
2.0 TFSI 251 CP S-Tronic7 50.024 52.474 52474
2.0 TDI 163 CP S-tronic7 45.664 48.114 48.114
190 CP S-tronic7 46.774 49.224 49.224

Pe piața din România, noul Audi Q5 vine cu trei niveluri de echipare: Basic, Sport și Design.

În funcție de alegere, prețurile pornesc de la 45.664 de euro cu TVA inclus.

În echiparea standard, adică Basic, noul Audi Q5 vine cu un cruise control și limitator de viteză, deschidere electrică a portbagajului, închidere fără cheie, senzori de parcare, faruri reglabile automat, senzori de ploaie, suspensie dinamică, computer de bord cu afișaj monocrom de 5 inch, lumini xenon, oglinzi laterale cu semnalizare LED, stopuri LED, instalație de spălare a farurilor, climatizare automată, oglindă interioară cu efect antiorbire, scaune față încălzite, comenzi pe volan, tapițerie din stofă, sistem multimedia Audi Connect de 7 inch, sistem audio cu opt difuzoare și lumini LED diurne.

AUDI Q5 și concurenții din segment

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Audi Q5
2.0 TDI Basic, quattro, S-tronic 7
190 4.9 7.9 46.774

BMW X3
20d xDrive Aut

190 5.6 8.1 42.602
Mercedes GLC
250d 4Matic Aut
204 5 7.6 46.380
Volvo XC60
D4 4x4 Aut
190 5.2 9.8 39.106
Land Rover Discovery Sport
2.0 TD4 4x4 Man
180 5.1 9.4 39.984
Jaguar F-Pace
2.0 4x4 Aut
180 5.3 8.7 48.840
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (39)

  • Ce hidosenie de masina! A, pardon, am uitat ca e nemteasca....
    28 36
  • Bleah... si daca musti din volan e acra.
    13 9
  • @Klaus; Oricat de carcotasi am fi, atributul 'hidos' e exagerat - ok, are un stil prea sobru, prea clasic / cuminte poate, dar cam atit.

    Marea... si noua problema a facelift-lui Q5 e insa alta - numita Alfa Romeo Stelvio (cel putin in versiunea de lansare pe benzina de 2.0 l si 280 CP, mai performanta "pe hartie" la un pret echivalent si c-o tinuta de drum superioara dupa primele luari de contact, desi sumare deocamdata.)

    Nici creatorii lui X3 ori GLC nu cred ca dorm prea linistiti de fapt. ;-)
    Ce-i drept, ma astept la dispute aprinse (si sterile) pe tema
    ...Ei si? Poate deveni.
    37 11
  • Erata, fiindca AM vaz ca-mi maninca citatele-n ghilimele - deci, ma astept la dispute aprinse (si sterile) pe tema "Pai Alfa nu-i premium, nene !"
    ...Ei si? Poate deveni.
    27 7
  • Nu e problema ca alfa nu-i premium ci ca nu-i "masina". :) De bune masini ce fac cei de la Alfa e "plina" europa de ele, nu? Alfa si Lancia... :)
    15 15
  • arogantul
    ce gluma proasta - sa iei SUV mediu de 163 de cai cu nivel de echipare basic la aproape 46 de mii de coco

    mai bine pui 5000 de coco in plus si iti iei XC 90 (deci o clasa mai mare de SUV) si cu motor de 190 cai
    31 12
  • Într-adevăr, la același preț există alternative mai avantajoase din toate punctele de vedere.
    21 13
  • marius
    de cand volvo ,se bate in tinute de drum si in comoditate ?ia fa un drum de Germania cu un volvo vezi cum te simti in ea ,dupa 500 km te doare curu de scaunele alea care numai pt accident ,sunt bune , si atata tot ,volvo nu mai e masina de 20 de ani ,sa nu mai vorbim de lancia sau alfa romeo,tabla de ciocolata si stiu ce vorbesc ,am avut accident cu alfa romeo mi-am distrus piciorul pe veci ,a ca voi nu aveti bani sa o luati perfect de acord nici eu nu am ,dar sa vi sa jignesti e de-a dreptul grotesc ,e o masina serioasa ,nu vad bine x3 care este invechit ,folosesc inca levier pentru frana de mana ,da e drept cutia de viteza manuala e sfanta la bmw ,paremi-se ca la mercedes e Glk in segment ,vom vedea ce va fi ,dar deocamdata q5 va fi pe primul loc fiind proaspat si construit cu atentie
    4 17
  • babacloanta
    E clar ca nu e pentru oricine. Cine isi doreste un Q5 e clar ca nu vrea o Alfa (care nu se stie cand se strica) sau un Volvo (boring). E o chestiune de gusturi.
    12 18
  • babacloanta
    Masinile se mai cumpara si cu inima, nu doar cu capul...bagat in punga:)) Cand spun asta ma refer la orice masina. Nu totul se rezuma la "raportul optim pret-calitate". Mai exista si alegeri facute din instinct, cu inima sau extravagante.Parerea mea.
    16 13
  • inexorabil
    @Kirotractor, cele mai avizate calificative mi se par cele folosite de tine…Dacă aș mai fi fost tânăr, m-aș fi simțit desconsiderat și chiar ofensat de oferta abundentă de “SUV-uri”. Nu, tati, aș fi vrut ceva cu adevărat destinat tineretului, de exemplu creații avangardiste ȋn stilul Platformei E a GM-ului. Dar na! acum, tot ce contează este această preocupare febrilă pentru cap tractoare, pardon, SUV-uri.
    14 1
  • Intr-adevar la aces pret exista alternative mult mai avantajoase cum ar fii Lexus NX300H care pleaca de la 42 mii sau chiar RX200t care pleaca de la 48 mii BASIC. Iar RX e alta clasa, asta ca sa nu mai zic ca-i un Lexus, o masina net superioara.
    20 20
  • @automobilistul
    Citez ,,sa nu mai zic ca-i un Lexus, o masina net superioara.'' superioara la defecte poate ! Lexus nici peste 2 milenii nu va ajunge la nivelul lui AUdi !
    16 25
  • @Scorpimuieul.falit


    Ti-ai dat singur cu ciocanul peste degete copile. Tocmai ca Lexus nu prea se strica. Dar tu n-ai de unde sa stii cand doar inchiriezi masini nu si le cumperi pt a le intretine.
    20 21
  • PS: Este evident ca Lexus nu va ajunge la nivelul la care Audi este ACTUAL vedeta cu al sau modul de trucare al emisiilor integrat in anexele cutiilor de viteze S TRONIC . Deci ai spus un adevar.
    20 23
  • @automobilistulelele
    muerescule te roade, ti-am mai zis de multe ori,
    fac si japonezii masini, in afara de fiabilitate cat de cat la restu nu exceleaza deloc......vorbesti de Stronic, incaleca- ti CVT-ul si dispari.....
    9 12
  • @automobilistul by mascarimea raioasa si idioteasca
    1. Nu am inchiriat in viata mea o masina.
    2. Nu ai avut tu paini pe masa cate masini am cumparat si schimbat eu.
    3. Lexus e o mizerie si asa va ramane. Audi e cu 10 clase peste el la orice.
    18 29
  • @Scorpimuieul.falit

    ''Mizeria'' aia de Lexus este in TOP unu MONDIAL la satisfactia consumatorilor. TOP unu in cadrul celui mia ECO brand de lux ( Haudi nici nu viseaza la acest podium, el doar fumega ca un tractoras ) . TOP UNU in cadrul fiabilitatii. TOP unu in cadrul celor mai spectaculoase interioare, vezi noul LS la salonul auto a primit deja un premium. Si nu in ultimul rand TOP UNU in cazul tehnologiilor, asta ca sa nu mai zic de suspensia de pe Audi aia cu bara de torsiune ca la Logan :)))
    18 18
  • arogantul
    @marius,
    bati campii copilule, scaunele volvo sunt cele mai comode din industrie, si nu pt ca o spun eu ( si am condus o duzina de volvouri la viata mea ), ci o spun toti cei care testeaza masini, si inca nu am vazut vreun review scris sau video review in care cel care testeaza sa nu fi laudat scaunele volvo, inclusiv cei carora nu le plac volvourile, spuneau ca masina X e nashpa si aici si pe dincolo, dar cand venea vorba de scaune toata lumea vb numai si numai la superlativ despre ele. Eu personal am probleme cu spatele, daca ma urc in orice alta masina, poate cu exceptia merc , invariabil ma doare spatele, chiar si dupa o tura scurta, in volvo pot sa urc la volan deja cu o durere de spate si cand ies sa ma simt mai bine decat inainte de drum , am conduc si 700 de kilometri fara oprire ( am facuto de doua ori ) si la final sa ma simt la fel , fara urma de oboseala sau durere, si NU, nu ma dureau nici fesele. Nu ai decat sa ataci volvo daca nu iti place marca, asta pot sa inteleg, nici mie nu-mi plac VAGurile si lecsusurile, dar sa vb rau de scaunele volvo e magarie crunta.

    P.S. ti-ai belit picioru in alfa? la fel ai fi patit si in audi copilule, uitate la testul SOT al lui A4 din 2012. abia dupa acel test au inceput si audi sa faca piloni A mai rezistenti ca sa protejeze bine piciorul, VOLVO ii facea destul de rezistenti incat sa nu iti belesti picioru cu cel putin 10 ani inainte de introducerea acelui test, a se vedea XC 90 prima generatie. asa ca laso moale cu atacurile la alfa romeo si lancia ca nu sunt mai rashnitze decat haudiurile.
    17 5
  • Aș alege fără să clipesc un Lexus în defavoarea unui Audi.
    Acest nou Audi Q5 pare banal și chiar învechit în comparație cu un Lexus NX (ambele cu un preț asemănător).
    Dacă stau alăturate, Lexusul îl va eclipsa total pe tristul Q5.
    17 7
  • arogantul
    @inexorabil
    atata timp cat pitzipoancele cu bani or sa isi duca odraslele cu tractoru la scoala , ca mai apoi sa cumpere doua verze bio si sa faca un drum la coafor, pardon, hair stilist, pana in buricu targului cu o medie de 20 de km/h, trendul de crestere a vanzarilor de tractoare va continua.
    16 3
  • @inexorabil: Nu ma cred deloc infailibil, dar intelegi prea bine ca si-n domeniile "subiective" cum e designul auto ne putem raporta la o medie ponderata a gusturilor, oricit de diferit ar fi nivelul ... hai sa-i zicem de cultura estetica a privitorilor.

    Pe tema epidemiei de SUV-uri am mai scris p-aici, asa ca nu mai re-dezvolt mecanismele insidioase prin care se induc subliminal diverse "trenduri" bizonilor (banosi mai ales.)
    Ce-i drept, SUV-urile au si partile lor utile mai ales in tarile cu infrastructura mioritic-mediocra si recunosc ca m-ar tenta si pe mine unul "de buzunar" ca noul Suzuki Ignis.
    Nu toti le putem avea insa pe toate... si tot timpul, asa ca-s multumit si "doar" cu Swift-ul meu ieftinache da' vioi peste medie cu numai 136 CP, desi nici el nu-i perfect (de ex. are pneuri prea joase-n balon pentru Romanica - deja i-am facut patrata o janta pe 17". :-))

    In rest, Audi nu-s masini rele si nici urate, doar prea scumpe pt. ce ofera zic io (dar pe vremuri erau chiar fiabile - parc-am mai zis c-am facut +300.000 km cu un A4 Avant din prima serie fara probleme majore - ce-i drept benzinar si fara turbo-downsizing.)

    Il cumparasem relativ ieftin fiindca doar... aproape nou - dupa 1-2 ani e bine de stiut ca pretul scade cel mai abrupt - si l-am dat abia atunci cind a-nceput sa pape ulei en-gros.
    ...Dar dupa un rulaj pe care nu-l mai viseaza amatorii actuali de 'premium nemtesc' - multi dintre ei cu EGR-uri duse, lantzuri sarite, turbine topite ori DSG-uri crapate cu mult inainte de 300K km.

    Concluzia: cine are, sa-i traiasca... dar nici pe Lexus sa nu-l ponegreasca... ;-)
    22 0
  • vezi ca volvo e masina chinezeasca cu motoras de ford xc 90 si motoare de reanult trucate asa ca cacate pe volvo tau ala stupid si bagati pula in masina aia a ta ridicata de fund ,mercedes a zis clar o masina serioasa e atunci cand nu-i vezi zorzoanele de sub ea,esti magar ducetva si va luati clexus si mexus si pexus unde pl mea aveti voi ma mecanici de masini japoneze de ciocolata ,raman marci premium ,mercdes bmw audi restul e can can ,
    3 14
  • inexorabil
    @Kirotractor, îţi dai seama că nu hulesc SUV-urile la modul absolut – sigur că pot fi de folos în anumite situaţii…musai extraurbane. Numai că n-au niciun rost în direcţia unor nume ponderate, de prim rang, a căror trăsătură definitorie se cheamă…eleganţa. De exemplu, utilitarele i-au adus pieirea lui Oldsmobile, fiindcă lumea se obişnuise cu o anumită filosofie a “rachetei” şi era refractară atunci la schimbare (bruscă). Acum, acestea nu mai provoacă dispariţia nimănui de stofă aleasă (cum ar fi Bentley). Doar alunecarea în ridicol…În fond, este tot un deces, dar accesibil numai ochilor minţii…
    3 0
  • inexorabil
    @Kirotractor, îţi dai seama că nu hulesc SUV-urile la modul absolut – sigur că pot fi de folos în anumite situaţii…musai extraurbane. Numai că n-au niciun rost în direcţia unor nume ponderate, de prim rang, a căror trăsătură definitorie se cheamă…eleganţa. De exemplu, utilitarele i-au adus pieirea lui Oldsmobile, fiindcă lumea se obişnuise cu o anumită filosofie a “rachetei” şi era refractară atunci la schimbare (bruscă). Acum, acestea nu mai provoacă dispariţia constructorilor de stofă aleasă (cum ar fi Bentley). Doar alunecarea în ridicol…În fond, este tot un deces, dar accesibil numai ochilor minţii…
    0 0
  • inexorabil
    Automarket, din greșeală am postat același text de două ori. Vă rog să ștergeți unul dintre ele, plus observația curentă. Mulțumesc!
    0 1
  • @inexorabil: Clar c-am prins nuantza cu elegantza. ;-) La fel de evident ca diversitatea nu trebuie hulita nici in domeniul auto, dar obsesia SUV-istica actuala depaseste orice masura.
    Mai ales cind adera la ea pitziponcaraia urbana bio-fashion-trendy pomenita de @arogantul.

    Posibil sa fi ajuns si eu un bosorog coclit, :-) dar tot duc dorul vremilor cind tot-terenurile... chiar erau 4x4, spartane, tablaroase si fara "high-tech features", iar notiunea de lux, desi la fel de vanitoasa, nu includea totusi cocotzarea-n trafic deasupra ''fraierilor".

    P.S. Doar pomenirea numelui Oldsmobile m-a "teleportat" cu 5 decenii inapoi linga Palatul Telefoanelor, unde era parcat cumva absurd pintre Pobede, Skode si Wartburguri un gen de OZN pe care scria Toronado... O, tempora!
    12 0
  • @arogantul
    Citez ,, si am condus o duzina de volvouri la viata mea''... 1,2,3 si :)))))))))
    Poate ai vrut sa spui carute cu tractiune animala prin catunul tau. Tu nu ai nici permis ca nu ti-l dau astia si nici bani de scoala nu ai si ne iei pe noi ca ai condus Volvo...si o gramada auziti si voi ce minte asta :))))))))
    2 13
  • @arogantul by mascarimea mincinoasa
    Citez ,, si am condus o duzina de volvouri la viata mea''... 1,2,3 si :)))))))))
    Poate ai vrut sa spui carute cu tractiune animala prin catunul tau. Tu nu ai nici permis ca nu ti-l dau astia si nici bani de scoala nu ai si ne iei pe noi ca ai condus Volvo...si o gramada auziti si voi ce minte asta :))))))))
    3 11
  • @Scorpionul.negru

    Ce faci mah iar razi de alti useri aiurea ? Tu care-ti mananci de sub unghie inchiriand masini premium numai pt a epata in public ? Penibil again.... :))))

    @@automobilistulelele

    Ma roade atat de tare incat chiar nu pot dormii noaptea de invidie ca Lexus nu este atat de VEDETA cum este Haudi cu al sau software montat in piesele auxiliare cutiei S Tronic :)))

    Trist, ai citit si tu asta ?

    Citez : ''Sedanul de lux Lexus LS de generaţie nouă a primit trofeul pentru cel mai bun design interior.''

    http://autoblog.md/expertii-au-ales-automobilele-noi-de-la-detroit-auto-show-cu-cel-mai-reusit-design/
    6 4
  • arogantul
    sper totusi ca este doar vorba de o spargere de cont, contul scorpionului,
    daca nu e asa, atunci e trist, .........
    8 1
  • inexorabil
    Acum 50 de ani…De curiozitate, m-am uitat pe contul…dumneavoastră, domnule Kirotractor, ca să observ că aveţi mulţi ani peste ai mei. Deci, copil fiind, v-aţi delectat privirile cu un Toronado…Într-adevăr, o tempora! Când România traversa o perioadă mirifică, de socialism liberalizat, împletit armonios cu un rai al relaţiilor interumane (irepetabil!) care nu depindea de ideologii politice şi sociale. De-aş fi trăit atunci, îmi imaginez ce senzaţii aparte (unice!) m-ar fi încercat (şi pe mine), inclusiv pe plan auto…
    6 0
  • @arogantul by mascarimea raioasa
    Nu am inchiriat niciodata o masina. NEXT >> altceva mai stii sa inventezi ? Troll mic ce esti !
    2 7
  • arogantul
    @ scorpy
    nu eu am comentat despre inchiriat masini, citeste bine comentariile si cine le scrie inainte sa dai cu mucii in fasole
    9 1
  • @arogantul

    Iti bati capul degeaba, cand nu esti de acord cu ce spune el atunci te confunda voit cu alte persoane. In rest, singurul lucru spart , este ''maria sa'' care se sparge in figuri pe aici la fiecare postare . Pentru el cine are sau a condus un Volvo ii se pare ceva absolut ''excluisvist'' si deosebit de scump. Volvo nu-i o masina scumpa, iar spre deosebire de el care doar inchiriaza marci premium macar altii au avut bunavointa de a cumpara si chiar intretine o masina, nu doar sa fie scutit de RCA, CASCO, ITP, revizii, etc numai de RENT A CAR.
    5 2
  • @automobilistul
    Bai vierme !!! Nu incetezi sa existi ? Faci umbra debgeaba Pamantului !
    2 6
  • @automobilistul
    nu ai decat sa te iei de scorpy si sa ii zici ce vrei, dar te rog frumos, nu mai denigra volvo, da sunt mai ieftine, dar bang per buck volvo da clasa la orice alt constructor premium, asa ca ciocu mic

    off topic
    @ scorpy, uite, mi-am facut din nou cont ca sa nu ma confunzi cu tot felul de mascarici

    o zi buna tuturor
    5 0
  • @TheArrogantOne
    Nici atunci nu te-am confundat....nu stiu ce ce te-am avut la copy si am dat paste fara sa ma uit. Scuze...
    1 0
  • @scorpi si cu @auto....Ce bine va completati unul pe altul. Aferim! Doar saliva lipseste!
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru