Prezentat în premieră mondială în cadrul Salonului Auto de la Paris, în toamna anului trecut, noul Audi Q5 ajunge și în România începând cu această primăvară.
Crossover-ul compact va încerca să fure din clienții lui BMW X3 și Mercedes GLC cu trei opțiuni de motorizare: două dieseluri și o unitate pe benzină.
Intrarea în gamă se va face cu motorul 2.0 TDI de 163 de cai putere. Cei care vor un motor mai puternic, vor primi și o versiune de 2.0 litri și 190 de cai putere. Ambele pot oferi un consum mediu de 4.9 litri/100 de kilometri și o rată a emisiilor de 129 g/km.
În cazul celor care preferă benzina, Audi Q5 vine și cu un motor 2.0 TFSI de 251 de cai putere, capabil să consume doar 6.8 litri/100 de km. Indiferent de alegerea făcută, Audi oferă standard o cutie automată S-tronic cu șapte trepte și celebra tracțiune integrală quattro.
MOTORIZĂRI | NIVEL DE ECHIPARE (euro, TVA inclus) |
||||
Motor | Putere (CP) |
Transmisie | Basic | Sport | Design |
2.0 TFSI | 251 CP | S-Tronic7 | 50.024 | 52.474 | 52474 |
2.0 TDI | 163 CP | S-tronic7 | 45.664 | 48.114 | 48.114 |
190 CP | S-tronic7 | 46.774 | 49.224 | 49.224 |
Pe piața din România, noul Audi Q5 vine cu trei niveluri de echipare: Basic, Sport și Design.
În funcție de alegere, prețurile pornesc de la 45.664 de euro cu TVA inclus.În echiparea standard, adică Basic, noul Audi Q5 vine cu un cruise control și limitator de viteză, deschidere electrică a portbagajului, închidere fără cheie, senzori de parcare, faruri reglabile automat, senzori de ploaie, suspensie dinamică, computer de bord cu afișaj monocrom de 5 inch, lumini xenon, oglinzi laterale cu semnalizare LED, stopuri LED, instalație de spălare a farurilor, climatizare automată, oglindă interioară cu efect antiorbire, scaune față încălzite, comenzi pe volan, tapițerie din stofă, sistem multimedia Audi Connect de 7 inch, sistem audio cu opt difuzoare și lumini LED diurne.
Marea... si noua problema a facelift-lui Q5 e insa alta - numita Alfa Romeo Stelvio (cel putin in versiunea de lansare pe benzina de 2.0 l si 280 CP, mai performanta "pe hartie" la un pret echivalent si c-o tinuta de drum superioara dupa primele luari de contact, desi sumare deocamdata.)
Nici creatorii lui X3 ori GLC nu cred ca dorm prea linistiti de fapt. ;-)
Ce-i drept, ma astept la dispute aprinse (si sterile) pe tema
...Ei si? Poate deveni.
...Ei si? Poate deveni.
mai bine pui 5000 de coco in plus si iti iei XC 90 (deci o clasa mai mare de SUV) si cu motor de 190 cai
Citez ,,sa nu mai zic ca-i un Lexus, o masina net superioara.'' superioara la defecte poate ! Lexus nici peste 2 milenii nu va ajunge la nivelul lui AUdi !
Ti-ai dat singur cu ciocanul peste degete copile. Tocmai ca Lexus nu prea se strica. Dar tu n-ai de unde sa stii cand doar inchiriezi masini nu si le cumperi pt a le intretine.
fac si japonezii masini, in afara de fiabilitate cat de cat la restu nu exceleaza deloc......vorbesti de Stronic, incaleca- ti CVT-ul si dispari.....
1. Nu am inchiriat in viata mea o masina.
2. Nu ai avut tu paini pe masa cate masini am cumparat si schimbat eu.
3. Lexus e o mizerie si asa va ramane. Audi e cu 10 clase peste el la orice.
''Mizeria'' aia de Lexus este in TOP unu MONDIAL la satisfactia consumatorilor. TOP unu in cadrul celui mia ECO brand de lux ( Haudi nici nu viseaza la acest podium, el doar fumega ca un tractoras ) . TOP UNU in cadrul fiabilitatii. TOP unu in cadrul celor mai spectaculoase interioare, vezi noul LS la salonul auto a primit deja un premium. Si nu in ultimul rand TOP UNU in cazul tehnologiilor, asta ca sa nu mai zic de suspensia de pe Audi aia cu bara de torsiune ca la Logan :)))
bati campii copilule, scaunele volvo sunt cele mai comode din industrie, si nu pt ca o spun eu ( si am condus o duzina de volvouri la viata mea ), ci o spun toti cei care testeaza masini, si inca nu am vazut vreun review scris sau video review in care cel care testeaza sa nu fi laudat scaunele volvo, inclusiv cei carora nu le plac volvourile, spuneau ca masina X e nashpa si aici si pe dincolo, dar cand venea vorba de scaune toata lumea vb numai si numai la superlativ despre ele. Eu personal am probleme cu spatele, daca ma urc in orice alta masina, poate cu exceptia merc , invariabil ma doare spatele, chiar si dupa o tura scurta, in volvo pot sa urc la volan deja cu o durere de spate si cand ies sa ma simt mai bine decat inainte de drum , am conduc si 700 de kilometri fara oprire ( am facuto de doua ori ) si la final sa ma simt la fel , fara urma de oboseala sau durere, si NU, nu ma dureau nici fesele. Nu ai decat sa ataci volvo daca nu iti place marca, asta pot sa inteleg, nici mie nu-mi plac VAGurile si lecsusurile, dar sa vb rau de scaunele volvo e magarie crunta.
P.S. ti-ai belit picioru in alfa? la fel ai fi patit si in audi copilule, uitate la testul SOT al lui A4 din 2012. abia dupa acel test au inceput si audi sa faca piloni A mai rezistenti ca sa protejeze bine piciorul, VOLVO ii facea destul de rezistenti incat sa nu iti belesti picioru cu cel putin 10 ani inainte de introducerea acelui test, a se vedea XC 90 prima generatie. asa ca laso moale cu atacurile la alfa romeo si lancia ca nu sunt mai rashnitze decat haudiurile.
Acest nou Audi Q5 pare banal și chiar învechit în comparație cu un Lexus NX (ambele cu un preț asemănător).
Dacă stau alăturate, Lexusul îl va eclipsa total pe tristul Q5.
atata timp cat pitzipoancele cu bani or sa isi duca odraslele cu tractoru la scoala , ca mai apoi sa cumpere doua verze bio si sa faca un drum la coafor, pardon, hair stilist, pana in buricu targului cu o medie de 20 de km/h, trendul de crestere a vanzarilor de tractoare va continua.
Pe tema epidemiei de SUV-uri am mai scris p-aici, asa ca nu mai re-dezvolt mecanismele insidioase prin care se induc subliminal diverse "trenduri" bizonilor (banosi mai ales.)
Ce-i drept, SUV-urile au si partile lor utile mai ales in tarile cu infrastructura mioritic-mediocra si recunosc ca m-ar tenta si pe mine unul "de buzunar" ca noul Suzuki Ignis.
Nu toti le putem avea insa pe toate... si tot timpul, asa ca-s multumit si "doar" cu Swift-ul meu ieftinache da' vioi peste medie cu numai 136 CP, desi nici el nu-i perfect (de ex. are pneuri prea joase-n balon pentru Romanica - deja i-am facut patrata o janta pe 17". :-))
In rest, Audi nu-s masini rele si nici urate, doar prea scumpe pt. ce ofera zic io (dar pe vremuri erau chiar fiabile - parc-am mai zis c-am facut +300.000 km cu un A4 Avant din prima serie fara probleme majore - ce-i drept benzinar si fara turbo-downsizing.)
Il cumparasem relativ ieftin fiindca doar... aproape nou - dupa 1-2 ani e bine de stiut ca pretul scade cel mai abrupt - si l-am dat abia atunci cind a-nceput sa pape ulei en-gros.
...Dar dupa un rulaj pe care nu-l mai viseaza amatorii actuali de 'premium nemtesc' - multi dintre ei cu EGR-uri duse, lantzuri sarite, turbine topite ori DSG-uri crapate cu mult inainte de 300K km.
Concluzia: cine are, sa-i traiasca... dar nici pe Lexus sa nu-l ponegreasca... ;-)
Mai ales cind adera la ea pitziponcaraia urbana bio-fashion-trendy pomenita de @arogantul.
Posibil sa fi ajuns si eu un bosorog coclit, :-) dar tot duc dorul vremilor cind tot-terenurile... chiar erau 4x4, spartane, tablaroase si fara "high-tech features", iar notiunea de lux, desi la fel de vanitoasa, nu includea totusi cocotzarea-n trafic deasupra ''fraierilor".
P.S. Doar pomenirea numelui Oldsmobile m-a "teleportat" cu 5 decenii inapoi linga Palatul Telefoanelor, unde era parcat cumva absurd pintre Pobede, Skode si Wartburguri un gen de OZN pe care scria Toronado... O, tempora!
Citez ,, si am condus o duzina de volvouri la viata mea''... 1,2,3 si :)))))))))
Poate ai vrut sa spui carute cu tractiune animala prin catunul tau. Tu nu ai nici permis ca nu ti-l dau astia si nici bani de scoala nu ai si ne iei pe noi ca ai condus Volvo...si o gramada auziti si voi ce minte asta :))))))))
Citez ,, si am condus o duzina de volvouri la viata mea''... 1,2,3 si :)))))))))
Poate ai vrut sa spui carute cu tractiune animala prin catunul tau. Tu nu ai nici permis ca nu ti-l dau astia si nici bani de scoala nu ai si ne iei pe noi ca ai condus Volvo...si o gramada auziti si voi ce minte asta :))))))))
Ce faci mah iar razi de alti useri aiurea ? Tu care-ti mananci de sub unghie inchiriand masini premium numai pt a epata in public ? Penibil again.... :))))
@@automobilistulelele
Ma roade atat de tare incat chiar nu pot dormii noaptea de invidie ca Lexus nu este atat de VEDETA cum este Haudi cu al sau software montat in piesele auxiliare cutiei S Tronic :)))
Trist, ai citit si tu asta ?
Citez : ''Sedanul de lux Lexus LS de generaţie nouă a primit trofeul pentru cel mai bun design interior.''
http://autoblog.md/expertii-au-ales-automobilele-noi-de-la-detroit-auto-show-cu-cel-mai-reusit-design/
daca nu e asa, atunci e trist, .........
Nu am inchiriat niciodata o masina. NEXT >> altceva mai stii sa inventezi ? Troll mic ce esti !
nu eu am comentat despre inchiriat masini, citeste bine comentariile si cine le scrie inainte sa dai cu mucii in fasole
Iti bati capul degeaba, cand nu esti de acord cu ce spune el atunci te confunda voit cu alte persoane. In rest, singurul lucru spart , este ''maria sa'' care se sparge in figuri pe aici la fiecare postare . Pentru el cine are sau a condus un Volvo ii se pare ceva absolut ''excluisvist'' si deosebit de scump. Volvo nu-i o masina scumpa, iar spre deosebire de el care doar inchiriaza marci premium macar altii au avut bunavointa de a cumpara si chiar intretine o masina, nu doar sa fie scutit de RCA, CASCO, ITP, revizii, etc numai de RENT A CAR.
Bai vierme !!! Nu incetezi sa existi ? Faci umbra debgeaba Pamantului !
nu ai decat sa te iei de scorpy si sa ii zici ce vrei, dar te rog frumos, nu mai denigra volvo, da sunt mai ieftine, dar bang per buck volvo da clasa la orice alt constructor premium, asa ca ciocu mic
off topic
@ scorpy, uite, mi-am facut din nou cont ca sa nu ma confunzi cu tot felul de mascarici
o zi buna tuturor
Nici atunci nu te-am confundat....nu stiu ce ce te-am avut la copy si am dat paste fara sa ma uit. Scuze...