Romania este piata auto numarul 1 in estul Europei
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Nu este un secret ca piata auto din Romania a inregistrat cel mai bun an din istoria sa in 2007. Vanzarile de autoturisme noi pe piata romaneasca au crescut cu 24,6% in primul semestru al acestui an fata de perioada similara a anului trecut, ajungand la 146.292 unitati.
De asemenea, se stie ca luna iunie a adus cifre record in ceea ce priveste vanzarile de automobile noi. Aceasta situatie a dus tara noastra intr-o pozitie pe care nu a mai intalnit-o pana acum. Romania a devenit lider de piata intre noile tari ale Uniunii Europene, inregistrand in iunie o crestere de peste 55%, ajungandu-se la circa 32 de mii de autovehicule noi comercializate.
Aceste statistici confirma ca intre tarile UE si EFTA, Romania ocupa locul 8 dintre cele 29 de piete luate in calcul. Astfel, la nivelul tarilor UE, Romania este a 8-a piata auto in luna iunie, fiind depasita de Germania, Italia, Marea Britanie, Franta, Spania, Olanda si Belgia.
Principalul motor al cresterii vanzarilor, pe tot parcusul anului 2007, au fost masinile comercializate pe piata interna de importatorii autorizati.
Pozitia pietei auto romanesti este de invidiat, in contextul in care la nivel continental, tara noastra este intrecuta doar de tari consacrate in sectorul auto.Astfel, Romania este prima piata auto dintre tarile din centrul si estul Comunitatii Europene. Trebuie subliniat ca aceste valori sunt valabile doar pentru cei 27 de membri ai Uniunii Europe plus Norvegia si Elvetia.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Primăria Brașov a interzis oficial trotinetele de închiriat în tot orașul. Serviciile de închiriere a trotinetelor nu vor mai funcționa în Brașov pentru o perioadă nedeterminată. (20.11)
-
Renault a deschis comenzile pentru noul Renault 5 E-Tech în versiunea Urban Range pe piața din România. Noua versiune propune un preț de pornire de 26.900 euro. (19.11)
-
Noua Skoda Elroq este acum disponibilă în România. Pe piața noastră, noul crossover electric de dimensiuni compacte propune un preț de pornire de 35.000 euro. (19.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Ura
Nelu, romania e prima dintre codase. O fi numarul unu, daca incepi numaratoarea de la mijloc. Putere economica? romania? mda...sa-mi zici si mie ce "fumezi"...ca poate cumpar si eu 2
Reality check: Vestea e buna pentru Tariceanu. In rest, pentru omul de rand, daca stai sa te gandesti putin, e ingrijorator. In romania nu exista o infrastructura de drumuri ce sa suporte un asemenea flux de masini. O sa fie din ce in ce mai multe accidente, intarzieri, blocaje, nervi, batai & shit pe drumuri.
Good luck and God speed
la capitolul accidente ....avem 2 autostrazi...sau 1 si jumate, NUMAI BINE
Atentie insa: urcusul este greu iar coborasul poate fi extrem de dureros!
Sunt tare curios cate dintre reprezentante vor mai fi pe piata peste 5 ani, cand cred ca lucrurile deja se vor fi linistit!
In rest... sa auzim de bine!
sau fara accidente
Ca in afara de Logan e plin de supermasini gen Clio Fabia Matiz etc.Pai poate exista comparatie intre asa ceva si de exemplu un VW Golf sau un Mitsubishi Galant pe care il iei chiar la bani mai putini afara, care la 150.000 km oricum dau clasa multor masini?
Las sa dam credite mai usor sa se-ndatoreze toata lumea pentru o masina noua de doi lei de 8-9-10.000 euro acum, cit mai e valabila magaria aia de taxa.
Eu cel putin o sa merg cu berlina mea in continuare, care e oricum mai masina decit multe trotinete pentru care se indatoreaza unii si se extaziaza altii despre ce mult se vind.
am ramas stupefiat sa vad ca Saab la cat e de scump atat e de prost (93-2 litri benzina),am mai multi prieteni care s-au plans de Audiul lor a6 de cand erau noi-li s-a stricat turboul IN MERS..altul cu un passat nou nout i-a cazut computerul la semafor si tot ce a mai si acolo a ramas..trebuie spus pe de alta parte ca fordul e o masina foarte fiabila(mai putin cele cu motor prea mic)loganurile si altele ca el nu fac banii dati si au drept clientela (din pacate) lumea care munceste din greu pentru el..si aici as adauga ceva ar trebui sa zicem si noi ca englezul..SUNT PREA SARAC CA SA_MI IAU CEVA IEFTIN SI PROST...ce sa mai zic de cei care-si iau si scump si prost..
oricum,inainte de a cumpara ceva trebuie sa ne interesam pe marca DAR DI PE MODEL pentru ca la aceeasi marca ai si prost si bun,pentru tot felul de preturi..numai bine
adios!