Ţări precum Slovacia şi Regatul Unit au remarcat creşteri ale producţiei de automobile noi, de 11.5, respectiv 1% faţă de prima jumătate a anului trecut. Franţa, însă, a remarcat o producţie de 910.100 unităţi, dintre care PSA şi Renault au reprezentat 83%, dar ţara a scăzut cu 20% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Francezii se mândreau în anii precedenţi cu faptul că produceau 2% din totalul automobilelor noi produse în lume, dar rezultatul din primele şase luni ale anului arată că acest lucru nu va mai fi valabil şi în 2013, deoarece producţia globală de automobile a crescut cu 1.8 procente, fiind fabricate 43.6 milioane de vehicule în lume în prima jumătate a anului, un sfert fiind produse de chinezi. Piaţa auto din Germania rămâne a patra în lume, în ciuda unui declin de trei procente faţă de anul trecut. Nemţii au făcut aproape trei milioane de vehicule în primele şase luni ale anului, de trei ori mai mult decât francezii. Spaniolii i-au depăşit şi ei pe francezi, producând 1.150.000 unităţi în prima parte a anului, cu toate că două treimi din acestea sunt destinate exportului. Din acest punct de vedere, România este o excepţie, peste 90% din vehiculele produse în prima jumătate a anului fiind destinate exportului. La începutul lunii august, România avea 270.050 unităţi produse, potrivit datelor APIA, membru OICA.Via Autoactu | OICA
vazusem in urma cu ceva ani un reportaj pe tema asta ... la ARO au mers pe linga mercedes si kia si toyota si tot nu au vrut sa faca ceva cu masina aia ...
existau la vremea respectiva in RO 30 de reprezentante ARO si din ele, 20 !!!!! erau situate in Cimpulung !!!!!
mare pacat ca s-a prapadit ...
Sanatate maxima!
Renault putea face la ARO Dusterul si poate ar fi finalizat si proiectul H95, probabil un OFF ROAd veritabil.
Nu mai putem schimba trecutul dar trebuie sa stim ce s-a intimplat si cine nu mai merita votat.Din pacate nu invatam nimic si PSD-ul e din nou la putere! Inseamna ca ne e bine asa....