Esential
2028 | de maşini a vândut BMW în 2011 în România. |
1376 | de unităţi din cele 2028 au fost modele X. |
285 | de români au cumpărat noul Seria 5 anul trecut. |
2028 | de maşini a vândut BMW în 2011 în România. |
1376 | de unităţi din cele 2028 au fost modele X. |
285 | de români au cumpărat noul Seria 5 anul trecut. |
Pentru al doilea an consecutiv, BMW culege laurii segmentului premium din România. Constructorul bavarez s-a bucurat şi în 2011 de vânzări bune în ţara noastră, atât pentru modelele sale cât şi pentru cele ale brandului Mini.
Cele 2028 de maşini vândute anul trecut în România au aşezat BMW pe primul loc în segmentul premium. Dintre acestea, contribuţia cea mai mare au avut-o modelele X, care au totalizat 68% din vânzările mărcii, mai exact 1376 de unităţi, cu 30% mai mult decât în 2010.
De departe, cel mai apreciat SUV a fost X5, cu 434 de unităţi livrate, urmat de X1 cu 373 de livrări şi de X6 cu 336 livrări. În segmentul E, BMW Seria 5 s-a impus autoritar în faţa concurenţei, totalizând 285 de unităţi, în creştere cu 157% faţă de 2010. Nici Seria 6 Cabrio şi nici Seria 6 Coupe nu au fost ocolite de publicul din România. Primul a adunat 11 clienţi, iar al doilea doar 4.
Marco Schulz, director general BMW Group România, a declarat: "Clientul nostru se schimbă.
Decizia de cumpărare nu mai este una impulsivă, fundamentată doar pe factori emoţionali şi preţ. Costul total de utilizare devine din ce în ce mai important: costul de combustibil, întreţinere şi revizii, costuri de finanţare sau valoare de revânzare. Am fost foarte activi promovând soluţii în acest sens, cu programe precum Basic Service Inclusive sau pachetele BMW Fianancial Services. Şi cred că acestea au avut un rol important în obţinerea primei poziţii în piaţă la final de an".Cel de-al doilea brand reprezentat de Grupul BMW în România, Mini, s-a bucurat şi el de o creştere a vânzărilor cu 55%. Dacă în 2010 vindea 95 de maşini, anul acesta britanicii au expediat românilor un total de 145 de unităţi. Cel mai popular model al gamei rămâne Mini hatchback, cu 74 de unităţi, urmat apoi de Mini Countryman, cu 59 de unităţi.
Potrivit comunicatului BMW, unul din trei exemplare Mini hatchback a fost vândut în versiunea Cooper S, cea mai sportivă, echipată cu motor de 1.6 litri şi 184 cai putere.
via | BMW
se pare ca aceste modele nu au nici un farmec daca nu se incadreaza la categoria 'cocalarism si ceafa lata'
sa multumim totusi ca,cocalari si astia asa mai 'hau-hau' inca nu sau apucat sa 'colectioneze' //M-uri......da nici multe nu mai sunt......
bravo bmw.......pastreazati pozitia..........haudi sucks....