Termenele stabilite de CNADNR în trecut specificau că traficul trebuia deschis pe noul tronson încă din luna decembrie a anului trecut, luna februarie a anului curent fiind data limită pentru finalizarea lucrării.
Traseul include 21 de poduri şi pasaje, cel mai mare dintre acestea trecând peste râul Mureş. Potrivit ZF, Strabag este unul dintre cele mai mari companii de construcţii care activează pe piaţa din România, încheind anul 2012 cu afaceri de peste 370 milioane de euro. Contractul pentru construcţia acestui segment de autostradă a fost atribuit la finalul anului 2010. Noile tronsoane de autostradă fac parte din Autostrada A1 şi sunt o parte integrantă a Coridorului IV Pan-european. Lucrările au fost finanţate cu fonduri europene nerambursabile în proporţie de 85%, diferenţa de 15% fiind suportată de bugetul de stat. Noul tronson aduce o alternativă viabilă la DN7 şi ocoleşte trei oraşe din zonă: Orăştie, Simeria şi Deva. Scopul autostrăzii care se va uni cu acest tronson este fluidizarea circulaţiei între Sebeş, Sibiu şi Nădlac, favorizând exporturile.România are un nou segment de autostradă: Simeria - Orăştie
De astăzi, România are încă 18 kilometri de autostradă. Tronsonul este amplasat între Simeria şi Orăştie, fiind unit de autostrada Deva - Orăştie.
Citeşte şi...
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Astia sunt nebuni la cap??Cum 18km si in orice tara in afara de romania aia au cu sutele poate miile. Chiar isi bat joc de noi
Amaratii de Bulgari au mai multe autostrazi construite decat noi
Off topic: De reusinea ce se-ntampla pe tronsonul Timisoara-Arad nu spuneti nimic?