Romania ar putea gazdui uzina unui alt mare constructor auto
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa ce Renault a cunoscut succesul in Romania, odata cu preluarea Dacia, iar Ford a demarat productia in cadrul uzinei din Craiova, tara noastra pare a fi tot mai tentanta pentru constructorii auto de talie mondiala.
Constantin Stroe, presedintele Dacia si al Asociatiei Constructorilor de Automobile din Romania (ACAROM), a declarat ca Romania are potential pentru a atrage inca un producator auto, in acest moment existand semnale si perspective in acest sens. "Intrarea pe piata a unui nou constructor nu va afecta insa pozitia Dacia, exemplu fiind prezenta Ford, care stimuleaza industria auto locala", sustine Stroe.
Romania a intrat in vizorul germanilor de la Mercedes in 2008, cand se planifica constructia unei uzine de automobile. Tara noastra a pierdut atunci cursa in fata Ungariei. Tot atunci, PSA Peugeot-Citroen si Mitsubishi au analizat optiunea dezvoltarii unei fabrici de motoare si a unei unitati de productie a componentelor auto.
via | mediafax
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi în România au scăzut cu 8 în luna noiembrie. Pentru ultimele 11 luni, vânzările au rămas în creștere față de anul trecut. (02.12)
-
Un nou studiu al pieței de mașini second hand din țara noastră arată că mai multe mașini au trecut prin mai mult de două schimbări de proprietar. Există cazuri în care mai multe mașini au trecut prin mâinile a nu mai puțin de 24 de proprietari diferiți pe parcursul vieții acestora. (28.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Chinezii ar fi ca niste paraziti pentru ca ar putea sa isi aduca forta de munca aici mai ieftina ca orice roman si sa foloseasca doar pamantul gazda al tarii. Asta nu ne-ar ajuta economic la nimic.
In afara de chinezi , orice producator e binevenit, mai ales daca isi propune sa faca export din Romania.
Japonezii vor sa-si revigoreze clasa medie (si anume " almera")chiar si cea mare " primera" - care in Europa in ultima vreme nu prea au contat in vanzari.
E si normal sa nu afecteze DACIA - face parte din acelasi grup.
Ca locatie de productie se vehiculeaza fosta fabrica "ARO" Campulung Muscel .
Eu m-as bucura sa vina NISSAn oficial in Romania .
Hai sa fim seriosi ! Brembo nu are fabrica in Romania.
PS: asteptam japonezii sau coreenii
Pe plan european şi mondial există o supra-capacitate de producţie, după anii de boom economic de pretutindeni. Constructorii se chinuie să-şi eficientizeze activitatea în uzinele existente, nu să deschidă altele noi. În domeniul producţiei de masă nu poţi fi prea eficient dacă mijloacele tale fixe nu merg la turaţie maximă (aceeaşi situaţie şi în transporturi).
Teoretic o uzină aici ar reduce costurile cu salariile şi unele taxe. La toate celelalte capitole stăm rău de tot, vezi cazul Mercedes.
pt ca nu avem drumuri !! cum nimik nu sa schimbat in aceasta privinta, e putin probabil sa vina altcineva la noi !!
restul sunt o poveste frumoasa
cat despre chinezi, aia vor asambla utilaje agricole la noi , automobilele le vor face in Bulgaria
made in brasov
autoliv si schaeffler a.g.
PS: Infrastructura Ungariei a decis locatia uzinei, mai precis ei aveau autostrazi si noi NU, daca exista o autostrada - Cluj-Bors(Oradea), uzina era amplasata in Romania .(costurile de transport din Romania erau de 3ori mai mari ,decat din Ungaria.)