Romania ar putea gazdui uzina unui alt mare constructor auto
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa ce Renault a cunoscut succesul in Romania, odata cu preluarea Dacia, iar Ford a demarat productia in cadrul uzinei din Craiova, tara noastra pare a fi tot mai tentanta pentru constructorii auto de talie mondiala.
Constantin Stroe, presedintele Dacia si al Asociatiei Constructorilor de Automobile din Romania (ACAROM), a declarat ca Romania are potential pentru a atrage inca un producator auto, in acest moment existand semnale si perspective in acest sens. "Intrarea pe piata a unui nou constructor nu va afecta insa pozitia Dacia, exemplu fiind prezenta Ford, care stimuleaza industria auto locala", sustine Stroe.
Romania a intrat in vizorul germanilor de la Mercedes in 2008, cand se planifica constructia unei uzine de automobile. Tara noastra a pierdut atunci cursa in fata Ungariei. Tot atunci, PSA Peugeot-Citroen si Mitsubishi au analizat optiunea dezvoltarii unei fabrici de motoare si a unei unitati de productie a componentelor auto.
via | mediafax
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din Intern
-
Primăria Brașov a interzis oficial trotinetele de închiriat în tot orașul. Serviciile de închiriere a trotinetelor nu vor mai funcționa în Brașov pentru o perioadă nedeterminată. (20.11)
-
Renault a deschis comenzile pentru noul Renault 5 E-Tech în versiunea Urban Range pe piața din România. Noua versiune propune un preț de pornire de 26.900 euro. (19.11)
-
Noua Skoda Elroq este acum disponibilă în România. Pe piața noastră, noul crossover electric de dimensiuni compacte propune un preț de pornire de 35.000 euro. (19.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Chinezii ar fi ca niste paraziti pentru ca ar putea sa isi aduca forta de munca aici mai ieftina ca orice roman si sa foloseasca doar pamantul gazda al tarii. Asta nu ne-ar ajuta economic la nimic.
In afara de chinezi , orice producator e binevenit, mai ales daca isi propune sa faca export din Romania.
Japonezii vor sa-si revigoreze clasa medie (si anume " almera")chiar si cea mare " primera" - care in Europa in ultima vreme nu prea au contat in vanzari.
E si normal sa nu afecteze DACIA - face parte din acelasi grup.
Ca locatie de productie se vehiculeaza fosta fabrica "ARO" Campulung Muscel .
Eu m-as bucura sa vina NISSAn oficial in Romania .
Hai sa fim seriosi ! Brembo nu are fabrica in Romania.
PS: asteptam japonezii sau coreenii
Pe plan european şi mondial există o supra-capacitate de producţie, după anii de boom economic de pretutindeni. Constructorii se chinuie să-şi eficientizeze activitatea în uzinele existente, nu să deschidă altele noi. În domeniul producţiei de masă nu poţi fi prea eficient dacă mijloacele tale fixe nu merg la turaţie maximă (aceeaşi situaţie şi în transporturi).
Teoretic o uzină aici ar reduce costurile cu salariile şi unele taxe. La toate celelalte capitole stăm rău de tot, vezi cazul Mercedes.
pt ca nu avem drumuri !! cum nimik nu sa schimbat in aceasta privinta, e putin probabil sa vina altcineva la noi !!
restul sunt o poveste frumoasa
cat despre chinezi, aia vor asambla utilaje agricole la noi , automobilele le vor face in Bulgaria
made in brasov
autoliv si schaeffler a.g.
PS: Infrastructura Ungariei a decis locatia uzinei, mai precis ei aveau autostrazi si noi NU, daca exista o autostrada - Cluj-Bors(Oradea), uzina era amplasata in Romania .(costurile de transport din Romania erau de 3ori mai mari ,decat din Ungaria.)