Grupul Volkswagen a anunțat recent că va începe "negocierile concrete" pentru stabilirea locului în care va fi construită o nouă uzină în Europa de Est. Presa internațională a menționat că România este pe lista de opțiuni alături de Bulgaria, Serbia și Turcia.
Germanii anunțaseră anterior că intenționează să construiască o nouă uzină care va avea în principal rolul de a crește producția celor de la Skoda.
Noua fabrică va fi construită în Turcia sau Bulgaria, scrie presa din Cehia care îl citează pe liderul sindicatului Skoda, Jaroslav Povšík.
”Turcia a fost selectată pentru că există o infrastructură bună, dar mediul politic e nesigur. O altă locație poate fi Bulgaria, care e mai stabilă și e stat membru UE”, a declarat liderul de sindicat citat de Ceske Noviny, potrivit G4media.ro.
Astfel, țara noastră ar fi pierdut lupta pentru ceea ce putea să reprezinte o investiție majoră pentru industria auto și economia locală.
Volkswagen nu a oferit până acum niciun indiciu oficial cu privire la țara va găzdui noua uzină, însă presa internațională a relatat în mai multe rânduri că lista inițială include patru țări: România, Bulgaria, Serbia și Turcia.
Via G4media.ro
Adica ZERO OPŢIUNI LA A CUMPĂRA maşină VAG.
După un VW polo cu lanţul de distribuie rupt de două ori după garanţa maşinii dar sub 180.000 km....
După ce manetă stânga (pilot) nefunctionala la Skoda sub 7 ani vechime...
Prefer oricare altă marcă.
eu nu am auzit de probleme de fiabilitate la masinile germane. sorry...
Și totuși să aibe probleme mașinile premium germane? Nu cred!
Că până la urmă tot se termină TDI-urile SH-samsarizate de la pensionari nemți (zombificați, dar ce contează?) care au mers cu ele 3-4.000 km pe an și le-au făcut revizii la 3-4 luni în ultimii 20 de ani.
Serios acu, nemții nu ne au la pipotă din *n* motive - unele istorice fiind lăsați baltă în două rezbeluri, plus altele la fel de imposibil a fi declarate în *political correctness*-ul duplicitar al UE-freneziei actuale.
P.S. La o masina de 180.000 km sa te plangi de calitate inseamna ca nu intelegi ce insemana uzura. (Chiar daca e facuta de o baba care conducea masina doar la biserica :))) )
Maşinile au fost de noi cumpărate din România la reprezentanţă
Lanţul ar trebui în teorie să ducă 300.000-400.000 km
După prima schimbare al doua oară s-a rupt pe la 70.000 km
Ok??
La Skoda am zis 7 ani dar e mai puţin.
e chiar naspa ca nu fac fabrica la noi, era de bine. anagjati, salarii, taxe la stat. dar lor le trebuie sosele sa transporte masini si piese. avem noi autostrazi?
hotii de la psd pun poze cu sosele si a doua zi sunt doar 2 pietre pe locul ala.
**UE PSD!
s-au gasit angajati? s-au gasit. deci sa lasam dudele ca nu are cine lucra. evident ca sunt si aia de care zici tu, dar cand oamenii aud de la altii ca se plateste ok, ca sunt conditii ok, incet-incet se adapteaza. nu toti, dar oricum nu au aia posturi infinite. deci ai o logica total eronata.
arata-mi fabricile care pleaca din cauza lipsei de angajati si nu din cauza ca: nu au infrastructura sau ca mediul fiscal se schimba dupa cum bate vantul (pardon, dupa cum vrea dinti-cariati)
Sa traiasca micul si berea gratis.