Importurile de automobile second-hand au crescut în primele opt luni ale anului curent în raport cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Românii au înmatriculat 147.600 vehicule rulate în perioada respectivă, o creştere de 64% faţă de anul trecut.
Între timp, reînmatriculările au scăzut cu 40%, de la 225.000 la 135.600 unităţi, tot din cauza timbrului de mediu, care face vehiculele înmatriculate în România, dar pentru care se achită o taxă la stat, neatractive pentru cumpărători.În ceea ce priveşte înmatriculările noi, piaţa din România a realizat o creştere de 25% în august în raport cu aceeaşi lună a anului trecut. Cu toate acestea, primele opt luni ale anului au reprezentat o scădere de 18% a înmatriculărilor de automobile noi în România. Dacia este în continuare liderul pieţei auto în ceea ce priveşte automobilele noi, marca românească fiind urmată de Volkswagen, Skoda, Ford şi Renault. Dacia a reuşit să vândă aproape 10.600 unităţi în România în perioada respectivă, reuşind să depăşească valorile obţinute de următorii trei clasaţi la un loc.
Analiza pieţei de vehicule rulate a arătat faptul că marca Volkswagen este lideră la importuri, cu peste 36.650 unităţi care poartă sigla producătorului din Wolfsburg înmatriculate în primele opt luni ale anului. Comparat cu aceeaşi perioadă a anului trecut, importurile de modele rulate Volkswagen au crescut cu 43%. Topul importurilor de automobile rulate este completat de Opel, Ford, Audi şi BMW.Via Auto.ro
Obiectiv = mai multi bani la buget , Rezultat = mai multe rable pe sosele si mai multa poluare, pratic efectul programelor remat din ultimii ani anulat intr-un singur an de incompetenta.
Felicitari dragi politicieni, ne mandrim cu voi !
Astfel creste nu doar poluarea ci si numarul de accidente datorita problemelor masinilor mai vechi de 10 ani. Ca sa nu mai vorbim de sistemele de siguranta existente pe masinile de acum 10 ani si cele din zilele noastre.
Pacat mare ca unii nu judeca cu capul cand fac anumite legi.
Mai bine imi cumpar:
-Audi A4 1.9TDI 116cp euro 4 sau 131cp euro 3 cu 250.000km reali in stare buna la 7000euro, decat sa imi cumpar o conserva low-cost noua cu dotari full, care a4-ul le are in versiunea de baza. Sa nu mai zic ca o sa coste 11.000, si are un motor mai slab, confort mult sub, etc. Iar de aia 4000 pun a4-ul la punct si o il fac ca nou si imi mai raman bani vreo 2000euro de motorina si taxe. A fost doar un exemplu. La fel de bine pot sa imi cumpar un Golf 5 din 2006-2009, Golf 4, etc. Am in posesie si un low-cost (nu dau nume) si sunt dezamagit de mai multe chestii la aceasta masina.
Poate ca poezia era o fina ironie cunoscut (sau nu) fiind faptul ca Romania este, neintrerupt, penultima in Europa cel putin din secolul 14 (Bogdan Murgescu, Lucian Boia si altii si mai ales noi insine care putem constata acest lucru).
Decat sa imi cumpar Logan mai bine un Ford Mondeo sau BMW seria 3 E46 bine intretinut.