Esential
8 | din 10 exemplare Phantom sunt personalizate |
Cei de la Rolls Royce inaugurau în vara anului trecut o divizie separată de personalizare, Bespoke, impulsionaţi de cererea mare venită din partea clienţilor care îşi doreau un model unic. La cinci luni după, investiţia britanicilor s-a dovedit un real succes, 56% dintre exemplarele Ghost fiind supuse operaţiei de personalizare cu materiale dedicate: piele rară, cusături manuale şi accesorii exclusive (un set pentru picnic, dezumidificator sau un set pentru şampanie).
Deşi unul din două exemplare Ghost ajung să fie personalizate, vânzările mezinului nu se pot compara cu cele ale fratelui mai mare, Phantom. În acest caz, rata de personalizare este de 8 unităţi din 10, justificată de experienţa maşinii pe piaţa limuzinelor şi de generozitatea clienţilor din Orientul Mijlociu, acolo unde 99% din exemplarele Phantom vândute anul trecut au primit tratament special din partea diviziei Bespoke.
Este o creştere uimitoare având în vedere că în urmă cu 6 ani, doar 75% dintre maşinile vândute în Orient erau personalizate.
Comparativ cu această zonă, rata de personalizare pe celelalte pieţe ale lumii este de: 89% în Europa (creştere de la 50%), 84% în America de Nord (creştere de la 40%) şi 79% în regiunea Asia Pacific (creştere de la 50%).Şi britanicii le dau ceva de muncă celor de la Bespoke, 88% dintre cei care comandă un Phantom dorindu-şi ca acesta să fie unic. De fapt, Marea Britanie este cea de a treia piaţă ca importanţă pentru divizia Bespoke.
via | autoblog
Comentarii (1)