Spectre este un model foarte important pentru Rolls-Royce, fiind primul model electric al mărcii. Din punct de vedere al ținutei de drum și al luxului, Spectre nu va fi cu nimic diferit față de celelalte modele din portofoliul constructorului britanic.
TESTE LA -40 DE GRADE CELSIUS
Pentru a se asigura de acest lucru, reprezentanții companiei au pregătit o perioadă de testare foarte lungă și solicitantă. Aceasta a început, în 2021, în Suedia, la doar 55 de kilometri distanță de Cercul Polar. Aici, prototipul a fost supus unor temperaturi care au ajuns până la -40 de grade Celsius.
Apoi, în vara anului trecut, Rolls-Royce Spectre a ajuns pe Rivera Franceză și în alte regiuni cunoscute ale Franței.
Acum, primul model cu zero emisii al companiei se află în Africa de Sud, acolo unde este testat la temperaturi ridicate, care ajung până la 50 de grade Celsius. Cu această ocazie, Rolls-Royce anunță că Spectre a acoperit 2 milioane de kilometri în teste.
În această fază, inginerii au petrecut nu mai puțin de 1.500 de ore pentru calibrarea sistemului de frânare regenerativă.
Aceștia au acordat o atenție sporită și suspensiei, fiind atenți în special la cum se comportă componentele din cauciuc la temperaturi ridicate.Totodată, sistemul de iluminare a habitaclului a suferit și el o serie de modificări. Spre finalul fazei de testare, inginerii vor urmări și comportamentul materialelor de insonorizare a interiorului. Nici sistemul audio, cu 17 incinte, nu va fi lăsat la voia întâmplării.
La finalul testelor din Africa de Sud, Rolls-Royce Spectre va ajunge din nou în Suedia și pe Coasta de Azur.
2.5 MILIOANE DE KILOMETRI PARCURȘI ÎN TOTAL
Ultimii 500.000 de kilometri sunt rezervați pentru testele "în situații de lux extrem," după cum transmit reprezentanții companiei. De-a lungul întregului program de testare, Rolls-Royce Spectre va acoperi în total 2.5 milioane de kilometri.
Primele imagini oficiale cu Spectre au fost publicate la mijlocul lunii octombrire 2022. Livrările sunt programate să înceapă în al patrulea trimestru din 2023.
via Rolls-Royce
Pentru o cutie pe roti care nu va inregistra mai mult de 100.000km, si o tehnologie atat de "neobsnuita" incat au nevoie de testari extinse, de 1.000.000km
Reclama, sufletul comertului...
Nici nu as indrazni sa sustin contrariul.
Iti dai seama ca au mai multe exemplare de test, iar kilometri au fost adunati. Dar totusi 2mil km e mult pentru o masina electrica. Ce naiba au testat atata? Motorul ala electric ultra-cunoscut, ultra-folosit, ultra-testat si aproape perfect? Sau au testat caroseria masinii? Pai nu e aceeasi ca la celelalte modele ale lor?
Zici ca au inventat ceva fabulos si e nevoie de teste pentru ca altfel e groasa!