În 4 aprilie, Rolls-Royce demarează testele finale cu SUV-ul Cullinan. Pentru a demonstra tuturor că viitorul Cullinan este un model demn de logo-ul Rolls-Royce, producătorul britanic a semnat un parteneriat cu National Geographic.
Astfel, o serie de fotografi și cameramani vor pleca în aventura "The Final Challenge" și vor publica imagini și clipuri video din timpul testelor finale. Traseul pregătit de Rolls-Royce începe în Scoția și trece prin Austria, Orientul Mijlociu și SUA.
În fruntea echipei National Geographic se află Cory Richards, iar materialele surprinse vor putea fi accesate atât pe o platformă dedicată din cadrul site-ului National Geographic, cât și pe rețelele de socializare unde activează Rolls-Royce.
"În urmă cu trei ani le-am promis fanilor că o să-i implic în dezvoltarea și testarea lui Rolls-Royce Cullinan. Prin proiectul The Final Challenge, testele finale vor deveni ușor de accesat de publicul larg", a declarat Torsten Muller-Otvos, CEO-ul Rolls-Royce.
Viitorul Rolls-Royce Cullinan este dezvoltat pe platforma "Architecture of Luxury", aceeași arhitectură pe care britanicii o folosesc pentru noua generație Phantom.
Deși nu există informații oficiale, cel mai probabil, sub capota lui Cullinan vom întâlni același motor V12 de 6.75 litri care produce 563 de cai putere și 900 Nm.Conform unor surse apropiate companiei, Rolls-Royce Cullinan va fi expus în cadrul unor evenimente private începând cu vara acestui an. Debutul comercial va avea loc tot în 2018, iar livrările vor demara în prima parte a anului viitor.
Adevarul e ca dintr-un RR trebuie sa privesti plebea imperial de la inaltime si nu mai prea puteai face asta cand toata lumea conducea Quasquai si Vitara.