Englezii de la Rolls-Royce analizează posibilităţile de restructurare a fabricii din Goodwood pentru a-şi mări producţia. Extinderea uzinei este aproape imposibilă, fiind amplasată într-o zonă protejată, unde construcţiile suplimentare sunt dificil de aprobat.
Ne gândim la un SUV, dar nu ne grăbim, deoarece gama noastră actuală se descurcă bine.
Torsten Müller-Ötvös
CEO Rolls-Royce
Rolls-Royce se gândeşte serios la reconfigurarea fabricii sale în vederea creşterii producţiei, titrează englezii de la Autocar.
Constructorul britanic de automobile de lux tocmai a încheiat cel de-al patrulea an de creşteri consecutive şi caută o soluţie pentru a creşte producţia de la 3.6000 unităţi în 2013 la aproape 6.000 de unităţi pe an până la finele acestui deceniu. Din păcate pentru planurile de expansiune ale mărcii din Goodwood, o altă uzină este exclusă din motive de tradiţie, iar extinderea fabricii actuale este dificilă sau chiar imposibilă, deoarece este localizată într-o zonă protejată de legile din Regatul Unit (
Area of Outstanding Natural Beauty).
Fabrica Rolls-Royce este construită pe domeniul Goodwood din Westhampnett şi a fost inaugurată în 2003, odată cu intrarea în producţie a lui Rolls-Royce Phantom. Apoi, uzina a fost extinsă în 2009, pentru a le face loc noilor Ghost şi Wraith, lucru care a dus la atingerea unei cadenţe apropiate de capacitatea maximă de producţie.
Britanicii de la Rolls-Royce evită ideea inaugurării unei fabrici în altă localitate sau altă ţară, fiind mândri de rădăcinile mărcii, asociate cu calitatea de fabricaţie a modelelor care poartă mascota "Spirit of Ecstasy".
Mascota Spirit of Ecstasy, prezentă pe grila radiatorului, ar putea să ajungă şi pe capota unui SUV. Sigla este escamotabilă pentru a preveni rănirea pietonilor în caz de impact.
Anul 2014 le va aduce celor de la Rolls-Royce o nouă creştere a producţiei, uzina având deja peste 800 de comenzi pentru modelul Wraith, producţia fiind deja rezervată complet până în iunie.
Pe lângă Wraith, mai există şi modelele Ghost şi Phantom, cel din urmă cu mai multe versiuni de caroserie, fiind aşteptată o producţie totală de aproape 4.000 de unităţi în decursul anului curent. SUV-ul Rolls-Royce, un model încă neaprobat pentru producţie, dar discutat puternic în rândul consiliului de conducere al mărcii, este modelul care ar putea să le aducă englezilor producţia suplimentară pe care o doresc şi veniturile aferente obţinute din vânzări.
Via Autocar
Ce fac ei acum ? ,, Analizează posibilităţile de restructurare a fabricii din Goodwood pentru a-şi mări producţia....''
Astia se contrazic si se razgandesc ca Basescu din cate vad.....numai ei stiu ce vor sa faca. Bine macar ca pastreaza stilul unic si specific Rolls Royce, NU vor sa le fabrice pe alte meleaguri iar materialele sunt de cea mai buna calitate. Un lucru este clar ! Toti producatorii (cu mici exceptii gen Pagani, Bugatti si alte cateva), sunt loviti de ,,boala'' profitului cat mai mare care sa creasca de la an la an cu cat mai mult posibil. Cum altfel decat prin cresterea productiei si probabil scumpirea .....
dar tot e bine ca s-a facut modificarea
PS cu placere :)
@Scorpionul.negru , acuma ei sunt pusi in situatie: sau pun profitu de bani pe primul loc sau raman la traditie (in caz ca totusi au de gand sa faca alta fabrica)
Bugatti nu are cum sa fie lovita de boala profitului, nici lacomul VAG nu castiga de pe urma Bugatti, pt ca este imposibil, o tine doar pt imagine, dar daca nu era VAG era altcineva, astfel de marci trebuiesc pur si simplu pastrate cu rezultatul unor pierderi asumate.
Cat despre Rolls, chiar daca isi va dubla productia prin 2020, tot va ramane mai exclusivista decat Bentley, care vinde acum 10 mii de unitati pe an, pana atunci probabil cel putin 15 mii, deci Rolls cu 6 mii preconizati va produce de aproape 3 ori mai putin, la fel ca acum, de fapt nici Bentley nu vezi foarte des pe strazi, hai sa fim realisti, comparativ cu majoritatea marcilor sunt foarte rare oricum, deci Rolls nici atat n-o sa vezi prea des.
Da...asa este. Dar sunt locuri in lume unde vezi zilnic RR-uri si Bentley-uri destul de multe. Se stiu zonele....exclusivist va ramane oricum indiferent de nr. lor produse pe an pt. ca e scump.
http://www.autovit.ro/bentley-continental-C31769859.html
Tinand cont ca @STRbou e mare fan taiota si ca alt mare fan taiota are deasemenea boala copy/paste-ului pe site-ul asta si tot acel altcineva posteaza sub nick-urile usor schimbate ale user-ilor, am mai descoperit inca o fatza a lui mafia.
Cateodata chiar ma intreb cati suntem cu adevarat cei care comentam aici si cati au 1500 de fetze :)
Mergi mai copilule si te trateaza sau tu esti tot mafia dar la bautura?
Cu un minim de bun simt ai putea vedea ca nu m-am legat de taiota. Tot cu un minim de bun simt ai putea sa-ti scrii textele din capul tau, fara sa le copiezi pe fata de la unii, (acum de la @inexorabil) sau ideile,exprimarea (de la mine) si pe urma sa te dai in stamba pe-aici. Stiu, n-ai nici bun simt, nici imaginatie. Si ce conteaza? Esti doar in spatele unui monitor de unde nu te vede nimeni, nu te stie nimeni. Sau cel putin asa ti se pare.