Brandul Rolls-Royce a adus o contribuție importantă la veniturile grupului BMW, după ce a reușit să doboare recordul de vânzări în 2018.
Prestigiosul producător britanic a anunțat că, anul trecut, a vândut 4.107 mașini către clienții săi, reușind cea mai bună performanță din istoria sa de 115 ani.
“Am avut un an de succes, cu vânzări-record și creșteri în toate regiunile unde suntem prezenți. Suntem încrezători că succesul va continua și în 2019,” a transmis Torsten Müller-Ötvös, CEO-ul Rolls-Royce.
Noul SUV Cullinan a atras un număr mare de clienți, susține Rolls-Royce, iar primele unități au fost livrate înainte de Crăciun. În urma numeroaselor comenzi, britanicii au spus că livrările pentru Cullinan vor continua cel puțin până la sfârșitul acestui an.
Un alt record înregistrat de Rolls-Royce este la capitolul forță de muncă, acolo unde cei 200 de noi angajați din 2018 au ajutat la depășirea unui total de 2.000 de oameni la fabrica din Goodwood.
Via Rolls-Royce
eficent e alta
Principala piață este SUA cu 30%, China și Europa cu câte 20 %, restul fiind ocupat de Asia Pacific și Orientul Mijlociu.
Unii milionari nu toti. Nu e pe gustul tuturor si nu e suficient sa fi milionar sa poti avea un Rolls. Da...unii au mai multe gen Tiriac care are toata gama Phantom de la I pana la VI. Dar nu are VII si VIII. Adica astea moderne. Alea vechi de colectie sunt lasate sa zaca acolo si sa fie sterse de praf de valet zilnic. Dar cu un VII sau VIII ar cam trebuii sa mergi cand nu conduci ca milionar. Iar VII si VIII ma indoiesc ca au toti milionarii. Cate VII s-au produs din 2003 pana sa apara VIII ? Foarte putine. Asa ca nu toti au. Iar un Rolls nu il iei cand ai 1,2,3 milioane euro ci 100 milioane). In principiu masina asta pe langa un pret de minim 500 de mii si configurat EWB cu partitie gen cum il configurase Columbeanu te duce VIII-ul in 800 de mii lejer. Pe langa asta ai nevoie in 10 ani de folosinta sa zic de inca 30 de mii euro anual pt. intretinere ca la carte cu sofer cu tot platit. 300 de mii e numai intretinerea in 10 ani. Deci depasesti cu el 1 milion de euro in 10 ani daca il iei de nou facut pe comanda. La 100 milioane euro avere sa zic , 1 milion in 10 ani dedicati unei masini e ok. Cam lor se dedica genul asta de masini. In niciun caz celor cu cateva milioane.