În urmă cu câteva decenii, Rolls-Royce era unul dintre cei mai cunoscuți carosieri din lume. De-a lungul anilor, britanicii au tot încercat o întoarcere la rădăcini, totul culminând cu lansarea exemplarului unicat Sweptail, în 2017.
ÎNTOARCEREA LA RĂDĂCINI
Acel moment a avut o influență majoră asupra mai marilor companiei, care au anunțat în urmă cu puțin timp că departamentul de "Coachbuilding" revine în activitate. Obiectivul este construirea de mașini unice, create pe comandă.
Platforma și sistemul de propulsie vor fi aceleași, dar restul va fi complet personalizat, inclusiv caroseria. Rolls-Royce susține că actuala arhitectură îi permite să creeze absolut orice formă de caroserie îi trece clientului prin cap, singurele limite fiind impuse de standardele de siguranță și de noțiunile fundamentale de design.
Primul proiect din noua eră de carosier este chiar acest Rolls-Royce Boat Tail. Mașina unicat a fost comandată de un client care dorește să rămână anonim.
Din câte se pare, britanicii au început să lucreze la ea în urmă cu patru ani și au finalizat-o de abia acum.PRIMUL PROIECT UNICAT DIN NOUA ERĂ
Așa cum îi spune numele și mai ales forma, Rolls-Royce Boat Tail este inspirat de ambarcațiunile de lux. Mașina are o lungime de 5.8 metri și are o temă exterioară bicoloră, nuanța de albastru închis care acoperă capota și parte din spoilerul frontal fiind aplicată manual.
Plafonul din material textil se detașează manual (este disponibil și un plafon de tip hard-top). Culorile de la exterior și lemnul care acoperă portbagajul sunt întâlnite și în habitaclu.
Că tot am pomenit de portbagaj, acesta ascunde un frigider pentru răcirea șampaniei, un set de tacâmuri din argint, farfurii din porțelan cu margini decorate cu platină și două mese de cocktail.
Noul Rolls-Royce Boat Tail "s-a născut din dorința de a celebra succesul și de a crea o moștenire durabilă. Rolls-Royce Boat Tail marchează un moment esențial în istoria mărcii noastre și în peisajul contemporan de lux," a declarat șeful producătorului britanic, Torsten Muller-Otvos.
via Rolls-Royce
Partea din spate arată rău de tot.
..și nu de bani, despre care gentlemaniacii nu vorbesc niciodată dar eu, mai țăran din fire, n-aș sta la coadă pentru mașini și urâțelopulente, și cu preț de vapor.
si urata..si mare..nici electrica....
de banii astia ar trebui sa iasa cate o strpeoza noua in fiecare ora..si sa stie sa decapoteze nu asa...