Oficialii Rolls-Royce au declarat că modelele pe care le produc nu se luptă cu produsele Bentley, ci cu yacht-uri, obiecte de artă şi bijuterii de lux.
Oficialii Rolls-Royce au declarat că modelele Bentley nu se luptă cu cele din portofoliul lor, deoarece creaţiile din Crewe sunt mai ieftine. Mulsanne este singura excepţie, dar oficialii Rolls-Royce declară că modelele Bentley şi Rolls-Royce nu sunt văzute ca rivali de clienţi, mulţi având câte un model al fiecărei mărci în garaj. Garajele proprietarilor de Rolls-Royce au fost comparate cu o garderobă generoasă, potrivită pentru fiecare ocazie a vieţii. Cei de la Rolls-Royce consideră că modelele lor sunt comparabile cu alte bunuri de lux, precum yacht-urile, bijuteriile de lux, obiectele de artă şi imobiliarele.
Şeful Rolls-Royce prevede o creştere stabilă a vânzărilor în următorul an, după ce au înegistrat vânzări record în 2010 cu 2.711 unităţi. Torsten Mueller-Oetvoes a declarat că elementul cu adevărat important este profitabilitatea, iar compania Rolls-Royce este profitabilă. Piaţa super-lux la nivel global este estimată la 3.500 unităţi în 2011, fiind vorba de vehicule de peste 200.000 de euro.
Potrivit celor de la Rolls-Royce, există aproximativ 90.000 de persoane la nivel global cu un venit foarte mare, dar numărul acestora este aşteptat să crească la 125.000 în termen de zece ani, de unde şi optimismul şefului companiei.
Torsten Mueller-Oetvoes a făcut o altă declaraţie interesantă. Mai precis, marca din Goodwood nu va construi vehicule electrice prea curând şi nu va avea diesel-uri sau modele mai ieftine în ofertă. Totodată, Rolls-Royce nu are în plan furnizarea unui model mai scump de un milion de euro. Gama Rolls-Royce nu se va extinde prea mult în viitor, deşi Ghost a primit o versiune cu ampatament mărit la Frankfurt şi este ”pretabilă pentru viitoare derivate în viitor”. Versiunea Coupe a lui Ghost este o ipoteză, dar cei de la Rolls-Royce sunt rezervaţi în declaraţii şi preferă să analizeze bine ideile înainte de a lansa zvonuri.
"Diesel-urile au succes doar în Europa. Pentru clienţii noştri, un singur lucru este clar – indiferent cât de rafinat va fi, un diesel nu va putea oferi niciodat o experienţă demnă de Rolls-Royce: performanţe fără efort şi silenţiozitate.
Nu cred că motoarele V12 vor fi eliminate din societate din cauza normelor de mediu, deoarece sunt foarte eficiente. Am explorat deja lumea electricelor cu 102EX, dar nu are niciun sens să construim o versiune de serie din moment ce nu avem niciun client interesat. Puţini dintre cei care au condus un 102EX sunt pregătiţi să încarce o baterie timp de opt ore pentru a parcurge 200 kilometri", a declarat Torsten Mueller-Oetvoes, CEO-ul Rolls-Royce pentru Automotive News.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Afirmatia "un diesel nu va putea oferi niciodat o experienţă demnă de Rolls-Royce: performanţe fără efort şi silenţiozitate" denota IQ de molusca si tupeu basist.
In primul rand, de unde stie gusterul cat de mult va evolua diesel-ul? Din punctul de vedere al "performantelor fara efort", diesel-ul cuplat la o cutie desteapta este deja o optiune cel putin interesanta. Mai este foarte putin de lucrat pe la silentiozitate.
In al doilea rand, diesel-ul e cah pentru papagalul asta, in schimb motorul electric a fost o varianta foarte interesanta pana cand si-au luat flegme de la clienti...Destept ca nevasta lu cocosu...
In fata lui Rolls are cuvânt numai Maybach.
BMW știe de ce a cumparat aceasta marca.
cat despre RR vs Maybach vs Bentley... pentru noi, muritorii de rand, e perfecta oricare din masinile astea. Oricum sunt mult peste puterile noastre chiar ca si pret de achizitie, sa nu mai vorbim si despre costurile de intretinere...
Cu orientarea in galaxie si mai concret, pe planeta Terra, cred ca eu stau mai bine decat tine.
"Vulgaritate si diesel" sunt o alaturare demna de trecutul relativ indepartat. In ziua de azi (20 octombrie 2011, era noastra) ANUMITE Diesel-uri nu doar ca nu mai pot fi catalogate drept vulgare dar sunt chiar demne de masini precum Jaguar, Porsche, Range Rover, etc.
Pe langa eficienta, diesel-ul mai puncteaza tare exact acolo unde se lauda Rolls: CUPLU sau "performante fara efort" (ca sa inteleaga si cocalarul englezesc de la Rolls care s-a trezit vorbind gugumanii), chestie care II INTERESEAZA MULT PE CLIENTII ROLLS.
@dumbravaandrei
Inteleg ca pentru tine rahatul englezesc are miros de levantica...
"Ca orice manager de marca care are la degetul mic sute de laboratoare de cercetare, prognoza si analiza, cred ca" habar n-are pe ce lume e daca s-a apucat sa faca Rolls electric, chestie care i-a oripilat pe clienti...
Tipu` e un dobitoc. Faptul ca e englez nu il face mai putin dobitoc. Il face, din pacate doar mai credibil...Ceea ce duce la comentarii nefericite din partea unora.
Nu stiu ce diesel DE AUTOTURISM de 6l ai ascultat tu si a sunat ca un camion. Eu am ascultat de la 2 metri un diesel de 4.2 litri de la Audi A8 si mi-a fost foarte greu sa afirm dace e diesel sau benzina (probabil insonorizarea si-a facut datoria foarte bine). Noroc cu inscriptia de pe portbagaj care a spulberat orice indoiala.
Eu sunt eu si sunt tare pe poziție si in afirmatiile mele atâta timp cât BMW e cel mai tare din parcare .
Sa fii liderul Premium Mondial si motoristul lumii cu cele mai multe nominalizari mondiale înseamnă "putin" mai multă Performanta decât are Volvo si saab la un loc .