Rolls-Royce aduce cinci modele personalizate la Paris
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Englezii de la Rolls-Royce vor veni la Salonul Auto de la Paris cu cinci automobile personalizate, toate având o culoare unică şi un interior special. Printre acestea se numără un Phantom cu ampatament mărit, un Phantom Drophead Coupe, un Phantom Coupe şi două unităţi Ghost. Scopul celor de la Rolls-Royce este de a sublinia faptul că sunt marca numărul unu în materie de personalizare şi că sunt în acelaşi timp cel mai luxos producător de automobile. Acestea nu sunt primele automobile personalizate pe care le prezintă Rolls-Royce la un eveniment auto, ultimul fiind un model Phantom echipat cu propriul său set de picnic.
"La Paris vom demonstra cum vom continua să ne întărim poziţia de marcă de lux graţie atracţiei de lungă durată a familiei Phantom şi prin programele noastre de personalizare foarte vaste.", a declarat Tosten Muller-Otvos, şeful Rolls Royce.
Versiunea cu ampatament mărit a lui Phantom va fi vopsită în nuanţa gunmetal metallic şi va avea un interior din piele in nuanţa sunrise. Nuanţa lemnului de la interior şi tipul acestuia nu au fost specificate.
Versiunea cabrio a lui Phantom, intitulată Drophead Coupe, va fi prezentată într-o nuanţă metalizată de alb cu un interior din piele roşie, în timp ce un Phantom Coupe va fi prezent şi el în standul Rolls-Royce tot într-o versiune unicat. Cele două exemplare Ghost vor avea şi ele un design aparte, dar oficialii Rolls-Royce nu au dat detalii despre acestea.Via | USAToday
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Rolls-Royce in Romania
-
Rolls-Royce Wraith Preţ: n/a €
Ultimele stiri din PARIS 2010
-
Organizatorii Salonului Auto de la Paris au anunţat că ediţia din acest an a avut un număr mai scăzut de vizitatori decât cea din 2008 din pricina protestelor transportatorilor din Franţa. (18.10)
-
Lamborghini Sesto, Bentley Continental GT, Porsche Speedster şi Carrera GTS sunt vedetele celui mai puternic grup auto european, care a venit să îşi reafirme supremaţia în cadrul salonului parizian. (02.10)
-
La standul Citroen a fost mare aglomeraţie. Vizitatorii s.au înghesuit să vadă de aproape Citroen C Zero, noul C4 şi fratele său premium DS4. Conceptul Lacoste şi DS3 WRC au completat elita. (02.10)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
Evident ca asta nu e un lucru rau pt producator: in fond obiectivul fiecaruia esta sa vanda si ATAT (cine spune altceva e ipocrit), nu conteaza cine cumpara ca de aia e masina de serie. Aaa ca tin la imaginea de marca e altceva, e tot o strategie de a-si mentine, sau spori vanzarile. Si asta RR o face prin caliatatea ireporsabila a produselor oferite nu prin exclusivitate. Daca vroiau sa ofere exclusivitate faceau o masina de serie.
-mare
-mijlocie
-mica (pe comenzi)
productie individuala (unicate)
In ultima fraza ce productie ai vrut sa zici?