Volvo a reuşit să atragă în echipa sa de design un om important. Este vorba de Robin Page, cel care a fost până acum şeful departamentul de design interior la Bentley. Page a fost responsabil cu designul interior pentru modele ca Bentley Mulsanne sau Continental. El părăseşte marca britanică de lux pentru a prelua funcţia de director al departamentului design interior la Volvo.
Robin Page este englez, are 41 de ani şi a lucrat pentru Bentley în ultimii 12 ani. Cariera sa a început ca ucenic la Jaguar, dar a trecut apoi şi pe la mărci ca Rolls-Royce sau Bugatti. Numirea sa la Volvo coincide cu planurile producătorului suedez de automobile de a concura puternic cele trei mărci premium din Germania. Page are în palmares cele mai somptuoase interioare create vreodată în automobile de serie.
"M-am alăturat echipei Volvo într-un moment excelent. Designul contribuie enorm la identitatea mărcii suedeze, iar misiunea mea este să duc designul interior la un nou nivel în ceea ce priveşte luxul", a spus Robin Page. Primul model ce va avea un interior gândit şi desenat de Page va fi noul Volvo XC90 ce va fi lansat la finalul anului viitor.Via motorauthority
O miscare foarte buna pentru Volvo. Este exact ceea ce le trebuie pentru a-si ridica perceptia de marca cu adevarat de lux. Daca ar scapa de mana chinezeasca ar fi o mare victorie europeana impotriva expansiunii asiatice. Din pacate nu vad sa se intample lucrul asta prea curand.
Partea proasta este ca dintr-un pionier al sigurantei auto au ajuns in pragul falimentului iar toata baza de date si experienta acumulata cu pretul independentei firmei au ajuns pe mainile celor mai mari dusmani ai civilizatiei moderne. Sa speram ca toate eforturile depuse in trecut, prezent si viitor nu vor fi in zadar.
O fi un designer caruia libertatea de exprimare ii este mai draga decat argintii primiti.
Si poate ca volvo vrea sa-si schimbe linia de design interior pariiind pe interioare moderne si originale cu o tusa specific englezeasca. Sau poate germanica? Pentru ca face-lifturile de la volvo se apropie deja cam mult de designul teuton
delirium tremensis
nino-ninoooo :))))
1. Baza de date si toata experienta in siguranta auto va fi folosita pe termen lung, mediu si scurt la firma chineza pentru intrarea pe piete la care ieri doar puteau visa. Numai aspectul asta pe care si-l adauga la capitolul imagine face de trei ori valoarea platita pentru Volvo.
2. Ca-i falimenteaza sau ii pun la treaba pe suedezi va fi alegeera chinezilor dar faptul de a fi la mana cuiva deja e o treaba groaznica. Sper sa n-ajungi intr-o zi sa-ti dai seama cat de valoroasa e independenta de care te bucuri astazi. Pune mana pe manuale de istorie, citeste si trage invataminte.
3. Problemele pe care le are Europa cu coreenii si japii la ora actuala or sa fie joaca de copii daca in locul lor vin chinezii. Asta pe langa tot ce vine din asia la ora actuala.
4. O firma straina poate plati muncitorii locali, taxe la guvern si altele aferente, dar profitul gros se duce in tara mama, nu mai ramane la dispozitia lui Volvo (in cazul de fata). E o mare diferenta.
Eu zic sa nu va imbatati cu apa rece. Anul trecut un miliardar chinez a cumparat un castel in Franta cu toate viile aferente din jurul lui. Toata productia din clipa aia, cam 800 000 de sticle de vin/ an a luat drumul chinei in exclusivitate. Sper sa ma insel dar daca am dreptate n-o sa fie roz.