Rivalul Porsche pentru Ferrari 458 Italia va folosi şasiul viitorului Audi R8
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Sub cupola grupului Volkswagen folosirea unor componente comune are rolul de a reduce semnificativ costurile. Nicăieri acest transfer nu se face mai eficient. Cu toate acestea, Porsche a căutat, pe cât posibil, să îşi păstreze coloana vertebrală şi să-şi dezvolte propria tehnologie şi propriile componente.
Nu va fi însă cazul pentru viitorul rival al lui Ferrari 458 Italia, un model pe care constructorul din Stuttgart plănuieşte să îl lanseze deja de multă vreme. Şefii Porsche intenţionează să folosească structura din fibră de carbon a viitoarelor Audi R8 şi Lamborghini Gallardo pentru a reduce costurile de dezvoltare ale noului lor supercar.
Această platformă va fi similară celei folosite de conceptul Audi R8 e-tron şi îi va ajuta pe germani să menţină sub control masa totală a modelului sportiv. Pe lângă costurile de producţie reduse semnificativ, Porsche va putea scurta şi timpul de lansare.
Există însă zvonuri potrivit cărora Porsche ar putea pune în aşteptare planul de dezvoltare până spre sfârşitul acestui deceniu, când îi va fi încredinţată misiunea de a dezvolta un şasiu pentru modelele sportive ale grupului Volkswagen.
În această situaţie, modelul cu motor central al nemţilor ar mai putea întârzia câţiva ani, iar 458 Italia şi-ar putea continua maşul triumfal.via | carscoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Autoipoteze
-
Mercedes nu are de gând să mai lanseze o nouă generație a modelului SLC și plănuiește să evite canibalizarea vânzărilor între SL și Clasa S Cabrio sau Coupe. (27.04)
-
Toyota se gândește să nu mai dea naștere unui înlocuitor pentru actualul Avensis. Piața sedanurilor medii scade vertiginos, iar japonezii își doresc mai mult un crossover. (18.10)
-
O companie de consultanță auto susține că după anul 2020, vânzările mașinilor autonome vor exploda. Creșterea segmentului va fi una foarte mare, urmând ca până în 2025 să găsim 21 de milioane de astfel de mașini pe stradă. (13.06)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Comentarii (6)