Rivalul Alfa Romeo al lui BMW Seria 3 se va lansa în 24 iunie. Numele Giulia „merită să fie reluat”

de Bogdan Mirică
Joi, 15.01.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Alfa Romeo a anunțat că va lansa noul său sedan de clasă medie, rival al lui BMW Seria 3, în data de 24 ianuarie. Oficialii brandului italian au vehiculat din nou numele Giulia.

Prezenți în cadrul Salonului Auto de la Detroit pentru a dezvălui noul Alfa Romeo 4C Spider, varianta decapotabilă a coupe-ului cu același nume, oficialii brandului italian au găsit timp să vorbească și despre viitoarea surpriză din gamă: sedanul de clasă medie.

Lansare în vara acestui an

După cum se vehicula și la finalul anului trecut, berlina care țintește clienții lui BMW Seria 3 și Audi A4 este mai mare decât vechiul 159 și va fi dezvăluită cu ocazia celor 105 ani pe care Alfa Romeo îi împlinește în 2015. Mai exact în ziua de 24 iunie.

Botezat cu numele de cod Tipo 952, sedanul va folosi platforma cu propulsie spate a colegilor de la Maserati, botezată RWD Giorgio. Vor exista însă și versiuni cu tracțiune integrală, destinate în special pieței din Statele Unite.

Esential 24 iunie este ziua în care va fi lansat noul Alfa Romeo Giulia.
100 de ani de existență împlinește brandul Alfa Romeo în 2015.
Despre lista de motorizări se vehiculează deja posibilitatea de a vedea un benzinar de 2.0 litri turbo și un diesel de 2.2 litri.
Pentru versiunile de top, Alfa Romeo va oferi dieselul V6 de 3.0 litri regăsit și pe Maserati Ghibli, în vreme ce fanii benzinei vor fi răsfățați cu un V6 de proveniență Ferrari, cu o capacitate tot de 3.0 litri, dar suficient de potent pentru a livra chiar și 500 de cai putere.

Numele Giulia revine pe buzele oficialilor Alfa Romeo

Tot cu ocazia Salonului Auto de la Detroit s-a revenit și asupra numelui pe care sedanul de clasă medie îl va folosi. Deși presa l-a numit Giulia, în decembrie mai multe surse infirmau acest nume. Cu toate acetea, Sergio Marchionne îl readuce în discuție la Detroit și lasă impresia că el va fi folosit.

Mai mult, chiar și Harald Webster, președintele global Alfa Romeo vine să întărească această informație cu o declarație făcută tot la Detroit: „Numele Giulia și Giulietta reprezintă momente importante în istoria companiei și tocmai de aceea merită să fie reluate”.

via wcf

Comentarii (17)

  • In sfarsit o Alfa asa cum trebuie, in sfarsit un rival adevarat pentru BMW.
    Sper sa le vanda in draci si sper sa-mi permit si eu una vreodata.
    17 3
  • Sunt vesti oarecum bune insa vom vedea daca se va ridica la nivelul seriei 3......
    Acest Giulia ar trebui sa fie extrem de buna......sa nu uitam cat de mult conteaza acest model pt. Alfa Romeo....
    Sa speram ca nu vor da gres cu el.....ca daca dau....... asta ar insemna ca Alfa isi sapa 'singura' groapa....
    11 2
  • si noua giulietta cand a aparut acum 5 ani rupea gura targului, dar din pacate cumparatorii au avut o cu totul alta opinie, oricum si acum o vad peste seria 1 de la bmw
    13 3
  • D-nul Bogdan Mirică, dacă WCF nu are idee despre ce scrie nu înseamnă că dacă doar traduceți articolul, informațiile vor fi și corecte. Centenarul Alfa Romeo a fost aniversat în 2010. 24 iunie 1910 este data la care a fost fondată compania A.L.F.A. iar noua Giulia va fi lansată odată cu aniversarea a 105 ani de la înființare.
    13 1
  • @Firestarter
    Mulțumim pentru sesizare.
    10 1
  • are un spate( fund) fooooarte...simpatic !
    se "simte" designul italian de clasa !
    6 1
  • Dharma
    Sincer nu știu cum pot să aducă vînzări spectaculoase cu astfel de motorizari preluate de pe Maserati/Ferrari, logic ar trebui sa sară foarte mult prețurile, si atunci intri in bugetul unui Maserati, ori vor să scoată un Maserati Ghibli low-cost? dar chiar si așa, nu va fi o masina de mase cum e giulietta spre exemplu
    5 1
  • Exact la asta ma gandeam si eu cu motorizarile. Maserati a avut un model sport coupe si cabrio, ambele cu motoare facute in colaborare cu Ferrari si nu prea au rupt locul la vanzari. Masina arata foarte bine dar daca n-o fac accesibila publicului larg, nu stiu ce sa zic ...

    In ceea ce priveste fiabilitatea, daca Ferrari si Lamborghini s-au pus la punct de cel putin 10-15 ani nu vad de ce Giulia n-ar fi in rand cu lumea. Mai ales in ziua de azi. Oricum, bafta maxima!
    4 1
  • Marian
    Sub poza scrie 24 ianuarie...
    Daca o sa arate asa spatele, eu unul nu as cumpara masina. Arata bine, chiar foarte bine, dar accesul la portbagaj nu pare foarte facil, iar cand ma gandesc sa cumpar o masina tin cont foarte mult si cat de practica este.
    0 3
  • Poza de mai sus este doar un exercitiu de imaginatie , nu are legatura cu realitatea, nu este ceva oficial .
    Motorizarile de 3000 cmc , atat pe benzina cat si diesel , vor fi varfuri de gama . Ca entry level posibil sa plece chiar de la 1.4 benzina turbo ( + 1.8/2.0) si 1.6 diesel ( +2.0/2.2).
    1 0
  • ala nu e portbagajul, este torpedoul
    0 0
  • @zarnesteanu eu stiam ca motorul de care zici s-a pus si pe Quattroporte si are un sunet absolut demential. Mai sunt de parere ca tocmai aceste modele, cu acel motor, au scos Maserati din faliment si l-au adus unde este astazi. Quattroporte s-a vandut foarte bine, la fel si Granturismo.
    Pretul era destul de piperat si performantele nu se ridicau la nivelul unui Ferrari, dar asta nu i-a oprit pe cei care doreau "altceva" sa investeasca intr-un Maserati.

    Eu unul am fost complet dat pe spate de Quattroporte, vechiul model. Masina are suflet, clar. Nu e o bucata de metal scoasa pe piata sa aduca bani.
    3 0
  • @mowgli, ai dreptate, m-am uitat si eu. Probabil asta explica si consumul enorm :):):)
    Aseara veneam spre casa si am ajuns unul din urma la stop, in intersectie. De departe am crezut ca e un Jaguar din cauza stopurilor triunghiulare dar de-aproape .... arata absolut superb, indifferent de anul de fabricatie. Nu i-am auzit motorul pentru ca omul il conducea normal, plus ca eram si in zona rezidentiala. Dar masina asta pe langa motor, are o prestanta aparte. Daca un Jaguar de varf te duce cu gandul la un gentleman englez, un Quattroporte se asociaza automat de un conte Italian si castelul de rigoare. Un cabrio post 2006 a fost masina la care am visat o vreme dar ministrul de finante a taiat-o fara mila de pe lista :)
    Poate data viitoare :)
    2 0
  • Is faine tare, eu chiar le-am auzit de cateva ori pe viu si efectiv se ridica paru pe mine ori de cate ori le aud. Au un sunet mai masculin, Ferrari parca suna prea a "race car" pentru gustul meu. Odata am plecat de la semafor impreuna cu un Maserati, eram in dreapta intr-un BMW, ambele masini erau cu pedala la podea, dar sunetul ala n-o sa-l uit curand.

    Iti recomand filmulasta http://en.wikipedia.org/wiki/The_Intouchables
    Pe langa ca e unul dintre cele mai bune filme pe care le-am vazut, e francez si are multe scene cu un Quattroporte. De atunci sunt indragostit.

    Bafta cu decapotabila, incearca ceva mai... ieftinache pentru inceput: MX-5, BMW ursulet cabrio (e bine de investit acuma in ele, creste valoarea de numa), BMW Z3, etc. Eu o sa ma axez pe un E30 cabrio in cativa ani. Sper sa iasa :)

    Ah, dar cum puteam sa uit ? Alfa Romeo Spider ! Ieftine, rapide, arata bine, suna bine, merg bine, tot ce vrei.
    1 0
  • De la 1 Octombrie am un SLK230 din 2003. L-am gasit extrem de atractiv ca si bani si cred ca a fost singurul lucru logic care pe l-a acceptat nevasta-mea :) Stia ca sunt bolnav la capitolul asta, asa ca de mila-de sila mi-a dat unda verde. Crede-ma ca sunt super multumit si abia astept sa vina vremea calda. E al doilea SLK pe care il am si masinile astea n-o sa le uit pana inchid ochii.

    Poate mai incolo o sa pun mana si pe un Maserati cabrio, dar momentan sunt alte prioritati mult mult mai importante. Intre timp, SLK-ul e perfect pentru ce-mi trebuie. Si chiar va trebui sa fie ceva exceptional sa ma faca sa dau SLK-ul. mazda in nici un caz, poate un seria 3 hard top sau daca nu ... italienii :):):)
    4 0
  • @Zarnesteanu mda, frumoasa masina. Sa te duca sanatos si sa ai parte de ea. Pacat ca pentru multa lume, o decapotabila e un lux si aici nu ma refer doar la RO, dar piata cabrio e in declin.
    1 0
  • Merci la fel @mowgli, iti doresc si tie sa-ti gasesti ceea ce iti doresti cel mai mult, si intre timp sa te bucuri de ce ai.
    Cat despre cererea in delin a masinilor cabrio, prea putin ma intereseaza. Amandoi stim cat de mult inseamna sa ai pe mana ceea ce visezi. Momentan, asta e situatia dar peste 3-5-10 ani poate o sa se schimbe. Mie insa astazi imi place si imi trebuie asa ceva si prea putin ma afecteaza ce vor sau ce fac altii altii in jurul meu. Si daca nu se mai cer masinile cabrio norocul meu :) Tocmai in vremuri din astea poti gasi niste oferte superbe.
    OK, bafta multa si week end placut.
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru