Prezenți în cadrul Salonului Auto de la Detroit pentru a dezvălui noul Alfa Romeo 4C Spider, varianta decapotabilă a coupe-ului cu același nume, oficialii brandului italian au găsit timp să vorbească și despre viitoarea surpriză din gamă: sedanul de clasă medie.
Lansare în vara acestui an
După cum se vehicula și la finalul anului trecut, berlina care țintește clienții lui BMW Seria 3 și Audi A4 este mai mare decât vechiul 159 și va fi dezvăluită cu ocazia celor 105 ani pe care Alfa Romeo îi împlinește în 2015. Mai exact în ziua de 24 iunie.
Botezat cu numele de cod Tipo 952, sedanul va folosi platforma cu propulsie spate a colegilor de la Maserati, botezată RWD Giorgio. Vor exista însă și versiuni cu tracțiune integrală, destinate în special pieței din Statele Unite.
Despre lista de motorizări se vehiculează deja posibilitatea de a vedea un benzinar de 2.0 litri turbo și un diesel de 2.2 litri. Pentru versiunile de top, Alfa Romeo va oferi dieselul V6 de 3.0 litri regăsit și pe Maserati Ghibli, în vreme ce fanii benzinei vor fi răsfățați cu un V6 de proveniență Ferrari, cu o capacitate tot de 3.0 litri, dar suficient de potent pentru a livra chiar și 500 de cai putere.Numele Giulia revine pe buzele oficialilor Alfa Romeo
Tot cu ocazia Salonului Auto de la Detroit s-a revenit și asupra numelui pe care sedanul de clasă medie îl va folosi. Deși presa l-a numit Giulia, în decembrie mai multe surse infirmau acest nume. Cu toate acetea, Sergio Marchionne îl readuce în discuție la Detroit și lasă impresia că el va fi folosit.
Mai mult, chiar și Harald Webster, președintele global Alfa Romeo vine să întărească această informație cu o declarație făcută tot la Detroit: „Numele Giulia și Giulietta reprezintă momente importante în istoria companiei și tocmai de aceea merită să fie reluate”.
via wcf
Sper sa le vanda in draci si sper sa-mi permit si eu una vreodata.
Acest Giulia ar trebui sa fie extrem de buna......sa nu uitam cat de mult conteaza acest model pt. Alfa Romeo....
Sa speram ca nu vor da gres cu el.....ca daca dau....... asta ar insemna ca Alfa isi sapa 'singura' groapa....
Mulțumim pentru sesizare.
se "simte" designul italian de clasa !
In ceea ce priveste fiabilitatea, daca Ferrari si Lamborghini s-au pus la punct de cel putin 10-15 ani nu vad de ce Giulia n-ar fi in rand cu lumea. Mai ales in ziua de azi. Oricum, bafta maxima!
Daca o sa arate asa spatele, eu unul nu as cumpara masina. Arata bine, chiar foarte bine, dar accesul la portbagaj nu pare foarte facil, iar cand ma gandesc sa cumpar o masina tin cont foarte mult si cat de practica este.
Motorizarile de 3000 cmc , atat pe benzina cat si diesel , vor fi varfuri de gama . Ca entry level posibil sa plece chiar de la 1.4 benzina turbo ( + 1.8/2.0) si 1.6 diesel ( +2.0/2.2).
Pretul era destul de piperat si performantele nu se ridicau la nivelul unui Ferrari, dar asta nu i-a oprit pe cei care doreau "altceva" sa investeasca intr-un Maserati.
Eu unul am fost complet dat pe spate de Quattroporte, vechiul model. Masina are suflet, clar. Nu e o bucata de metal scoasa pe piata sa aduca bani.
Aseara veneam spre casa si am ajuns unul din urma la stop, in intersectie. De departe am crezut ca e un Jaguar din cauza stopurilor triunghiulare dar de-aproape .... arata absolut superb, indifferent de anul de fabricatie. Nu i-am auzit motorul pentru ca omul il conducea normal, plus ca eram si in zona rezidentiala. Dar masina asta pe langa motor, are o prestanta aparte. Daca un Jaguar de varf te duce cu gandul la un gentleman englez, un Quattroporte se asociaza automat de un conte Italian si castelul de rigoare. Un cabrio post 2006 a fost masina la care am visat o vreme dar ministrul de finante a taiat-o fara mila de pe lista :)
Poate data viitoare :)
Iti recomand filmulasta http://en.wikipedia.org/wiki/The_Intouchables
Pe langa ca e unul dintre cele mai bune filme pe care le-am vazut, e francez si are multe scene cu un Quattroporte. De atunci sunt indragostit.
Bafta cu decapotabila, incearca ceva mai... ieftinache pentru inceput: MX-5, BMW ursulet cabrio (e bine de investit acuma in ele, creste valoarea de numa), BMW Z3, etc. Eu o sa ma axez pe un E30 cabrio in cativa ani. Sper sa iasa :)
Ah, dar cum puteam sa uit ? Alfa Romeo Spider ! Ieftine, rapide, arata bine, suna bine, merg bine, tot ce vrei.
Poate mai incolo o sa pun mana si pe un Maserati cabrio, dar momentan sunt alte prioritati mult mult mai importante. Intre timp, SLK-ul e perfect pentru ce-mi trebuie. Si chiar va trebui sa fie ceva exceptional sa ma faca sa dau SLK-ul. mazda in nici un caz, poate un seria 3 hard top sau daca nu ... italienii :):):)
Cat despre cererea in delin a masinilor cabrio, prea putin ma intereseaza. Amandoi stim cat de mult inseamna sa ai pe mana ceea ce visezi. Momentan, asta e situatia dar peste 3-5-10 ani poate o sa se schimbe. Mie insa astazi imi place si imi trebuie asa ceva si prea putin ma afecteaza ce vor sau ce fac altii altii in jurul meu. Si daca nu se mai cer masinile cabrio norocul meu :) Tocmai in vremuri din astea poti gasi niste oferte superbe.
OK, bafta multa si week end placut.