Rival pentru Renault Twizy: Seat Minimo este un concept de cvadriciclu electric cu autonomie de 100 de kilometri

de Daniel Popescu
Luni, 25.02.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Seat a prezentat conceptul Minimo pentru un cvadriciclu electric cu autonomie de până la 100 de kilometri care este echipat cu jante de 17 inch și oferă tehnologie 5G și suport pentru Android Auto.

Pe măsură ce marile orașe se aglomerează, constructorii auto încearcă să găsească diverse soluții pentru transportul urban al viitorului. Cvadriciclurile electrice reprezintă una dintre opțiuni, iar cel mai bun reper în acest segment este reprezentat de Renault Twizy.

Micul model francez ar putea avea în curând un rival pe măsură, după ce SEAT a dezvăluit conceptul Minimo dezvoltat pe o idee similară. Prezentat la târgul de tehnologie Mobile World Congress de la Barcelona, Seat Minimo va ajunge și la standul spaniolilor de la Salonul Auto de la Geneva din luna martie.

Seat Minimo: date esențiale:

Minimo are o lungime de 2.5 metri și o lățime de 1.24 metri, astfel că suprafața ocupată este de numai 3.1 metri pătrați, de circa două ori mai mică decât a unei mașini convenționale;

Jantele de 17 inch ies puternic în evidență, mai ales daca sunt raportate la dimensiunile generale ale conceptului;

Minimo are un singur far, în timp ce lumina de pe spate este inspirată din lumea aeronauticii; interiorul are două scaune în configurație 1+1, cu pasagerul poziționat în spatele șoferului;

Poziția la volan este înaltă, iar Seat o compară cu cea oferită de SUV-uri; șoferul are la dispoziție un ecran poziționat central compatibil cu sistemul Android Auto;

Seat nu menționează puterea motorului sau capacitatea bateriei, însă anunță o autonomie electrică de 100 de kilometri.

De asemenea, bateria poate fi schimbată cu ușurință pentru a elimina timpul necesar în mod obișnuit încărcării;

Seat pregătește de asemenea o serie de tehnologii autonome de nivel 4 din 5, iar modelul este echipat deja cu conexiune 5G dezvoltată de Telefonica.

Pentru moment, Seat nu a anunțat dacă va produce în viitor o versiune de serie a conceptului Minimo.

Via Seat

Comentarii (8)

  • Rival? Mie mi se pare o copie! Reusita, intr-adevar.
    9 4
  • Costel
    @eee
    vag nu ii dispus la plagiat fiindca copierea nu ii in filosofia celor din wolfsburg ,vag ii intotdeauna trendsetter pentru lumea auto
    5 11
  • hazard
    o fi potrivita in tari civilizate, aici da vreun cocalar peste tine sau cazi intr-o groapa de iti rupi oasele.
    6 0
  • Poate vede si Renault cum se face o masina si o sa puna si ei usi adevarate pe trotineta lor, doar nu dau banii pe asta sa o folosesc doar vara
    7 6
  • Florin
    După o perioada de liniște, mi se părea fain ca am scăpat.
    De unde .....
    2 1
  • @Eu > Renault twizzy are usi; Chiar asa greu este sa cauti o informatie?Mai usor e cu click ul > vezi link> https://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Twizy
    1 1
  • @M_Frank - scuze, are usa Twizy asta, dar nu are geamuri, doar niste chestii optionale din folie de plastic prinse cu fermoar de usa
    https://www.youtube.com/watch?v=V2MCKj6y29o pe la min 11:30 arata cat de penal e gandit sistemul (din punctul meu de vedere). Cel putin asa era modelul de acum cativa ani.
    Am verificat pe site la Renault.ro si vad ca are usi cu deschidere verticala la optionale care costa 570 euro, iar geamul est 374 euro
    1 0
  • Daca pui geamuri si inchizi habitaclul, automat trebuie sa pui si sistem de ventilatie, altfel ai dat de naiba cu aburirea. Nu ca nu se poate, dar consuma si ala energie suplimentara din baterie. Renault a optat pentru o echipare foarte spartana ca sa micsoreze cat mai mult greutatea, consumul din baterie si pretul. Sa vedem insa Minimo asta cum o sa arate in versiunea de productie, ca asa la reclama, concept si pe hartie toate is frumoase.
    Cu Twizy se poate merge si iarna. Te imbraci ca la ski si n-ai nici o treaba.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru