Campania de promovare a noului Mercedes-Maybach GLS a început în urmă cu câteva luni. Nemții au venit atât cu clipuri video, cât și cu imagini care să antreneze imaginația pasionaților.
Acum, cu ocazia Salonului Auto de la Guangzhou, producătorul german a prezentat noul Mercedes-Maybach GLS. SUV-ul preia arhitectura noii generații Mercedes-Benz GLS, însă designerii producătorului din Stuttgart au pregătit atât modificări de ordin estetic, cât și îmbunătățiri pentru interior.
Mercedes-Maybach GLS: date esențiale
● Noul SUV dezvoltat de producătorul german va concura împortiva unor modele precum Bentley Bentayga, Rolls-Royce Cullinan și Range Rover SV Autobiography. Deși are la bază noul GLS, versiunea dezvoltată de Mercedes-Maybach propune o serie de elemente modificate în dreptul caroseriei.
● Grila frontală este complet cromată și integrează elemente poziționate vertical, în timp ce prizele de aer sunt și ele "asezonate" cu accesorii cromate. Același tratament a fost aplicat și elementelor de protecție, dar și pragurilor laterale.
● Conform oficialilor Mercedes-Maybach, caroseria noului SUV va putea fi vopsită în două nuanțe. Nemții au pregătit opt astfel de pachete two-tone.
● Ramele geamurilor, difuzorul spate și banda care unește cele două stopuri sunt și ele cromate, în timp ce logo-ul Mercedes-Maybach a fost amplasat pe ultimul montant.
● Standard, modelul producătorului german va fi echipat cu jante de 22 de inch, dar pe lista de elemente opționale, Mercedes-Maybach a pregătit și jante cu diametrul de 23 de inch.
● Pentru ca accesul să fie realizat cu ușurință, nemții propun o treaptă retractabilă care poate suporta până la 200 de kilograme.
Aceasta va avea o lungime de 2.06 metri și o lățime de până la 21 de centimetri (în zona portierelor din spate).● Așa cum era de așteptat, SUV-ul dezvoltat de Mercedes-Maybach nu va fi disponibil cu trei rânduri de scaune. Ultimul rând dispare, astfel încât pasagerii care călătoresc în spate să aibă și mai mult spațiu. În același timp, volumul portbagajului va avea o valoare de 520 de litri.
● SUV-ul nemților va fi oferit atât într-o configurație cu cinci locuri, cât și într-o variantă cu patru locuri.
● Noul Mercedes-Maybach GLS va avea același ampatament cu cel al lui Mercedes-Benz GLS, însă pasagerii din spate se vor bucura de un spațiu pentru picioare de până la 1.103 mm. Mai mult decât atât, scaunul pasagerului din dreapta va putea fi rabatat complet, astfel încât spațiul oferit persoanei din spate să crească până la 1.34 metri.
● Tot pentru pasagerii din spate, nemții au pregătit un tunel central generos care ascunde zone răcite pentru depozitarea băuturilor, tableta pentru controlul sistemului de infotainment și chiar și un suport pentru telefoanele mobile.
● Scaunele din spate sunt încălzite, ventilate și au funcție de masaj. Totodată, nemții anunță că special pentru Mercedes-Maybach GLS a fost dezvoltat un parfum nou.
● Singura versiune pregătită de constructorul german se numește Mercedes-Maybach GLS 600 4Matic. Sub capota SUV-ului se află motorul V8 de 4.0 litri care oferă 558 de cai putere între 6.000 și 6.500 rpm și 730 Nm între 2.500 și 5.000 rpm.
SUV-ul va fi echipat și cu un sistem mild-hybrid EQ Boost. Tehnologia propune un plus de 22 CP și 250 Nm în anumite situații, dar este responsabilă și de alimentarea sistemului electric la 48V.● Resursele motorului pe benzină vor fi gestionate de o transmisie automată cu nouă trepte și de sistemul de tracțiune integrală 4Matic.
● În ciuda faptului că masa totală a noului Mercedes-Maybach GLS ajunge la 2.785 de kilograme, accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în doar 4.9 secunde. Viteza maximă se oprește în dreptul valorii de 250 km/h.
● Pentru un confort sporit, Mercedes-Maybach GLS va fi echipat standard cu suspenia pneumatică, însă pe lista de opționale apare și E-Active Body Control. Noua tehnologie pregătită de nemți a debutat în premieră pe Mercedes-Benz GLS și promite să imprime SUV-ului un comportament neutru. Funcția Road Surface Scan analizează starea suprafeței de rulare în timp real și acționează înainte ca mașina să ajungă în zonele delicate, în timp funcția Curve înclină mașina spre interiorul virajului.
In rest lux cat cuprinde...
Raman la DBX...
Sa aceeasi oameni se plang ca nu pot respecta normele de poluare pt. urmatori ani cand 70% din maisnile lor sunt tancuri de peste 2 tone si motoare de 4-5L.....si consumuri de 20%
Asta e blasfemie, aroganta, lipsa de bun simt...
Chiar urât cu flăcări n-ar fi, că-i un GLS în definitiv. Interioru-i cam pompos, dar merge. Grătarele alea frontale cromate -- şi sigur aurite pentru petro-şeici -- îl schimbă însă total. În rău.
Neaşteptat în orice caz tsunami-ul ăsta de noi mastodonţi Mercedes, care nu prea rimează cu presupusa lor criză financiară. ...Ori chiar asta să fie cauza?
...Zic să nu le le ducem totuşi grija.
Singurele bagaje pe care le cara cu el JIJI sunt cateva oi (branza si lapte BIO in stare naturala), dar nu pentru Montecarlo (nu cred ca stie pe unde e nici cu googlemaps in fata), ci pentru Muntele Athos unde are de gand sa urce pana in varf cu hardughia asta ponosita cu cruciulite, tamaie si margele, iar radioul dat pe trinitas la maxim.
Insa de o ramane cumva in pana pe undeva pe traseu, nu-i bai, ca are ranga la el si o repara...
Doamne-ajuta!
Draga Mercedes, sper ca n-o sa stricati viitorul S.
E impunatoare, e autobus, nu mi-as lua asa ceva nici daca mi-as permite, mie imi plac masinile agile si nu pricep deloc explozia de SUVuri, dar asta nu insemna ca nu are clientela sa exacta si nu se va vinde.
In poza 27 gurile de vant parca sunt mustatile lui Zetsche. Masina clar nu e pentru noi, astia dar fiecare e liber sa-si dea cu parerea. Imi place culoarea aia burgundy la nebunie. E perfecta pentru masina asta.