Renault se pregătește de o restilizare completă a modelelor sale esențiale. O recunoaște chiar Stefan Muller, vicepreședintele Grupului Renault, într-un interviu acordat publicației germane Auto, Motor und Sport. Muller susține că este timpul pentru o serie de modificări substanțiale în interiorul gamei și de întinerirea anumitor modele.
Primul pe listă este actualul Laguna, o mașină perimată, aflată deja de multă vreme pe piață. Noua generație Laguna va deschide drumul unor modele noi, printre acestea urmând să se afle și o serie de crossovere. Renault va încerca să profite astfel de pe urma creșterii segmentului SUV-urilor, ajutându-se și de platformele colegilor de alianță de la Nissan.
Muller nu a oferit prea multe detalii, dar a susținut că modelele vor oferi o calitate înaltă, vor fi abordabile ca preț și nu vor propune lucrurile sau funcții inutile.
Referitor la noul trend al mașinilor hibride, oficialul Renault a respins orice informație privind planurile companiei de a lansa astfel de configurații de propulsie.
Motivul este unul simplu: „astfel de arhitecturi sunt extrem de complicate și foarte scumpe”. Totuși, dacă publicul o va cere, Renault este gata să riposteze, tehnologia fiind disponibilă în laboratoarele Alianței. În schimb, francezii vor prefera să se orienteze în continuare către soluțiile de mobilitate pur electrice.via ams
La Laguna vor trebui sa fie foarte atenti cu design-ul exterior. S-ar putea sa nu aiba vanzari bune (cum nu a avut nici actuala generatie) in cazul in care aleg linii futuriste gen Clio/Captur sau viitorul Espace. In clasa D se prefera sobrietatea pentru ca in general cumparatorii nu au 20-30 de ani.
dar liniile alea futuriste cred ca vor fi regasite pe toate modelele Renault de acum inainte
In plus tehnologia hibrida este mult mai ceruta pe piata decat cea 100% electrica. Sa nu uitam ca tot mai multi pe asta mizeaza cand vine vorba de solutii alternative (Focus, Golf, 308 etc.) Si nu intamplator. Si desi Renault este constient de asta, pentru ca a avut cateva concepte hibride anul acesta, citez: „astfel de arhitecturi sunt extrem de complicate și foarte scumpe”. Toyota poate demonstra ca nu e chiar asa.
Pe de alta parte cei care incep acum sa le dezvolte profita de faptul ca "cararile sunt batotarite"
si ce rost are sa scoti 7 facelifturi si sa le zici modele noi? where.s the point?
Megane nu-i mai vechi ca Laguna, actuala generatie de Megane 3 s-a vandut mai bine ca precedenta, iar fiabilitatea a fost si este una dintre cele mai bune pe segment pt Twingo, Clio, Megane (indiferent de generatie) si Laguna 3 in particular.
Si da, Laguna 3 , Megane 3 sunt concepute in cu totul alta era (daca au aparut in 2007, 2008, inseamna ca au fost gandite prin 2004, deci acum un deceniu) . Nu suntem in plin boom economic, iar vanzarile sunt normale pt niste produse aflate la terminarea ciclului de viata. Pricepeti ?
Renault a demonstrat insa ca are puterea sa suprinda placut. Sa va reamintesc reactiile de la salonul auto de la Paris unde a fost lansat ESPACE ??