Rinspeed aduce microcar-ul electric UC? la Geneva
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Elvetienii de la Rinspeed vor prezenta un microcar electric la Salonul Auto de la Geneva. Acesta se numeste UC? Si imbina elemente de design de la Fiat 500 si Smart ForTwo. Modelul utilizeaza baterii litiu-ion de la LiTec si poate sa parcurga 105 kilometri cu o singura incarcare. Pe langa design-ul atragator, cei de la Rinspeed au creat si un sistem inovator protectie de al bateriilor impotriva iernilor friguroase.
Rinspeed a creat un model electric destinat oraselor congestionate, care poate fi transportat dintr-un oras in altul prin intemerdiul trenurilor. Avand in vedere lungimea redusa a acestui model, UC poate sa fie parcat perpendicular fata de bordura ( la fel ca Smart ForTwo) si poate fi incarcat intr-un tren de marfa specializat. Din moment ce trenurile din majoritatea tarilor europene sunt alimentate de la linii de inalta tensiune, ceea ce inseamna ca transportul dintre doua orase al unui Rinspeed UC ar fi efectuat cu zero emisii de carbon, cel putin zero emisii directe.
Sistemul de protectie al bateriilor pentru iernile extrem de dure este creat pentru a evita problemele ce tin de nivelul de incarcare al acumulatorilor atunci cand acestia sunt supusi unor temperaturi extrem de scazute.
Sistemul celor de la Eberspacher este creat pentru a incalzi cu eficienta maxima bateriile lui Rinspeed UC la o temperatura de 60 grade celsius in doar 30 de secunde. Mai mult decat atat, toate aceste sisteme deosebite au fost create pentru productia de serie, iar cei de la Rinspeed cauta parteneri pentru a transforma UC? in realitatate.
Via | Rinspeed
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din GENEVA 2010
-
Salonul Auto de la Geneva a marcat lansarea oficiala a modelului Valmet Eva, un vehicul electric provenit din Finlanda, care a fost dezvoltat cu ajutorul Nokia si Navteq. (09.03)
-
Designerii institutului IDEA au dezvaluit la Geneva un concept botezat Sofia, care incearca sa anticipeze un nou model de top in gama Alfa Romeo. (08.03)
-
Casa de tuning Carlsson a prezentat la Geneva primul lor model creat in calitate de constructor auto. Acesta a fost botezat C25 si va fi creat in 25 de unitati. (07.03)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Este precizat ca automobilele electrice au probleme cu incalzirea iarna, astfel compania Eberspacher a dezvoltat un sistem de incalzire care face 60 de grade Celsius in 30 de secunde.
Ori voi ori altii nu au inteles cum trebe.
Regula se aplica si la automobile, dar afecteaza autoturismele cu baterii uzate, care pornesc greu si vara.
Desi exista o problema evidenta cu incalzirea interioara la vehicule electrice, nu-i atat de grava precum cea legata de viata bateriilor la temperaturi scazute.
Daca va uitati atent la pozele atasate tot de voi in acest articol, veti vedea ca la una din ele apare o gura de aerisire DE INTERIOR (nu de baterie) pe care este scris numele companiei Eberspacher. Si am citit articolul si pe alte site-uri si toti au precizat ca este un sistem de incalzire pentru habitaclu, nu pentru incalzirea bateriilor...Faza cu bateriile a fost o presupunere facuta de voi, pentru ca ati tradus. Ar fi de inteles daca nu ati fi profesionisti...ma asteptam la mai mult de la voi
Bafta