Revoluţia din Egipt afectează constructorii auto cu uzine în această ţară
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Revoluţia din Egipt are efecte nu doar asupra regimului politic din ţara nord-africană, ci şi asupra producţiei auto din această zonă. Conform ultimelor informaţii oferite de constructorii care activează în Egipt, cinci nume mari şi-au sistat operaţiunile până la aplanarea conflictului dintre mase şi oamenii preşedintelui Hosni Mubarak.
Constructorii în cauză sunt General Motors, Daimler, BMW, Volkswagen şi Nissan. GM are o uzină localizată în apropierea capitalei Cairo, oficialii constructorului american anunţând că activitatea a fost intreruptă până la restabilirea liniştii. "Toţi angajaţii noştri din Egipt, uzina şi proprietăţile pe care le avem acolo sunt în siguranţă. Echipa noastră locală din Cairo analizează constant situaţia şi va decide momentul în care reîncepe operaţiunile, atunci când situaţia o va permite", a spus un purtător de cuvânt al americanilor, citat de Automotive News.
Daimler şi BMW, care activează de asemenea cu uzine în Egipt, au înhis porţile acestora şi au repatriat angajaţii germani până la stabilirea ordinii politice şi sociale din capitala egipteană.
De asemenea, Nissan a anunţat că uzina de acolo este închisă până în 3 februarie, dar că termenul poate fi prelungit dacă situaţia o va inpune.Pe de altă parte, Volkswagen - constructor care nu desfăşoară activităţi de producţie în Egipt - a întrerupt orice livrare către dealerii săi din această ţară.
via | Automotive News (înreg.)
foto | Big Picture
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
-
Programul Rabla 2025: fără finanțare pentru mașinile diesel
Comentarii (1)