Revine BMW Isetta?

De Mircea Meșter
Publicat Joi, 29.11.2007
Isetta, modelul mini cu solutii tehnice inedite din anii '50, ar putea reveni in forta pe piata.

Esential

161.728 de exemplare Isetta a produs BMW in Germania pana in 1962, anul scoaterii de pe piata a modelului.

Acum cateva luni va vorbeam, in paginile Automarket, de planurile BMW de a readuce la viata interesantul model Isetta, care in anii '50 facea senzatie pe piata auto europeana. Ei bine, zvonurile incep sa se inmulteasca iar britanicii de la AutoExpress au creat chiar o posibila imagine a eventualului model german.

Principala schimbare estetica ar fi reprezentata de faptul ca portiera frontala, care la versiunea originala se dechidea in fata, fiind reprezentata practic de intraga capota a masinii, nu va mai exista. Vor aparea in schimb, de dragul testelor de siguranta, doua usi normale laterale. In plus, nici cele trei roti ale variantei initiale nu vor ramane in schema, ele fiind inlocuite de o formula clasica, cu patru roti.

BMW nu a confirmat inca niciuna dintre ipoteze si nici proiectul noului Isetta. Piata in continua crestere a minicar-urilor ar putea fi insa indiciul faptului ca BMW nu va risca sa piarda trenul si va incerca sa dezvolte un model plasat sub Mini ca dimensiuni.

Taguri: BMW, Isetta

Comentarii (21)

  • nicu@willbrook.ro
    de ce voi rade de voi
    uite ce veti primi de la firma pt deplasare
    0 0
  • Mircea
    3 roti?
    ori isetta vechi are 4 roti, ori designerul a pus o roata in plus in reflexia masinii vechi
    0 0
  • ...
    remeber peel p50
    0 0
  • frumos dar...
    e cu fatza sau cu spatele?
    0 0
  • URAGANU
    Crash-test
    Daca si asta ia 5 stele NCAP ma impusc in cap :))))))))))))))))) Are 4 roti noul ISETA, ABS, EBD, SRS, ESP, EPS, DSC, PDC :)))
    0 0
  • 3 roti
    Isetta are 3 roti, 2 in fata una in spate. Montajul foto nu e reusit, nu stiu zau ce s-a gandit cel care l-a facut. Isetta a fost renumita pt constructia ei, adica se intra prin acea usa din botul masinii, are un mecanism ingenios care trage volanul la o parte , sa ai loc de intrat in ea. Ca inventie preistorica e draguta, dar daca stam sa ne gandim la cerintele de azi in ceea ce priveste siguranta...O piesa simpatica de muzeu, modelul vechi..Desi mai vad destul de des pe strada circuland astfel de modele (in Germania)
    0 0
  • Spider
    nu va fi la fel
    Nu va fi nici pe departe la fel. vechea Isetta nu avea portiere pe lateral. Se deschidea parbrizul impreuna cu panoul frontal si cu o parte a coloanei de directie, plus bord si alte alea-alea. Noua varianta are portiere laterale. Va fi acelasi scandal care se desfasoara cu noua broscuta cu motor 4L fata de cel Boxer montat in spate pe cea veche. Grecii si cehii nici nu au admis-o in clubul broscarilor.
    Iar BMW ar trebui sa stie ca totusi legenda nu se poate cumpara. Au incercat si cu Mini Cooper, iar acum au un succes relativ datorita variatiunilor mari de caroserie si a motoarelor mici...deci preturi mai mici decat la inceput.
    0 0
  • mishu Buc.
    esec...in Romania
    Nu cred ca aceasta masina o sa faca senzatie, chiar daca poarta sigla BMW. In Romania, predomina masinile cu litraj si dimensiuni mari, chia daca ai dificultati in a o parca, "strecura" prin trafic,consum, intretinere,impozit, asigurare...
    Vanzarea pe piata autohtona eu consider ca va fi un esec.
    0 0
  • Beemer
    Super
    Ideea reaparitiei modelului "Isetta" se incadreaza perfect in contextul actual al invaziei "remake"-urilor. Si cred ca, in pofida faptului ca segmentul clientilor Isetta nu se suprapune deloc cu cel al beemer-istlor furiosi, va fi un succes.
    Ca o gluma: va fi oare si Isetta M?
    0 0
  • BMW C
    ganditi-va la o combinatie de Isetta vechi, Mini si BMW C
    0 0
  • da' halatu, cat e halatu?
    sunt de vanzare cu aproape 9.000 euro astfel de aratari si doar ca sunt antice, ma intreb ce pret va avea o aratare mai mica decat Mini si cu emblema de BMW?
    0 0
  • Adi: ideea e ca asta o sa fie o masina de oras. Iar in cazul in care scapam de tractoarele preferate de multi (X, Q si restul) chiar s-ar putea traii in orasele din RO.
    0 0
  • nyivus
    Beemer
    Daca nu fac un M, atunci un tuner probabil se va baga, cum a fost si Brabus la Smart :))
    0 0
  • m3lcool
    move
    miscati-va repede k s-ar putea k cei de la martin motors (firma copy-paste) sa va ia si modelul asta si sa faca copii cum au facut dupa x5, rav4 si smart :))
    0 0
  • m3lcool
    move
    scuze...Shuanghuan e firma xerox... martinmotors e importatorul...
    0 0
  • m3lcool
    cacanari
    off.topic - haideti sa va dau un site cu kinezarii copiate la indigo dupa mashinile cu renume - http://www.automotoportal.com/photos/chinese-rip-offs-of-western-automakers/6
    0 0
  • e faina
    daca e la pret de motocicleta imi iau una, abia nu mai port casca :))
    0 0
  • florin_cars
    >> 4 roti..nu 3 !!!
    Isetta avea 4 roti, de aia erau aripile spate umflate, pt o PERECHE de roti.
    Poza cu cea verde este destul de neinspirata pt acest articol, existand si unele Isetta cu 3 roti(versiune Speciala), pt anumite pietze auto, tari unde era mai bine sa fie clasificata drept motociclu, decat automobil, datorita taxelor mai avantajoase in favoarea motociclurilor. Deci greseala ;)

    http://www.stefan-arold.de/pics-fifties/isetta2.jpg
    0 0
  • 2slow2nashpa
    some old.... some new
    Fiat 500Vorba aceea...... istoria se repeta
    0 0
  • isetta
    mie mi se pare frumasa
    0 0
  • Sandra
    absurd
    De ce se mai cheama Isetta daca are usi in lateral si 4 roti?? o sa fie o masina oarecare. Daca asi gasi, mi-ar placea o Isetta originala. Sunt f interesante.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru