Reuters: Maserati oprește producția pentru o săptămână la fabrica lui Ghibli și Quattroporte

de Sebastian Toma
Joi, 08.10.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Fabrica Maserati din Grugliasco va opri producția timp de o săptămână în luna noiembrie pentru a regla diferența dintre stocuri și cerere, titrează Reuters.

Esential 200 de unități pe zi este cadența declarată a fabricii Maserati din Grugliasco.
2.000 de angajați are uzina Maserati botezată după Giovanni Agnelli, industrialistul italian care a ocupat postul de șef al consiliului de conducere al Fiat între 1966 și 1996.
Maserati va opri producția la o fabrica a sa din Italia pentru a-și regla cadența în raport cu vânzările, titrează Reuters citând surse apropiate de probleme. Marca premium a Fiat Chrysler Automobiles a fost nevoită să decidă oprirea producției la fabrica Grugliasco în prima săptămână a lunii noiembrie pe fondul vânzărilor slabe. Circa 2.000 de salariați vor fi trimiși acasă între 2 și 8 noiembrie, declară sursa anonimă citată de Reuters.

Uzina Grugliasco a celor de la Maserati este locul în care sunt fabricate modelele Ghibli și Quattroporte. Fabrica este localizată în apropiere de Torino și a fost inaugurată oficial în 30 ianuarie 2013.

Complexul a fost denumit Avv. Giovanni Agnelli, în onoarea industrialistului italian care a condus Fiat între 1966 și 1996. Fabrica a fost cumpărată în 2009 de la Carrozzeria Bertone și a fost optimizată pentru fabricarea de modele cu un nivel înalt de calitate. Primele modele produse de uzina respectivă au fost Quattroporte și Ghibli. Acestea din urmă au realizat volume impresionante în primii doi ani de la lansare, ceea ce a necesitat chiar și creșteri de producție. Din nefericire, volumele nu s-au menținut și pe parcursul anului 2015, fiind necesară această oprire temporară a producției.

Urmareste Automarket
Fiat a investit peste un miliard de euro în modernizarea fabricii în vederea creșterii capacității de producție. Ținta italienilor era vânzarea de 50.000 de unități Maserati pe an până în 2015, în contextul în care anul 2012 adusese vânzări de 6.000 de unități.
Cadența de producție a fabricii Grugliasco este de 200 de unități pe zi, în trei schimburi, ceea ce ar reprezenta echivalentul a 45.000 de unități pe an. Încă de la inaugurarea uzinei modernizate, italienii au specificat că pot dubla, la nevoie, cadența de fabricație.

Via Reuters

Comentarii (4)

  • Astia nu scot fum si tot nu vand... poate ar trebui sa ofere discounturi de 10 ori mai mari ca fiat ca sa renunte lumea la Folksvagan :))))))))))
    14 3
  • Japonezul
    @S
    Nu vand pt. ca sunt scumpe masinile lor. Iar fiabilitatea italiana e indoielnica. Masinile lor arata extraordinar de bine. Sunt performante dar din pacate se strica repede. Asa ca lumea prefera altceva...
    13 4
  • @Japonezul plus ca sunt enorme cheltuielile de intretinere. Cine e socat de costurile pentru un BMW, fie el si M3, ii recomand Maserati si-l astept sa ne spuna cum a fost.
    Cu toate astea, cand o sa ajung presedinte, tot Quattroporte imi iau, dar generatia a 5-a.

    Ma surprinde stirea asta. Stiam ca in 2014 o duceau foarte bine, cu vanzari peste asteptari, nu mai faceau fata comenzilor... pacat.
    12 5
  • nu mai faceau fata comenzilor... de la showroom-uri
    7 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru