NewsletterEşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Potrivit Reuters, celebrul circuit Nurburgring a fost vândut. Vestea vine de la Bernie Ecclestone, care spune că a fost depăşit la licitaţie de un alt cumpărător, care a şi finalizat achiziţia.
Esential50de milioane de Euro a oferit Bernie Ecclestone pentru circuitul Nurburgring.
Nurburgring-ul, circuitul german a cărei soartă era în pericol din cauza datoriilor, are un nou proprietar. Vestea nu este oficială încă, fiind anunţată de cei de la Reuters în baza unei declaraţii a lui Bernie Ecclestone. Omul de afaceri britanic ar fi oferit 50 de milioane de euro pentru circuitul german, dar susţine că a fost supralicitat de alt predendent, care a şi reuşit să achiziţioneze circuitul respectiv.Ecclestone a declarat că a făcut oferta respectivă doar pentru a-i ajuta administratorii circuitului să obţină o sumă mai mare de bani în urma vânzării, lucru pe care se pare că l-a realizat, conform propriilor declaraţii.
Întrebat dacă vor mai fi organizate curse de Formula 1 pe Nurburgring în aceste condiţii, Bernie Ecclestone a declarat că "depinde de noul proprietar".
Ultima etapă de Formula 1 derulată pe celebrul Nordschleife a avut loc în 1976, când Niki Lauda a avut celebrul său accident, ecranizat romantic în filmul Rush.
Sabine Schmitz, supranumită "Regina Nurburgring-ului", a luptat alături de numeroşi pasionaţi pentru a se asigura că "Iadul Verde" nu ajunge pe mâinile greşite.
Săptămânalul german Wirtschaftswoche vehiculează o sumă situată între 60 şi 70 de milioane de euro pentru circuit, complexul Nurburgring şi parcul de distracţii din aceeaşi zonă, care ar fi fost oferită de o companie din Miami numită HIG capital. În trecut, administratorii Nurburgring-ului cereau peste 120 de milioane de euro pentru complex, printre părţie interesate fiind şi organismul german ADAC.
Cum a intrat in datorii un circuit de renume ?
- 1 tur: 24 euro
- 4 tururi: 89 euro
- 15 tururi: 310 euro
- 25 tururi: 470 euro
Si sa fim seriosi ca nimeni nu merge acolo sa faca doar un tur. Presupunand ca majoritatea aleg 4 tururi si intra pe zi in medie 50 oameni = 4450euro pe zi * 300 zile (nu pun alea 64) = 1.335.000euro pe an... si eu cred ca se incasau peste 2-3.000.000 pe an. Deci asa de mult sa coste intretinerea lui ?
@dacia plant - ia si pune la socoteala salariile a 15-20 de insi ocupati cu intretinerea, darile la stat, impozite si altele. Pune apoi si lucrarile de intretinere, facute de nemti, pe bani nemtesti.
@unkle: Ma indoiesc ca un lucru ca acel circuit putea fi bagat in faliment. Atunci viitorul proprietar si-a semnat contractul cu falimentul ? Daca un lucru nu merge bine si este luat de altcineva sa il faca sa mearga bine, atunci inseamna ca nu lucrul era prost ci persoana respectiva era incapabila sa il foloseasca. Si cum nemtii nu sunt romani, nu cred ca faceau ceva sa mearga prost. Ceva sa intamplat.
Si ca paralela cu Romania, ca sa nu ziceti ca am ceva cu neamul meu, de ce CFR si toate celelalte companii de stat au intrat la privatizare pe motiv ca totul mergea prost si ieseau in pierdere si dintr-o data un investitor strain care le-a bagat bani in buzunarele conducerii, face sa mearga totul bine si sa scoata si profit.
- 1 tur: 24 euro
- 4 tururi: 89 euro
- 15 tururi: 310 euro
- 25 tururi: 470 euro
Si sa fim seriosi ca nimeni nu merge acolo sa faca doar un tur. Presupunand ca majoritatea aleg 4 tururi si intra pe zi in medie 50 oameni = 4450euro pe zi * 300 zile (nu pun alea 64) = 1.335.000euro pe an... si eu cred ca se incasau peste 2-3.000.000 pe an. Deci asa de mult sa coste intretinerea lui ?
intr-un cuvant : DA
Sa vedem ce or sa faca cu el.
Si ca paralela cu Romania, ca sa nu ziceti ca am ceva cu neamul meu, de ce CFR si toate celelalte companii de stat au intrat la privatizare pe motiv ca totul mergea prost si ieseau in pierdere si dintr-o data un investitor strain care le-a bagat bani in buzunarele conducerii, face sa mearga totul bine si sa scoata si profit.