Posibila intrare a companiei Apple în industria auto în a ridicat numeroase întrebări în rândul specialiştilor din industria auto, iar răspunsurile au venit şi din partea unor directori importanţi din industrie, titrează Reuters. Martin Winterkorn, CEO-ul Volkswagen, şi-a declarat interesul pentru colaborarea cu Apple şi Google, afirmând că aceste două companii ar putea să accelereze semnificativ progresul industriei auto în domeniul vehiculelor electrice dacă ar aborda acest domeniu. Împreună cu Volkswagen, Google şi Apple ar putea aduce mai aproape lumea digitală de industria auto, consideră Winterkorn.
Producătorii de automobile tradiţionali au nevoie, de obicei, de cinci ani pentru a dezvolta un model complet nou de la zero. În cazul companiei Apple, ar putea fi necesară o perioadă şi mai lungă, dacă ar fi ca gigantul tehnologic din California să abordeze acest segment, din moment ce nu a avut nicio implicare până acum în industria auto. "Chiar dacă nu a mai făcut nicio maşină până acum, Apple trebuie luată în serios de companiile cu istorie în domeniu", consideră Stefan Bratzel, directorul Centrului de Management Auto la Universitatea de Ştiinţe Aplicate din Bergisch Gladbach, Germania.
Bratzel consideră că Apple şi Google ar avea un avantaj semnificativ atunci când va fi vorba despre automobilele autonome de serie, care au o legătură tehnologică şi nu mecanică între şofer şi vehicul, iar lipsa de legătură cu tehnologiile folosite în prezent în industrie ar putea fi un avantaj pentru cele două companii americane din lumea tehnologiei. Succesul mărcii Tesla, o companie auto independentă din California care a reuşit să creeze mai multe modele electrice, inspiră producătorii tradiţionali de automobile să nu mai ignore potenţialii constructori nou apăruţi în acest segment şi chiar companiile emergente care au planuri interesante în domeniul auto. În loc să fie ignoraţi pe fondul lipsei de experienţă în domeniu, constructorii noi sunt puşi în lumina reflectoarelor în speranţa că vor prezenta tehnologii revoluţionare pentru această industrie.Via Automotive News (înreg.) | Reuters
Mai in prezent, imi vine in minte un alt nume, Dieter Zetsche, alt monstru sacru ce persifleaza ba pe unul ba pe altul, ori de cate ori are ocazia, ametit de pozitia (prea) inalta pe care o ocupa la Mercedes
Acum vine un "directorash", culmea, din Germania care trage clopotelul si confirma ce unii CEO refuza sa vada: adaptati-va naibii mediului in care noii jucatori de tipul Google/Apple/Tesla pot si vor sa schimbe regulile jocului.
Subiectul artiolului imi ofera ceva apa la moara si imi permite sa spun: "v-am zis eu"
...da' nu spun.
Au noroc totusi cu California care-i impinge de la spate pe toti vrand-nevrand.