Septembrie este luna când industria auto accelerează din nou după o vară mai lentă. Lumea revine din concedii şi lucrurile iau din nou viteză. Septembrie este şi luna cu al doilea salon auto extrem de important pentru Europa. Spre deosebire de Geneva care are loc în fiecare an în martie, în septembrie alternează anual saloanele de la Paris şi Frankfurt. În 2013, a fost rândul germanilor să organizeze un salon.
Ştiri
Luna începea în forţă cu prezentarea futuristicului BMW i8. Imaginile au ajuns pe net pe 3 septembrie, chiar înainte de prezentarea oficială. Avalanşa de noutăţi a continuat în zilele următoare: Land Rover Discovery facelift, Porsche 918 Spyder, Ford Mondeo Vignale Concept, Audi Sport Quattro Concept, Audi A3 Cabriolet, Jaguar C-X17 Sport şi Nissan X-Trail. Dar cea mai mare noutate a lunii septembrie 2013 a fost introducerea modelului Dacia Duster facelift la Salonul Auto de la Frankfurt. Luna se încheia cu lansarea modelului Porsche 911 Turbo Cabriolet. Tot în septembrie, EuroNCAP publica un nou set de rezultate: cinci stele pentru Toyota Corolla, Mazda6 şi Lexus IS.
Articole de colecţie
Motorsport
În septembrie, cehul Jan Kopecky devenea campion în Campionatul European de Raliuri după ce obţinea primul loc în Raliul Cehiei şi Raliul Croaţiei. Puteam citi despre faţă nevăzută şi logistica de anvergură Campionatul Mondial de Raliuri. Felipe Massa îşi anunţa retragerea de la Ferrari şi cu această ocazie recapitulam cariera sa în "Marele Circ". Am mai putut citi despre proiectul Ferrari de a intra în cursele americane de monoposturi.
Am testat în luna septembrie:
TESTELE LUNII SEPTEMBRIE | |
Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI - Familia eficientă | Renault Captur 1.2 TCe - Răsfăţat |
Volvo V40 D2 - Test lung episodul 4 | Renault Fluence 1.6 dCi - Grefă |
Lexus GS 400h - Complimentul | Mazda6 Wagon 2.2 CD - Ascensiune |
Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Moderaţie | Dacia Logan MCV 1.5 dCi - Urmaşul |
Mazda3 2.2 - Aspirantul |
Comentarii (0)