Ultima lună de vară a fost un pic mai lentă faţă de restul anului, lucru perfect normal pentru luna concediilor. Chiar şi aşa, nu am dus lipsă de ştiri şi nici de maşini de testat. August este ultima lună "liniştită" înaintea asaltului de toamnă din lumea auto. Septembrie înseamă Salon Auto de calibru, iar în 2013 a fost rândul Frankfurt-ului să găzduiască întâlnirea de toamnă a constructorilor auto.
Ştiri
Luna august a început cu o ştire neplăcută pentru fanii modelului Toyota GT86. Constructorul japonez anunţa că a renunţat la introducerea în producţia de serie a variantei decapotabile pentru acest model. Un prim semn al problemelor General Motors a venit apoi pe 2 august, când gigantul american anunţa că retrage marca Opel de pe piaţa australiană după doar un an de activitate. Era preambulul veştilor proaste care aveau să sosească în luna decembrie. Porsche, pe de altă parte, avea alte preocupări. Crea un 911 special pentru a mulţumi celor cinci milioane de fani de pe Facebook pentru susţinerea arătată mărcii din Zuffenhausen.
Motorsport
Sebastien Loeb va face echipă cu Yvan Muller în Campionatul Mondial de Turisme în sezonul 2014, anunţa Citroen în luna august. Colecţia materialelor speciale din motorsport s-a îmbogăţit în august cu o serie interesantă: piloţii din Formula 1 care au plecat din pole-position chiar în cursa de debut, cele mai surprinzătoare transferuri din Formula 1, revoluţia monoposturilor cu motorul amplasat în spate şi un reportaj de la cursa de DTM de la Nurburgring.
Am testat în luna august:
TESTELE LUNII AUGUST | |
Peugeot 2008 1.6 e-HDI - Latura emoţională | Toyota Rav4 2.2 D-4D - Polivalent |
Porsche Panamera E-Hybrid - Multifuncţional | Volkswagen Touareg 3.0 TDI - Covorul fermecat |
BMW 320d GT - Funcţia deasupra formei | Mitsubishi Space Star 1.2 - Miraj |
BMW X1 xDrive18d - Joy de vivre | Audi A8 4.2 TDI - Adio, dar rămâi cu mine |
Hyundai i30 Wagon 1.6 CRDi - Eurowagon |
Comentarii (0)