Centrul GM de cercetare şi dezvoltare din Coreea de Sud mai are un singur proiect în derulare: noua generaţie a lui Spark. După aceasta, pregătită pentru lansare în martie 2014, centrul de cercetare şi dezvoltare va fi închis, din moment ce nu vor mai exista proiecte viitoare pentru angajaţii săi.
Din declaraţiile reprezentantului GM Coreea de Sud citat de Reuters, oficialul preferând să-şi păstreze anonimatul, vorbim despre cea mai mare criză din istoria recentă a industriei auto din ţara respectivă, ultima dată când s-a întâmplat ceva similar fiind la insolvenţa Daewoo Motor Company, care a ajuns să fie preluată de General Motors în 2002. Cota de piaţă a Chevrolet în Europa în primele zece luni ale anului a fost de 1.2 procente. Livrările Chevrolet în Europa au scăzut cu 17 procente în octombrie, în timp ce Opel şi divizia sa din Regatul Unit, Vauxhall, au avut un declin de numai trei procente în aceeaşi perioadă. Reprezentanţii GM au anunţat că vor oferi în continuare reţeaua de service a mărcii, multe reprezentanţe fiind comune cu cele ale mărcii Opel. Anumite produse iconice din gama Chevrolet, cum ar fi Corvette, vor avea în continuare o prezenţă în oferta mărcii americane de pe piaţa din Europa, după cum va fi şi cazul anumitor modele din gama Cadillac.Via Reuters
Comentarii (1)