Salonul Auto de la Paris 2016

Rețetă bănoasă pentru Ferrari: toate cele 209 exemplare LaFerrari Aperta s-au vândut, deși fiecare costă 3.5 milioane de euro

Publicat Luni, 03.10.2016
de Bogdan Mirică
Comenteaza 0
Rețetă bănoasă pentru Ferrari: toate cele 209 exemplare LaFerrari Aperta s-au vândut, deși fiecare costă 3.5 milioane de euro - Poza 1
Rețetă bănoasă pentru Ferrari: toate cele 209 exemplare LaFerrari Aperta s-au vândut, deși fiecare costă 3.5 milioane de euro - Poza 2
Rețetă bănoasă pentru Ferrari: toate cele 209 exemplare LaFerrari Aperta s-au vândut, deși fiecare costă 3.5 milioane de euro - Poza 3
Rețetă bănoasă pentru Ferrari: toate cele 209 exemplare LaFerrari Aperta s-au vândut, deși fiecare costă 3.5 milioane de euro - Poza 4
Rețetă bănoasă pentru Ferrari: toate cele 209 exemplare LaFerrari Aperta s-au vândut, deși fiecare costă 3.5 milioane de euro - Poza 5
Rețetă bănoasă pentru Ferrari: toate cele 209 exemplare LaFerrari Aperta s-au vândut, deși fiecare costă 3.5 milioane de euro - Poza 6
Rețetă bănoasă pentru Ferrari: toate cele 209 exemplare LaFerrari Aperta s-au vândut, deși fiecare costă 3.5 milioane de euro - Poza 7
Rețetă bănoasă pentru Ferrari: toate cele 209 exemplare LaFerrari Aperta s-au vândut, deși fiecare costă 3.5 milioane de euro - Poza 8
Rețetă bănoasă pentru Ferrari: toate cele 209 exemplare LaFerrari Aperta s-au vândut, deși fiecare costă 3.5 milioane de euro - Poza 9
Rețetă bănoasă pentru Ferrari: toate cele 209 exemplare LaFerrari Aperta s-au vândut, deși fiecare costă 3.5 milioane de euro - Poza 10
Rețetă bănoasă pentru Ferrari: toate cele 209 exemplare LaFerrari Aperta s-au vândut, deși fiecare costă 3.5 milioane de euro - Poza 11
Rețetă bănoasă pentru Ferrari: toate cele 209 exemplare LaFerrari Aperta s-au vândut, deși fiecare costă 3.5 milioane de euro - Poza 12
Rețetă bănoasă pentru Ferrari: toate cele 209 exemplare LaFerrari Aperta s-au vândut, deși fiecare costă 3.5 milioane de euro - Poza 13
Rețetă bănoasă pentru Ferrari: toate cele 209 exemplare LaFerrari Aperta s-au vândut, deși fiecare costă 3.5 milioane de euro - Poza 14
Rețetă bănoasă pentru Ferrari: toate cele 209 exemplare LaFerrari Aperta s-au vândut, deși fiecare costă 3.5 milioane de euro - Poza 14
La Salonul Auto de la Paris, Ferrari a dezvăluit noul La Ferrari Aperta, cea mai rapidă și mai puternică decapotabilă a sa. Tot aici au luat naștere cinci supercaruri speciale, dedicate unor oameni care au făcut istorie pentru brand.

Cu ocazia Salonului Auto de la Paris, Ferrari a profitat de absența eternilor rivali din SantAgata Bolognese și s-a desfășurat în voie, cu o artilerie de supercaruri extrem de rare. Primul pe listă a fost Ferrari LaFerrari Aperta, varianta decapotabilă a celui mai puternic supercar produs vreodată de constructorul italian.

Modelul poate fi comandat cu un acoperiș din pânză sau din fibră de carbon, pentru momentele în care vremea nu este favorabilă. Inginerii Ferrari și-au dat mâna pentru a crește rigiditatea structurală, dar și pentru a îmbunătăți aerodinamica. Asta le va permite celor din interior să se audă între ei la viteze mari și să nu fie deranjați de vânt.

Esential 963 de cai putere oferă noul LaFerrari Aperta.
209 exemplare LaFerrari Aperta vor fi produse.
350 de km/h este viteza maximă pe care o poate atinge decapotabila.
Chiar dacă la masa totală s-au adăugat câteva kilograme, LaFerrari Aperta nu își face probleme pentru că este pus în mișcare de un motor V12 de 800 de cai putere și un altul electric de 163 de cai putere. Bagajul de resurse însumează 963 de cai putere și 900 de Nm.
Cu un asemenea potențial, mașina poate accelera de la 0 la 100 de km/h în trei secunde, de la 0 la 200 de km/h în mai puțin de șapte secunde, iar de la 0 la 300 de km/h în doar 15 secunde. Viteza maximă ajunge la 350 de km/h.

Deși nu a anunțat prețul la care va ajunge un exemplar, mai multe surse vorbesc despre o etichetă fabuloasă de 3.5 milioane de euro. Chiar și așa, cele 209 unități programate pentru producție au fost deja epuizate, primele comenzi urmând să fie livrate la începutul anului viitor.

Tot la Salonul Auto de la Paris, Ferrari a prezentat cinci ediții speciale ale modelelor deja existente, fiecare cu propria sa culoare de caroserie și fiecare dedicat unui personaj legendar. Mașinile vor celebra și cei 70 de ani pe care Ferrari îi împlinește anul viitor, toate urmând a face un tur mondial în 2017.

Ferrari F12 Berlinetta ”The Stirling”

Ferrari F12 Berlinetta ”The Stirling” îi aduce un omagiu lui Stirling Moss și legendarului model 250 GT Berlinetta SWB, pe care îl pilota atunci când a câștigat Tourist Trophy în 1961. Culoarea de caroserie se numește Blu Scuro și vine completată de o dungă albă orizontală pe capotă și de un cerc alb pe portiere.

Ferrari 488 GTB ”The Schumacher”

Ferrari 488 GTB ”The Schumacher” îi aduce un tribut lui Michael Schumacher și monopostului F2003-GA F1, cu care acesta a câștigat titlul la piloți și la constructori în anul 2003.

Exemplarul vine cu o culoare de caroserie roșie, condimentată cu dungi de culoare albă și logo-uri speciale.

Ferrari California T ”The Steve McQueen”

Ferrari California T ”The Steve McQueen” este un alt model prezentat la Paris și inspirat de vechiul 250 GT Berlinetta Lusso din anul 1963. Exemplarul de atunci i-a fost dăruit lui McQueen de către soția sa. Modelul care îl onorează vine acum cu un exterior maro, cu un habitaclu îmbrăcat de asemenea în piele de culoare maro și cusături contrastante.

Ferrari 488 Spider ”The Green Jewel”

Ferrari 488 Spider ”The Green Jewel” folosește o culoare de caroserie destul de rară pentru Ferrari: un verde folosit de modelul Ferrari 365 P2 al echipei engleze David Piper Racing Team. Mașina de atunci câștiga cursa de anduranță de nouă ore de la Kyalami, atât în 1965, cât și în 1966, cu Piper la volan.

Ferrari 488 Spider Tailor Made

Ultimul exemplar special este un Ferrari 488 Spider Tailor Made, o mașină în strânsă legătură cu emblematicul 375 MM din anul 1973, desenat de Pininfarina Beneficiază de o culoare de caroserie albă și de un interior albastru.


Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru