Rețeaua OMV Petrom va avea 5000 de puncte de încărcare în România până în 2030

de Tiberiu Safta
Miercuri, 19.02.2025
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
OMV Petrom a anunțat că vrea să aibă 5000 de puncte de încărcare în România până la începutul deceniului următor. În prezent, rețeaua companiei are circa 900 de puncte de încărcare în țara noastră.

Compania petrolieră OMV Petrom a anunțat că își dorește să ajungă la 5000 de puncte de încărcare în România până în 2030. Ținta este una ambițioasă având în vedere că la momentul actual, rețeaua OMV Petrom are aproximativ 900 de puncte de încărcare în țara noastră.

Cu toate acestea, compania petrolieră va investi 1.3 miliarde de euro împreună cu Renovatio Asset Management în proiecte comune pentru răspândirea rețelei de stații de încărcare până în 2027. Anul trecut, OMV Petrom a cumpărat firma Renovatio, compania cu cea mai mare rețea de stații de încărcare de mașini electrice din România.

via OMV Petrom

Comentarii (9)

  • OMV Petrom nu cred ca depasesc 500 de statii impreuna. Daca jumatate din cele 5000 de puncte vor fi in benzinarii, inseamna ca fiecare benzinarie primeste cate 5 puncte? Mira-m-as.
    2 3
  • xulescu
    Si daca le face pe toate cum sunt acum....am mers cu un prieten Tesla sa incarce la Petrom BV , statie de 125kw scria mare...si mic scria ca e redusa la 25kw momentan, cu 2 masini pe statie incarca cu 7kw....am plecat in cautare mai departe
    3 1
  • Al Bundy
    E bine că le fac pe banii lor, la prima vedere...
    Sper sa nu ceara vreun ajutor de la stat pentru profitul lor nesimțit.
    3 1
  • Mi se pare mie sau nu au decat incarcare CC? Sunt o multime de masini care au doar incarcare AC , alea ce fac ( Smart ,Renault Zoe standard si Spring standard-CC este optionala...)?
    0 0
  • In primul rând ți se pare, e doar o ilustrație.
    In al doilea rând faci confuzie. Cred că te referi la DC nu CC, sau poate la conectorul CCS.
    CC in contextul asta e un mod de operare a sursei, Constant Current, care înseamnă că sursa păstrează același amperaj atunci când voltajul variază.
    3 3
  • George Simion
    mda, omv raman cei mai cei in romanica. macar atat daca tot le-am vandut dinozaurele dacic. desi poate il luam inapoi in 2 luni?
    1 1
  • @Matei_cel_nou E greu cu Romgleza! CC si DC sunt acelasi lucru : D.C. sunt initialele englezesti ale Curentului Continuu ( CC )! Intrebarea nu era degeba, am vazut asta-vara unele identice pe in Germania si nu aveau deloc mufa Type2 pentru incarcarea la trifazic
    3 1
  • @Matei_cel_nou CCS se refera la cu totul altceva , nu la tipul curentului. Ai batut campii cu gratie
    7E83
    3 1
  • @vaSILE

    Băiețel, înțeleg ca vrei sa pari deștept dar păreai mai deștept dacă tăceai.

    Dacă folosești termenii în română, atunci ai CA și CC, adică curent alternativ și curent continuu, nu AC și CC cum ai scris tu.

    In engleza e AC și DC, adică alternating current și direct current.

    Deci hotărăște ce limba vorbești, nu le amesteca.

    CC nu e același lucru cu DC și nici nu se refera la același lucru, în engleză.

    AC și DC sunt tipuri de curent electric, se refera la sensul curentului. CC, adică constant current, este un mod de operare a unei surse de curent electric în care amperajul e constant iar voltajul variază, relevant în cazul barurilor. Atât sursele AC cât și cele DC pot opera in modul CC.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru