Retea de alimentare pentru masinile electrice
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Israel Corp, Vantage Point Venture Partners, dar si fostul presedinte al Bancii Mondiale, James Wolfensohn, si magnatul Edgar Bronfman, din domeniul bauturilor spirtoase, vor investi 200 milioane de dolari intr-o retea la nivel mondial de alimentare cu energie a automobilelor cu motoare electrice.
Planul de reinventare a industriei auto prin intermediul modelelor cu motoare electrice alimentate de baterii a fost pus la punct de Shai Agassi, fost candidat la postul de director general al companiei de software SAP, transmite Mediafax.
Shai Agassi nu vrea insa sa produca masini, ci sa creeze o infrastructura de statii de alimentare a bateriilor in Statele Unite, Europa si statele in curs de dezvoltare. Vanzarile realizate prin intermediul noului sistem, numit Better Place, vor fi realizate pe baza de abonament iar costurile asociate vehiculelor vor fi acoperite prin leasing si credite.
"Sistemul este similar cu cel folosit in domeniul telefoniei mobile. Daca priviti Tesla ca pe iPhone, noi suntem AT&T", a declarat Agassi.
Agassi a declarat ca vehiculele prototip vor fi testate la inceputul anului 2008, iar compania va incepe vanzarile si operatiunile de service in decurs de doi ani. El a adaugat ca doreste sa obtina sprijin din partea guvernelor si a producatorilor de automobile.Sistemul ar putea atrage un interes mai mare in Europa, unde pretul benzinei este aproape de doua ori mai mare decat in Statele Unite. Agassi a fondat, in 1992, compania de software TopTier, in Israel, pe care ulterior a transferat-o in Californa. TopTier a fost preluata, in 2001, de compania germana SAP.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Mediu
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7. Noile norme vor introduce limite de emisii de particule rezultate din frâne și anvelope, precum și cerințe minime de performanță pentru durabilitatea bateriei în cazul vehiculelor electrice. (14.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7, care sunt acum mai blânde față de propunerea inițială. Astfel, noile norme revizuite sunt acum mai apropiate de actualele norme Euro 6. (10.11)
-
Potrivit noilor teste GreenNCAP, Dacia Spring este cea mai eficientă mașină electrică din Europa pe perioada de producție și de utilizare. Mai mult, același test relevă că Ford Puma este mașina cea mai prietenoasă cu mediul la nivel european în clasamentul mașinilor cu motoare termice. (27.03)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
In viitorul apropiat cand numarul acestor masini va creste considerabil va fi nevoie de o retea mai intinsa si restaurantele sau complexele comerciale sau marile parcari vor avea locuri dedicate masinilor electrice.
VA SALUT!
Si pt cei ce cred in filme le pot spune sa mai iasa si afara sa se racoreasca un pic.