După planul dezvăluit de Nissan, a venit și rândul celor de la Renault să-și prezinte strategia de reorganizare.
În următorii trei ani, grupul francez va disponibiliza circa 15.000 de angajați. Proiectul de “ajustare a forței de muncă” se va baza pe “măsuri de recalificare, mobilitate internă și plecări voluntare”. Sunt vizate 4.600 de posturi în Franța și alte peste 10.000 de locuri de muncă în restul lumii, unde grupul este prezent.
Pentru piața din România, Renault a luat decizia de suspendare a oricărui proiect de creștere a producției, pe o durată ce nu a fost stabilită. O decizie similară a fost luată și în cazul Marocului.
Obiectivul principal este ca, în următorii trei ani, grupul francez să obțină o reducere a costurilor fixe cu peste 2 miliarde de euro.
În Franța, Renault se va concentra pe mașini electrice și vehicule comerciale ușoare. Fabricile din Flins și Guyancourt vor fi reorganizate.
Capacitatea de producție globală va fi revizuită de la 4 milioane de vehicule în 2019 la 3.3 milioane până în 2024.
Via Renault
Concedierile anuntate sunt doare inceputul, finalul- renationalizarea.
3 masini in loc de 4 deci peste tot in 2024... pe urma două, apoi una si prin 2050 niciuna decit cutiute autonome pt fraieri duși la pachet si citeva bentley electrice pt aia cu biciu.
mangleala asta (cu gaura de la covrigu 19 invizibil ca si aia de au bagat-o pe teava) a fost un pretext perfect bravo lor rusine noua ca o inghitim nemestecata.
Tratament “adecvat” ? Motocositoarea! – dvs. vă revine libertatea de a vă alege furnizorul preferat.