Restructurare la GM
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Cel mai mare producator auto din lume, General Motors, continua politica care vizeaza iesirea din criza financiara si reconsolidarea pozitiei pe piata mondiala.
Criza prin care trece cel mai mare producator de automobile din lume, General Motors, a facut ca gigantul american sa implementeze un program de retehnologizare a unitatilor sale de productie care va reduce cheltuielile cu aproape 1 miliard de dolari.
In urma retehnologizarii, fabricile GM vor castiga un plus de flexibilitate datorita standardizarii proceselor tehnologice si a unor componente auto, lucru care va permite unei fabrici sa produca un numar mai mare de branduri si modele de automobile decat pana acum. Planul este o componenta a strategiei directorului executiv al GM, Rick Wagoner, de readucere pe profit a gigantului auto si de recastigare a clientilor in competitia cu producatorul japonez Toyota.
Restructurarea de la General Motors vizeaza inchiderea a 12 fabrici din Statele Unite dintr-un total de 174 de unitati in 34 de tari. Anul trecut compania a inregistrat pierderi de 10,6 miliarde de dolari.
In urma retehnologizarii, fabricile GM vor castiga un plus de flexibilitate datorita standardizarii proceselor tehnologice si a unor componente auto, lucru care va permite unei fabrici sa produca un numar mai mare de branduri si modele de automobile decat pana acum. Planul este o componenta a strategiei directorului executiv al GM, Rick Wagoner, de readucere pe profit a gigantului auto si de recastigare a clientilor in competitia cu producatorul japonez Toyota.
Restructurarea de la General Motors vizeaza inchiderea a 12 fabrici din Statele Unite dintr-un total de 174 de unitati in 34 de tari. Anul trecut compania a inregistrat pierderi de 10,6 miliarde de dolari.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)