SsangYong a publicat trei fotografii ale facelift-ului pe care producătorul sud-coreean îl aplică modelului Korando, SUV-ul compact din gama proprie.
Dacă anul trecut s-au ocupat de lansarea lui XLV, o versiune alungită a SUV-ului de clasă mică Tivoli, iar pentru finalul acestui an pregătesc noua generație Rexton, nava-amiral a gamei proprii, sud-coreenii nu uită astfel de Korando, modelul prin care Ssangyong a dat semnalul renașterii după problemele financiare care au dus la vânzarea mărcii către indienii de la Mahindra.
În versiunea faceift, Korando încearcă să fie ceva mai agresiv la nivel frontal, blocurile optice, grila, capota și spoilerul față fiind modificate serios în comparație cu varianta anterioară. Schimbările sunt însă minore în zona posterioară, acolo unde modelul sud-coreean preferă o abordare ceva mai conservatoare.
Cei interesați de plusurile interioare se vor putea baza pe un volan redesenat, pe o zonă nouă dedicată ceasurilor de bord (pe care Ssangyong le numește acum Super Vision Clusters) și pe un display central de 7 inch.
Între opțiunile disponibile pe noul Korando regăsim un sistem audio Infinity semnat de Harman Audio.Prima apariție a facelift-ului lui Korando are loc în Coreea de Sud, piața de bază a mărcii Ssangyong, acolo unde modelul primește numele oficial Korando C, pentru a se distinge de vechea versiune. Nu este foarte clar dacă această strategie va fi utilizată și în Europa, unde SUV-ul asiatic va ajunge în showroom-uri în această primăvară.
via IAB
Doamne ce copiaza astia fara nici un fel de jena..
Nu mai zic de calitatea materialelor...
@XXL
Ca si Volkswagen Group : sa joace alba -neagra sau macar sa produca carnati in fabrica auto.
Te referi la acel S incercuit? Sincer, si eu am avut dilema asta. Am vazut o sigla perfect asemanatoare pe niste masini chinezesti... Shuanghuang parca.... Cred ca motivul pentru care koreeni au ales sa utilizeze noua stema a fost tocmai acela de a evita confuziile.
https://en.wikipedia.org/wiki/Shuanghuan_SCEO
Da, acel S încercuit era pe modelele Korando și Musso de la finalul anilor 90. Țin minte că pe atunci când le vedem erau factor ”uau” în România încă plină de Dacii.
Apoi au pus sigla cu coarnele alea și acum văd iar S-ul încercuit de acum aproape 20 ani.
Ssangyong utilizează sigle diferite pe Glob, în funcție de piață. Sunt valabile atât S-ul stilizat, cât și logo-ul utilizat la noi.
PS. VW vine cu carnatii si fumul iar SsangYong vine cu badoagele, cutiile pentru afumat, pe romaneste afumatorile
@Mircea
Pe piața chineză au ca siglă un dragon. În flăcări.
Mulțumesc!
Multumim de precizare! Eu stiu ca a existat un conflict intre cele doua companii cu privire la sigla. Si adevarul este ca sunt aproape identice.
Probabil că toate mărcile lumii au fost la un moment dat în conflict cu ceva clone de prin China. Dacă s-au apucat să copieze desene animate...