- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Reportaj
Ultimele stiri din Reportaj
-
Volkswagen ne-a invitat la el acasă, în Wolfsburg, pentru a vizita uzina unde, în urmă cu 50 de ani, lua naștere legendarul Golf. Nu aveam cum să ratăm această ocazie, așa că în rândurile următoare îți vom povesti întreaga experiență. (17.10)
-
Automarket a fost invitată la inaugurarea noii fabrici de anvelope Nokian Tyres de la Oradea. Mai mult, am avut ocazia să vedem procesul de producție în prima fabrică de anvelope, din lume, neutră din punct de vedere al emisiilor de CO2. (21.09)
-
BMW România a organizat un eveniment special pentru iubitorii de animale. Am fost în vizită la Urme de Bucurie by Save The Dogs, un adăpost special pentru animale, aflat la Cernavodă. Cu această ocazie, am fost la volanul noilor modele Mini Cooper și Countryman, disponibile în versiuni termice și electrice. (19.09)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
REPORTAJ: Test de consum cu pipeta bavareză
Deci consumul declarat de ei este inutil. oricum se mai pune peste consumul declarat cel putin 1 litru la orice masina, insa subiectul asta este destul de discutat si in alte parti asa ca nu mai are rost sa intru in discutie mai apasat
Concluzia NORMALA a fost ca poti scoate consumul dat de constructor cu un anumit stil abordat.
Evident, peste 80% din soferi nu stiu ce inseamna stil eficient si economic si automat, consumul dat de constructor li se pare SF.
In ceea ce priveste locul 22 pt. acest test, nimic deosebit. Dupa consumul pe care-l scoateti voi in majoritatea testelor, chiar si cand rulati economic, era de asteptat.
Oricum, un test de consum pe un circuit este total irelevant, iar scoaterea unui timp bun nu se "pupa" deloc cu scoaterea unui consum bun, deci si mai irelevant.
Pe masura ce piata se maturizeaza in Romania si castigam si noi experienta in lumea auto, poate se vor face si la noi investitii in echipamente, antrenamente, in performanta potentialilor piloti romani, si atunci vom putea sa concuram si noi de la egal la egal cu alte tari cu o istorie auto mult mai lunga.
Inca o data multumim Bogdan!
"Motorul pe benzină, de 1.6 litri, oferă 170 de cai putere şi un cuplu motor de 250 Nm" - asta chiar ar fi tare.
Modelul nou are motorul prezentat in articol....si nici nu-i nimic deosebit...mai exista exemple, cu e cel de 1,8 si 204 cai, benzina de pe Merc.
@Bogdan Mirica: vezi ca se poate! Chiar ai scris un articol reusit ,chiar daca mi-ai sters niste comenturi la un alt articol de al tau,ti-a prins bine acele discutii in contradictoriu!
Bravo!