Comentarii (19)

  • Foarte interesant !
    22 5
  • cum v-ati acomodat cu greierasii?
    10 44
  • NU-S NORMALI LA CAP
    Da! Specific Renault ;teapa cu zambetul pe buze-are cel mai mic pret dintre electrice doar pt ca nu e decat....carcasa!Daca vrei si bateria mai dai 82X36=2952 euro.Bine,bine dar daca nu vreau sa-mi cumpar si baterie,cum se numeste chestia aia cumparata?Automobil,nu pt. ca nu are sistem propriu de propulsie(oarecum) ci decat de pornie (mot. electric)si de mers2-3 metri! Deci,....o caruta!!!!Ca de altfel toate produsele Renault!Ofticatii (vezi C-G-C)vor sari la gatul meu ,dar oicine poate vedea aprecierea pt. client a lui Renault! Auzi,masina fara rezevor(sa zicem) practic!
    14 47
  • AndreiRN
    Se poate
    Technologic se poate sa ne departam de petrolisti dar cum vedeti cei de la Renault nu vor sa-si abandoneze investitia in petrol si se joaca de-a bateria.
    O tactica murdara care ......... Toyota o va specula.
    7 27
  • flavius
    ce mai zici Semtexule ?
    " Preţul de pornire fără stimulente este de 25.900 euro. Costul bateriei nu este inclus. "
    8 24
  • Realitatea zilei
    Bravo Renault !
    @nup
    greierasi? nu e volkswagen, nu e peugeot, calmeaza-te... e o masina noua electrica! adica ceva care tu nu stii inca cu ce se mananca...

    82 euro pe luna poate vi se pare mult, insa doar din perspectiva omului obisnuit cu venituri de 1200 lei care locuieste la bloc... Deocamdata insa fenomenul e la inceput si nu voi sunteti targetul in principal, ci persoanele juridice, care vor un plus de imagine si gasesc oferta electricelor foarte rentabila. O societate gandeste in special in termeni de rentabilitate.

    Odata cu acesti 82 euro, Renault-Nissan ofera si alte beneficii pe care alti producatori nu le ofera (preluarea & reciclarea sigura a bateriei, accesul avantajos la tehnologiile viitoare etc)

    Nu degeaba statul si companiile franceze au comandat 15.600 de vehicule electrice Renault, in detrimentul PSA. Pe masura ce infrastructura se va dezvolta, electricele vor deveni si mai accesibile pt persoanele fizice.

    @AndreiRN
    Se joaca cu bateria?! Cred ca n-ai toate informatiile... Cine crezi ca e suficient de nebun sa se joace cu investitii de 4 miliarde de euro? Baietii de la Renault-Nissan merg la sigur... sunt foarte avansati in proiectele lor (vezi Better Place) , iar Toyota nu prea mai are ce specula... Toyota e nr. 1 la hibrizi, iar Renault-Nissan nr. 1 pe masini electrice.
    47 11
  • ce interesant .. unii au impresia ca "petrolul" si "energia electrica" sunt controlate de "cei rai" si "cei buni" (petrolisti vs. nuclearo-hidro-vanto-mamalordehoti) ... foarte interesant ... as putea pune pariu ca nici nu isi imagineaza cat ar creste pretul energiei electrice pentru a acoperi modificarile incredibil de mari necesare sistemului de distributie, noi statii de transformare, noi retele locale .. nici nu cred ca isi pot imagina cat curent trebuie sa treaca printr-o sarma pentru ca, in 8 ore, sa se incarce o masina ... cate o masina in fiecare garaj, in fiecare parcare de mall etc. ... si ce impact are asta asupra centralelor electrice ... si cat costa sa aduci totul la nivelul de putere necesar mutarii unei intregi categorii de consumatori de energie de pe petrol pe electricitate

    evident treaba se face progresiv, ca doar nu le-om face peste noapte, dar pretul schimbarii este enorm ;) .. iar curentul nostru ce 10eurocenti va deveni "curentul nostru de 40eurocenti"

    (cele de mai sus nu sunt numai la adresa lui AndreiRN .. el doar aminteste de "petrol vs electric" intr-un alt context .. dar asa sunt satul de "miscarea verde" ... )
    6 9
  • blabla
    sa n-o dam in retorica si speculatii fara sens... interesati-va de viitorul energiei regenerabile si pe urma mai vbim
    9 2
  • pai si "viitorul energiei regenerabile" nu ste tot o speculatie ? .. acum 10 ani se "speculau" niste treburi in domeniul ala .. 10% sunt o realitate acum ..
    3 8
  • @unckle
    acum 10 ani..? acum 5 ani nici nu se auzea de masini electrice si uite unde s-a ajuns
    9 2
  • @Realitatea zilei
    Inca un spalat pe creier. Din pacate pentru tine, ai standarde ffff scazute- marca Renault. Nu masina electrica este viitorul, ci masina ce foloseste tehnologia pe hidrogen. Eu cred ca Renault- Nissan si-au luat teapa cu tehnologia electrica, pentru ca in max. 5 ani e perimata
    9 28
  • ...
    Hop vine si Renault cu electrice...
    Usor usor toti constructorii folosesc variantele electrice ca unealta de marketing... in spate modelele astea Renault raman la fel de uzuale si servite pe tava multimii.
    3 12
  • _STELI
    Aut. el.
    Cum am mai spus-o si pe acest site, iubesc masinile electrice, DAR inca nu mi-as cumpara una nici in ruptul capului.
    Mi se pare o prostie fara margini sa platesti inchirierea acumulatorului la un pret de 82 eur/luna. Din pacate costul unui aut el si in unele cazuri intertinerea sunt prea mari.
    3 16
  • solutia viitorului
    @mda
    Eu nu vad "unelte de marketing" , conspiratii si alte actiuni subversive, decat niste masini viabile dpdv economic care protejeaza sanatatea mea si a celor din jur.
    10 2
  • Fluence ZE
    @_STELI
    Bine, nu da 82 euro in leasing, da tu cu 16.000 euro mai mult pe un gandac ca i-MiEV / iOn/ C-Zero ca sa ai satisfactia ca esti "propretar" de baterie, dar dupa 4-5 ani cand vrei s-o vinzi, iti garantez ca vei avea o devalorizare de peste 80% pentru ca viitorul proprietar iti va aminti ca producatorul il lasa cu bateria in brate la sfarsitul duratei de viata.

    De aia e bun sistemul Renault-Nissan. Vei avea devalorizare mica si vei fi mereu in pas cu tehnologia.
    24 4
  • @AndreiRN
    Renault mizeaza pe eficientizarea motoarelor termice (vezi gama de motoare Energy) in paralel cu masinile electrice. Nu vad nimic rau in asta.
    10 3
  • Terminati ma cu panarama voastra de reno', zici ca-i poarta mea de la tara....
    4 11
  • "Renault vine şi cu un pachet de oferte extrem de interesant pentru clienţii din Europa. În primul rând francezii au reuşit să negocieze o asigurare cu 20% mai mică pentru Fluence Z.E. decât în cazul unui Fluence cu propulsor clasic. De asemenea întreţinerea este cu 20% mai mică. În acelaşi timp cei de la Renault oferă proprietarilor de Fluence Z.E. posibilitatea de a închiria un model produs de Renault din reţele de închiriat la un tarif cu 25% mai mic." - sursa promotor
    10 2
  • Flavius
    SURPRIZA:CABLUL DE REINCARCARE NU INTRA IN PRETUL MASINII! NU COSTA "DECAT" 400 euro
    "La surprise est que lorsqu'on achète une Renault électrique, Kangoo ou Fluence, le câble qui permet la recharge sur une prise standard n'est pas livré avec la voiture. La voiture, de série, n'est vendue qu'avec le câble permettant la recharge sur une borne dédiée, avec une connectique dédiée (la prise est différente). Si le client veut le câble pour recharger sur une prise domestique standard, il doit demander cette option, et s'acquitter d'un supplément de 400 € (quatre cents euros !). 400 € pour un simple câble électrique de quelques mètres, c'est un tarif honteux."-Preluare Moteurnature
    2 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru