- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Reportaj
Ultimele stiri din Reportaj
-
Volkswagen ne-a invitat la el acasă, în Wolfsburg, pentru a vizita uzina unde, în urmă cu 50 de ani, lua naștere legendarul Golf. Nu aveam cum să ratăm această ocazie, așa că în rândurile următoare îți vom povesti întreaga experiență. (17.10)
-
Automarket a fost invitată la inaugurarea noii fabrici de anvelope Nokian Tyres de la Oradea. Mai mult, am avut ocazia să vedem procesul de producție în prima fabrică de anvelope, din lume, neutră din punct de vedere al emisiilor de CO2. (21.09)
-
BMW România a organizat un eveniment special pentru iubitorii de animale. Am fost în vizită la Urme de Bucurie by Save The Dogs, un adăpost special pentru animale, aflat la Cernavodă. Cu această ocazie, am fost la volanul noilor modele Mini Cooper și Countryman, disponibile în versiuni termice și electrice. (19.09)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
REPORTAJ: Dacia Duster a fermecat Franta in Trofeul Andros
Breaking News: In luna ianuarie 2010 Dacia este pe locul 6 la vanzari in Franta, vanzand cu 1000 unitati mai mult decat urmatoarea clasata Toyota si cu 2000 mai mult decat locurile 8 si 9, adica mighty Opel si Fiat.
E atat de greu de inteles?
Dar nu-i nimic, cand o sa mai cresti o sa devii mai intelept si o sa inveti sa gandesti (citesti) inainte de a scrie.
Eu unul iti doresc succes!
Normal ca ma bucur si de reclama asta, nu stiu unde ai inteles tu ca am ceva impotriva.
la 18 ani ai tai nici nu avem ce sa ne asteptam de la tine... incearca totusi sa gandesti mai mult... poate nu vei mai fi privit ca un baietel cu nasul scurs... poate te vei maturiza... poate...
Desi sunt cateva lucruri cu care nu sunt in clar in ceea ce priveste mai ales conducerea Dacia, nu vreau sa pun in umbra meritul eforturilor constructorului roman.
oricum sa fac parte din turma bv dacia dar nu vad legatura dintre dacia duster andros asta si una de serie poate numai insigna
Multi o fac pe gratis.
Gluma
Va dati seama, i-a vrajit pe franceJi =)))))))) de parca franceJii fac masini =)))))))))) Expertii planetei =))))
Vai ce eveniment. :)
Pana una alta tot o caruta care se balanseaza la prima adiere de vant mai puternica pe autostrada o sa ramana.
Cu o caroserie din tabla groasa ca un plastic de pet si cu niste interioare care abia abia se ridica la standardul la care altii isi fac dubele.
Neata !
Imi pare rau ca v-am trezit :) :) :)
nationalistii astia care sustin Golan-ul tin si ei cu marca dacia, si le place sa creada ca dacia este pt reno ce este skoda pt vw.
Le place sa creada ca au reno dar conduc dacie!
iti fac cunoscut faptul ca nu am capul plin de rumegus asa cum sustii tu. ce face dacia acum este o "afacere" pe termen scurt. Aveti un pic de rabdare sa le rugineasca aripile spate ale carutelor pe care voi le sustineti (golan) si o sa vezi apoi ce scad vanzarile!
Din cate imi dau seama cel cu capul plin de rumegus esti tu pt ca esti fericitul posesor al unui golan fara abs care la o frana brusca te duci "sanie"! cum ai putut sa-ti iei asa ceva? nu ai pic de persoanalitate? uita-te in jur (nu te injur) si ai sa vezi aceeasi "masina" ca si a ta: golanul a devenit ce era dacia 1310 in 1998! toata lumea are!
pe deo parte va inteleg ca ati dat si voi niste bani greu munciti pt un autoturism, dar putea sa fie altceva la banii aia (nu neaparat second).
ar trebui sa te puna pe gandit acest lucru!
Ai perfecta dreptate. Ai avantajul ca atunci cand te duci in concediu cu familia te poti intoarce tu singur dupa bagaje...
Nu Fox, dar Polo da!
Sa facem un mic calcul: tu utilizezi masina tot anul in concediu sau prin oras, in traficul greu de zi cu zi?
In concediu pleci de cateva ori pe an (pe prafurile astea mai rar cu plecarile) dar in rest utilizezi masina prin oras.
Am inteles ca esti posesor de golan!
mi-au dat lacrimile cand am citit asta...
Mare "Mester" mai esti Mirceo... i-ai pacalit pe cei de la Dacia sa-ti dea comisionul?
ca pe miile de romani care isi vor cumpara mashinuta asta si nu vor putea urca o panta cu ea probabil ca nu...
hai sa fim serioasi si sa vedem ca este doar o chestie de biznis... si socoteala din reclama nu va pusca cu cea din magazin...
Tot respectul pentru Alan Proust care nu si-a luat banutii degeaba!
Sunt curios citi dintre citittorii articolului au fost convinsi sa-si vanda "ARO-urile" si sa-si cumpere DUSTER adica... praf-er...
hmmmm
2. fondatorii skoda au inceput cu biciclete pana cand au desoperit la inceputul secolului 20 ca pot castiga mai multi bani din vanzarea automobilelor.
3.skoda de-a lungul istoriei nu s-a remarcat prin absolut nimic...
poate doar prin fiabilitatea indoielnica a masinilor care le produceau.
4. Dacia, skoda si vw au mai multe in comun decat ai crede...
Atat Dacia cat si skoda sunt marci din fostul bloc comunist si au obtinut sprijinul unor mari concerne auto dupa caderea regimului... cu un decalaj de 10 ani in favoarea skoda totusi...
Dacia (1968) si Vw (1938) sunt niste ambitiile a 2 lideri marcanti in istoria omenirii: CEUSESCU si HITLER. Nu am fi auzit azi de Dacia, Vw si foarte probabil si skoda daca nu ar fi fost ei doi...
skoda ar fi fost doar un vis urat... istorie ! o marca disparuta, asa cum a fost Talbot, Duesenberg, Wartburg, Simca... nu au supravietuit ! Marcile astea au fost infiintate in aceeasi perioada cu skoda... crezi ca are vreo importanta acum ca nu mai exista? cati isi mai amintesc de ele?
4.du-te la cehi, vezi poate te primesc ei daca ti-e rusine cu valorile mostenite de Romania.
Cred ca singurul motiv pt. care indivizi precum o parte din cei care au postat mai sus, tin sa denigreze cu orice pret Dacia, este un amestec tipic romanesc de rautate endemica si prostie crunta! Se conduc dupa mentalitatea "daca mie imi merge rau las' sa mearga si la altii".
bravo celor numiti Stefan D, gyionni, NUN, URAGANU, Cristian si probabil multi alti androizi inteligenti precum comentariile pe care le posteaza, obligatoriu agramate, ca altfel nu le sade bine. stiu ca nu facem gramatica aici, dar e foarte relevant dupa cum scrie fiecare.
sint admirabili astia, isi dau cu parerea despre ceva ce habar n-au (sport national la romani), ca aia care sustin ca nemtii sint fraieri ca nu se pricep sa repare o masina, ci numai parti din masina, pe cind noi, romanii, stim de toate (dar fireste, de mintuiala).
o tot tineti cu masinile nemtesti (facute in cehia, turcia, spania, italia, slovacia si dracu' mai stie pe unde, cu piese fabricare in china si cu mina de lucru turcia-pakistan, ca india nu, aia sint prea evoluati pe IT si nu mai fac munca de-asta nasoala!
in legatura cu parerile critico-belicoase si scriboase despre masina facuta in tara, le-as ura din suflet un hai-siktir pe nemteste, ca daca nu era Dacia, anul 2009 era un dezastru de 2 ori mai mare pt tara.
capete seci, ar fi culmea sa priceapa ceva.
mergeti la cazanele voastre de masini tari (din 1990-1994) si faceti pe jmecherii, cu benzina de 20 lei, ca mai mult e scump, ca mai sint inca destule gisculite care pun botul la o vraja cu un BMW ursulet sau pisica (doar stim ca femeile iubesc pisicile).
-audi..are un consum de cel putin 14l/100km motorina.....e fff greu....suspensia pneumatica ..am dat bani de pomana....pe ea...am uract la pestera ..la cabana si am ramas suspendat in zapada...abia cu un pajero am reusit sa-l scot dupa ce mi-s-a rupt si stanga si am spart farul respectivului pajero pe care a trebuit sa-l platesc(normal)...pe zapada de 20cm pierd tractiunea..sistemul de control proceseaza fff greu...recunosc "m-au facut un tip cu honda crv si unul cu hyundai tucson ...la ei sistemul lor de tractiune este mai eficient....in teren namolos sau pe zapada...sistemul de comanda mmc.....e o balarie cu atatea comezi si submeniuri.....ca te apuci de cap...pana gasesti ce vrei. probleme pe linia de electronica..inainte de schimbarea softului..dar..de e audi....(parerea mea..nu-si merita bani)..service-ul e fff costisitor..un schimb de ulei la 30000km...m-a costat 39mil lei vechi
-seat 76000km schimbat un rulment la alternator....ca era spart...intrerupator de la pedala de frana....capetele de bara stanga dreapta,bucsile bascula....in rest nimic..consuma 9l benzina in oras..si e cam chel ..are climatronic si geamuri si oglinzi electrice,jenti magneziu..si vopsea metal..pret pornire14000euro..final 20000 euro..si fiabilitate...las la latitudinea voastra...
-skoda fabia 1.2...64cp..consum bun 7l in oras..dar e chiala..doar geamuri fata electrice si aer conditionat..in rest nimic..pret de pornire 11790 euro final 17000(se merita??..eu zic ...nu!)....service-ul cum se stie la skoda..e jale...te furaaaa..engros
-skoda octavia 1.....800000km...mananca ulei..telescoape spate schimbate de 2 ori suspensie spate (arcuri) schimbate,aceleasi probleme ca la cordoba...alternator..schimbat..ca cei de la skoda nu au meseriasi care sa schimbe doar rulmentul(sa te faca la bani),bucsi bascula ..fara numar..cam la fiecare 70000km schimbat capete de bara si bucsi bascula..aceste probleme apar si la masinile din flota fara exceptii..si pretul de pornirea fost 14680euro...la oferta (si au fost cumparate mai multe si a am avut discount)..la final de leasing20600euro..pe 5 ani..rata 250 euro pe luna..si era basic.ca si dotare,consum 7l motorina in oras
-skoda 2.....are deja 130000km si la ce am spus(la octavia1) mai sus adaugati si telescoapele de la hayon care la 2 ani..adio...satateam cu prajina in masina ca sa tin capota deschisa..pretul masini..20000euro initial..si final 35700euro cu rata de 360euro pe luna..asa este ,asta are cutie DSG,climatronic..bord gen pasat..magazie de 6cd,cd recorder,tapiterie crem sahara,pachet de drumuri grele DSC ESC(tot alfabetul) ..full airbag..la vremea aia..adica acum 2 ani..dar isi merita bani....nu prea..consum de 7l motorina in oras
-dacia logan 1,4/75.....au deja 130000..din 6 bucati..la unul am schimbat discul de ambreiaj la 76000km..in rest nimic..nici o problema .consum 9l benzina in oras..cost 7600euro initial...final 12470 euro rata pe luna undeva la 4,3mil lei vechi
-dacia logan 1,6/90cp...tot 130000..max 160000km...depinde de sofer...consum 10l in oras..avem11 bucati..si pana acum nici o problema pret de pornire 8900 euro....final bate la 15000 euro.rata este de 6 mil/luna
-dacia logan 1,5 dci/68cp...200000km...5 bucati din care 2 full option(aer,conditionat geamuri electrice,oglinzi electrice,proiectoare de ceata,cotiera,cd player)cele doua au plecat ca si pret de la 10500euro restul au fost mai ieftinesub 10000 euro...pana in prezent nu au nici o problema..srvice la zi cu ce se cere..ulei curele..placute frana..lichid si alte filtre...
....si acum..rezultatul...cel mai scump service la dacii(indiferent de motorizare) nu a sarit de 7 mil si asta la diesel ca la benzina nu sar de 4,5 mil pe cand la seat,skodafabia.octavia 1,sau octavia 2.incep de la 7 mil (seat,si fabia) si ajung la 14mil..16 mil la Octavia 1sau2...si unde este avantajul..eu ca sociatate si ca si persoana eu vreau profit..si fiabilitate..nu bani cheltuiti si timp pierdut in service....vreu ieftin si bun..si sincer cred ca astia de la dacia si-au atins scopul....iar referitor la ce nume se foloseste in stainatate.la logan....in brazilia,argentina,mexic ,maroc,franta,rusia,india..este Reanult,in turcia,spania,italia,suedia,algeria,egipt,germania,belgia,olanda,coasta de fildes,columbia...este de DACIA.......vazute cu ochi mei..nu din auzite..asa ca..vizitati si o sa vedeti...si nu mai comentati..doar pe ce vedeti in jurul vostru pe 200km patrati...vizitati si informati-va..si mai este si netul online....aveti posibilitati..de informare..vaste..si mai sunt si cartile...si revi