- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Reportaj
Ultimele stiri din Reportaj
-
Volkswagen ne-a invitat la el acasă, în Wolfsburg, pentru a vizita uzina unde, în urmă cu 50 de ani, lua naștere legendarul Golf. Nu aveam cum să ratăm această ocazie, așa că în rândurile următoare îți vom povesti întreaga experiență. (17.10)
-
Automarket a fost invitată la inaugurarea noii fabrici de anvelope Nokian Tyres de la Oradea. Mai mult, am avut ocazia să vedem procesul de producție în prima fabrică de anvelope, din lume, neutră din punct de vedere al emisiilor de CO2. (21.09)
-
BMW România a organizat un eveniment special pentru iubitorii de animale. Am fost în vizită la Urme de Bucurie by Save The Dogs, un adăpost special pentru animale, aflat la Cernavodă. Cu această ocazie, am fost la volanul noilor modele Mini Cooper și Countryman, disponibile în versiuni termice și electrice. (19.09)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
REPORTAJ: Crash-test cu Dacia Sandero la Mioveni
P.S: Aveti idee de ce acel Sandero are sigla Renault ? Se produce cumva pentru alta tara si e vandut sub sigla Renault ?
stiu un caz concret: dupa un accident cu un logan (avarie totala) cu banii de la asigurare (rca n-a fost vina lui) doar 16 000 (a mai adaugat din buzunarul propriu restul) si si-a luat tot logan .. asta pt ca a scapat ieftin
daca avea vre-o rana serioasa isi lua o masina cu 5 stele la teste de siguranta.
Trebuiau sa o faca din FONTA poate era mai rigida :D
Sa nu se faca datorii UZINA din MIOVENI trebuie inchisa ca exista uzine in Munchen ,Stuttgart , Ingolstadt asa ca nu e nevoie de jafurile din Mioveni .
La crash test parca e Geely din China, asa nu e masina ci o cutie de conserva.
les redacteurs!
Daca peste design si materiale proaste as trece, peste lipsurile la capitolul siguranta n-o sa trec niciodata, deci probabil n-o sa cumpar prea curand Dacie.
Manechinul a fost afectat la picioare? Sau avem un Sandero de 5 stele?
Dar ieftin si in siguranta nu cred ca se poate...
Asa ca dacia este o masina ieftina nu sigura...
Totul este sa nu o iei in rate...
Slab articol.
Daca
Ai
Cap
Ia-ti
Alta
Asa cum am scris si in material, exemplarul Sandero a fost testat fara capota "pentru validarea versiunii Euro 5 a motorului diesel din 2011, drept pentru care exemplarul nu dispunea de o capota."
@Zoloft si ceilalti....Numarul de stele obtinut de Sandero, trei la numar, il gasiti in sectiunea dedicata din cadrul Automarket
http://www.automarket.ro/crashtest/dacia-sandero-156.html
@AutoGreen... Oficialii Renault Technologie Roumanie au anuntat ca au colaborari cu universitatile de profil din majoritatea oraselor mari. In plus, se organizeaza stagii de formare la uzina si mastere de specialitate. Deci DA, francezii au investit resurse si in formare si educatie.
Multumim baieti ca ne reamintiti de ce suntem in urma cu "jde" ani fata de restul Europei: NU pentru ca Dacia scoate 3 stele la crash-test in loc de 5, ci pentru ca cetatenii au atitudinea asta de carcotasi inculti care au impresia ca sunt experti la politica, fotbal si masini fara sa aiba experienta/educatie formala in nici una din cele 3 domenii! Un fel de mini "Jiji"!
Va deranjeaza comentul meu? Probabil ca ar fi timpul sa faceti ceva ca sa nu mai fiti incadrati in acest stereotip: Abtineti-va de la comentarii inutile!
Cand nemtii isi divinizeaza cutiile de conserve, noi nici nu stim sa le sustinem pe ale noastre. Si ne luam toti Golf 3,4 in loc de Sandero si ne miram cand avem probleme.
Noi romanii am demostrat o intelepciune si siretlenie iesita din comun.
Cand am zis mai demult ca Sandero este sensibil departe de 5 stele, toata lumea a sarit cu date fixe ca este 3.
Daca cand Volkswagenu produce o masina cu 900 euro si o vinde cu 12 mii si 4 stele euroncap se fac cozi . Lumea spune ca "este Volkswagen deci sigur este sigura" nu conteaza rezultatul.
Ganditi cu capul nu cu ochiul popular... ne mandrim cand ne vede lumea in table mai scumpe (de acum 3 ani).
Vreti o masina old school, luati-va un ursulet, un golf 1 cabrio, Golf 2 GTI... ceva fin... si nu ca masina principala, ci ca moft... ca si o masina de condus in weekend.
testele NCAP se fac pe VARIANTA MINIMA DE ECHIPARE a oricarei masini !!!!!!
daca urmariti testul NCAP facut lui Sandero (este linkul un pic mai sus) veti vedea ca a luat 3 stele cu aibagurile laterale dezactivate, si s-a facut si un test neoficial cu airbagurile laterale activate in care a luat 4 stele
pana atunci toate sunt ZERO
Mi-a placut ideea expusa de hahaha.
Si are mare dreptate.
Exista un episod din Top Gear unde au cumparat un Ford Focus second si au facut un crash-test frontal cu unul nou, acelasi model.
Cel second s-a facut varza in timp ce cel nou nu a avut mari avarii.
Motivul: cel second mai avusese accidente si era reparat.
Asa ca mare grija, pt ca nu stii ce cumperi. Mai ales cu masini foarte vechi