Renunta Porsche la Cayenne?
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Principala schimbare care va surveni in urma cumpararii marcii Porsche de catre Volkswagen Group ar putea sa fie una extrem de interesanta din punctul de vedere al portofoliului constructorului de modele sport originar din Stuttgart. Conform unor informatii publicate de revista britanica Car, primele modele care ar cadea din portofoliul Porsche vor fi Cayenne si, surprinzator, noul sedan Panamera - ultimul abia lansat pe piata. Evident, mutarea nu va avea loc imediat, ci la terminarea unui nou ciclu de viata al celor doua modele, adica peste minimum cinci ani.
"Consiliul de Administratie al celor de la Volkswagen nu va accepta continuarea proiectelor Cayenne si Panamera, urmand ca viitorul sa aduca o schimbare cu 180 de grade a liniei de produse Porsche", noteaza jurnalistii revistei Car.
Motivul acestei schimbari este legat de Car, evident, de intrarea Porsche sub cupola Volkswagen: "VW are destule SUV-uri si sedanuri. Nu are nevoie de Porsche sa le produca", considera jurnalistii britanici.
In acest moment, Porsche Cayenne este construit pe platforma lui Volkswagen Touareg, model cu care imparte mai mult de jumatate din componente. Cayenne este considerat unul dintre cele mai profitabile modele din industria auto actuala, fiind considerat principalul motiv pentru care Porsche a suferit un reviriment masiv in vanzari la inceputul anilor 2000.Totusi, desi informatiile care vin dinspre Germania via Marea Britanie par sa vaduveasca in viitor gama Porsche de doua modele, acelasi material sustine ca Volkswagen s-a decis sa utilizeze recent dezvoltata platforma MSS (Modular Sportscar Structure) pentru construirea unui model Porsche entry-level, cu motor amplasat central, care sa fie pozitionat in gama imediat sub gama Boxster/Cayman. Acesta ar putea imparti, la randul sau, o serie de componente cu viitoarea versiune de serie a conceptului Bluesport, pe care Volkswagen l-a prezentat in premiera in cadrul Salonului Auto de la Detroit, la inceputul acestui an.
via | CAR
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Mini își revizuiește planurile sale de electrificare din cauza ritmului prea mic al vânzărilor de mașini electrice. Motoarele termice vor face parte din ofertă și după 2030. (18.04)
-
Constructorul italian de automobile anunță un nou nivel de echipare de bază pentru SUV-ul Grecale. Acesta înlocuiește vechiul nivel GT și se numește chiar Grecale. Motorizarea este una mild-hybrid și oferă 300 de cai putere. (18.04)
-
Porsche a stabilit un nou record pe Nürburgring pentru mașinile cu transmisie manuală cu noul 911 GT3. Pilotul de uzină Jorg Bergmeister a reușit să înregistreze un timp de 6:56.294 cu un 911 GT3 din 2025 echipat cu transmisie manuală în 6 trepte. (18.04)
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Hyundai prezintă o nouă generație de motoare hibride: consum mai mic cu 45%
-
Noi detalii despre Mazda EZ-60: versiune cu motor termic pe post de generator
Dar pana la urma investitorii cauta "sa produca bani", iar Cayenne a adus foarte multi bani. Daca va fi cerere suficienta, sunt sigur ca vor realiza un alt model, nu cred ca vor accepta sa piarta bani in favoarea traditiei.
Iar celelalte modele off-road ale grupului VAG nu sunt neaparat echivalente, Porsche are abilitatile off-road ale lui Touareg, si in acelas timp prestatii sportiv ca ale unui Audi Q7, plus snobismul adus de sigla Porsche.
Daca te gandesti bine poate nu e chiar asa rau .. colaborare porsche Lambo bugatti bentley audi .. nu poate iesi ceva rau si inseamna reducerea costurilor ..sa nu uitam ca R8 de la audi e rodul colaborarii acestora cu Lambo..
"Porsche anunta cu profunda indurerare trecerea la cele vesnice a simpaticei noastre testoase Cayenne "
aaaaa... pana la urma de ce sa ne para rau pentru o masina care nu ar fi trebuit sa existe de la bun inceput? de ce sa ne para rau pentru un SUV care nu si-a justificat niciodata prezenta in gama Porsche ???
PS: Sa ma chemati la pomana!
Vreau masini de bun simt pe sosele. Vreau 911 si masini mici si'a dracului nu tancuri conduse de toate pitipoancele si cocalarii cu mutre tampe si ochelari uriasi ca o casca de cosmonaut care au pu.a mica da' teava (de esapament) mare.
ar trebui sa ne facem un club :)